Ag, das tog hagstikke luuuuuuk?quote:Op maandag 8 november 2010 23:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Heeeeeee... Met Kwagtje werd ik altijd al gepest.
meestal let ik op leukere dingen in het levenquote:Op maandag 8 november 2010 23:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Trouwens ik moet echt wat kwijt.
Had vandaag college. Zat naast een vrouwelijke medestudent. Docent schrijft iets op met het woord 'professioneel'. Zij schrijft het over als 'proffessioneel'.
Echt hoe achterlijk kun je zijn
Ja.. Dat is erg. Ze heeft geen dyslexie toevallig?quote:Op maandag 8 november 2010 23:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja maar sowieso, overschrijven! En dan nog fouten maken.
Valt me toch tegen, het niveau soms
Hierrrrrrr, Da bedoelikquote:
Tja sommige dingen vallen toch opquote:Op maandag 8 november 2010 23:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
meestal let ik op leukere dingen in het leven
ja mooie blaadjes, een schone dame, een fluitend vogeltje maar taalfoutenquote:Op maandag 8 november 2010 23:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Tja sommige dingen vallen toch op
Ga AUB NIET met het OVquote:Op maandag 8 november 2010 23:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Weet iemand of er vanaf Arnhem richting Deventer files staan in de ochtend? Moet morgen naar Deventer, en ik twijfel of ik met de auto ga of met het OV.
blaadjes op de railsquote:
Haha nee snap ik.quote:
En Syntusquote:Op maandag 8 november 2010 23:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
blaadjes op de rails_!
en station arnhem
Geloof me, je staat op dat traject liever in de fielquote:Op maandag 8 november 2010 23:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha nee snap ik.
Maar in de file staan is ook niks. Plus dat het OV voor mij gratis is.
die rijden toch niet op deventer? of hebben ze dat achtergesteld gebied al overgeheveld?quote:
Maar staat het daar dan vast 's ochtends?quote:Op maandag 8 november 2010 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Geloof me, je staat op dat traject liever in de fiel.
Bij arnhem wellicht (A12), de rest is volgens mij goed te doenquote:Op maandag 8 november 2010 23:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Weet iemand of er vanaf Arnhem richting Deventer files staan in de ochtend? Moet morgen naar Deventer, en ik twijfel of ik met de auto ga of met het OV.
Gofferdegoffer, wat een fucking geweldquote:
Oh, dat dacht ikquote:Op maandag 8 november 2010 23:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
die rijden toch niet op deventer? of hebben ze dat achtergesteld gebied al overgeheveld?
ooh koelquote:Op maandag 8 november 2010 23:27 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Gofferdegoffer, wat een fucking geweld
Supertof
Blackbird
Open your eyes
Broken wings
Metallingud
Ik ben blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |