Helemaal prima.quote:Op maandag 8 november 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan wordt het wel meer dan 2,38 hoor![]()
Net nog twee collectanten wat gegeven, telt dat ook?
maar Muck komt niet geloof ikquote:Op maandag 8 november 2010 22:39 schreef PeZu het volgende:
ooh ik weet het, bak een cakje en geef die tijdens de meet
dan stuur je hem opquote:Op maandag 8 november 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar Muck komt niet geloof ik
Kloptquote:Op maandag 8 november 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt niet?!quote:Op maandag 8 november 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik voel me nog jonger (197)quote:Op maandag 8 november 2010 22:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Trouwens, klinkt misschien raar, maar ik voel me best jong hier (20).
Kan dat?
20..dat kan heel goedquote:Op maandag 8 november 2010 22:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan dat?
Ik ben 25quote:Op maandag 8 november 2010 22:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan dat?
en dan is er nog gfquote:Op maandag 8 november 2010 22:44 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben 25Vroeger vond ik dat altijd heel oud, nou vind ik het gek dat ik het zelf ben
Maar het valt wel mee hoor, de rest zijn ook twintigers en dertigers volgens mij.
Haha jaquote:
Are you horny honey?quote:
geil zijn kan altijdquote:
quote:
Valt mee hoor, ik ben pas 24quote:Op maandag 8 november 2010 22:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan dat?
Raar is dat he?quote:Op maandag 8 november 2010 22:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ben 25Vroeger vond ik dat altijd heel oud, nou vind ik het gek dat ik het zelf ben
Maar het valt wel mee hoor, de rest zijn ook twintigers en dertigers volgens mij.
hoihoiquote:
want dat hoor je niet te doen hehquote:Op maandag 8 november 2010 22:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Valt lmee qua leeftijd. Tja zodra ik 'kinderen' voorbij hoor komen, haha.
Maargoed, wel slecht; ik vroeg dames naar hun leeftijd
Tegenwoordig moeten we daar maar gewoon tegen kunnen hoorquote:Op maandag 8 november 2010 22:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Valt lmee qua leeftijd. Tja zodra ik 'kinderen' voorbij hoor komen, haha.
Maargoed, wel slecht; ik vroeg dames naar hun leeftijd
valt mee joh, ik en ferb zijn 24 PGR is 16...quote:Op maandag 8 november 2010 22:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |