Haha ja preciesquote:Op maandag 8 november 2010 23:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt
Maar het was ook wel erg leuk hoor
[..]
Ik had een klasgenote van 2 jaar jonger, daar dronk ik koffie mee om de boel soms even te ontvluchten

Dat was geen vraagquote:

Wow, dat was best een brakke zin.quote:Op maandag 8 november 2010 23:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HAHAAHohhh das een goeie.
Ja, ik ben net iets ouder, dus ik zeg ook altijd dat hij op oudere vrouwen valt enzo
hihi.
[..]
Eh.![]()
![]()
[..]

En daar is niks mis meequote:

Ik ben bijna een jaar jongerquote:Op maandag 8 november 2010 23:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HAHAAHohhh das een goeie.
Ja, ik ben net iets ouder, dus ik zeg ook altijd dat hij op oudere vrouwen valt enzo
hihi.
[..]
Eh.![]()
![]()
[..]

Nee, en wat heb je geleerd over omgaan met oudere mensen? NOU?quote:Op maandag 8 november 2010 23:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat was geen vraag![]()
![]()
Da's niet beleefd hè

Ja, maar ik snapte 'm hoorquote:Op maandag 8 november 2010 23:06 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Wow, dat was best een brakke zin.
De school vond alleen dat wij elkaars punten beïnvloeden. Daardoor mochten we dit jaar niet bij elkaar in de klas zitten, terwijl we ontzettend goed met elkaar konden opschieten.
Kewlquote:
Begrijpelijk hoorquote:Op maandag 8 november 2010 23:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik lees alles mee maar ben te lui om te posten, is irritant op mobiel, ik ben een scholier van tegenwoordig, dat kun je wel zien

je post nu tochquote:Op maandag 8 november 2010 23:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik lees alles mee maar ben te lui om te posten, is irritant op mobiel, ik ben een scholier van tegenwoordig, dat kun je wel zien

Wat is een scholier van tegenwoordig dan?quote:Op maandag 8 november 2010 23:06 schreef TheFamousMan het volgende:

UUuuhhquote:Op maandag 8 november 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, en wat heb je geleerd over omgaan met oudere mensen? NOU?

Het komt zó geloofwaardig over, maar dat kan aan mij liggenquote:Op maandag 8 november 2010 23:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, maar ik snapte 'm hoorWat een gezeik
Ik snap dat echt niet
Onzin.
[..]
Kewl
[..]
Begrijpelijk hoor![]()

Hij heeft het zwaar hierquote:Op maandag 8 november 2010 23:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, maar ik snapte 'm hoorWat een gezeik
Ik snap dat echt niet
Onzin.
[..]
Kewl
[..]
Begrijpelijk hoor![]()

nu heb ik ook ineens een oersaaie kabtoorbaan, dank je wel Fok!quote:

Wat, wat ik zei?quote:Op maandag 8 november 2010 23:08 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Het komt zó geloofwaardig over, maar dat kan aan mij liggen![]()
![]()
Nou hequote:Op maandag 8 november 2010 23:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Hij heeft het zwaar hier
Kwartje, hooligan, zwaaaaaaar rotterdams accent.....

whahahahahaah wat een bakquote:Op maandag 8 november 2010 23:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nu heb ik ook ineens een oersaaie kabtoorbaan, dank je wel Fok!
O. O
)----(

Niets mis meequote:

volgens m'n oma lui, alles kapot makend, geweldadig, Atheïstisch, met slechte muziek smaak etc...quote:Op maandag 8 november 2010 23:07 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Wat is een scholier van tegenwoordig dan?

Nee, want vrouwen van (bijna) 30quote:Op maandag 8 november 2010 23:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Niets mis mee
Voorheen liet ik MPG het altijd even een paar maanden proberen, voor ik zelf aan mijn nieuwe leeftijd begon, maar dat wil ie niet meer

dat roepen ze iedere generatiequote:Op maandag 8 november 2010 23:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
volgens m'n oma lui, alles kapot makend, geweldadig, Atheïstisch, met slechte muziek smaak etc...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |