Haha, zo oud is 25 toch nietquote:Op maandag 8 november 2010 22:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Over 2 maanden ben ik 25
vijf-en-twíntig
waar is mijn grijze haar en wandelstok?
Gewoon, wat voor'n soort mensenquote:
Da's goed om te horen, vond mezelf laatst al best oud worden.quote:
Mijn rollator krijg je lekker nietquote:Op maandag 8 november 2010 22:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Over 2 maanden ben ik 25
vijf-en-twíntig
School is een verplichting, als je daar op gaat letten hoef je thuis niks te doen.quote:Op maandag 8 november 2010 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt. Stom volk dat daadwerkelijk moet opletten om de lesstof op te nemen. Dat ze dat ergens anders gaan doen, de klas is er om lol te maken
.
Ik zat op mijn 23e tussen de 16- en 17-jarigen op het HBO, ook erg vreemd in het begin.quote:Op maandag 8 november 2010 22:59 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik deed afgelopen 3 jaar HAVO, daar was het altijd rustig; af en toe een grap maar dan ook gewoon leuk. Als je nu iets wilt leren of oplet in de les word je meteen gezien als een wijsneus of nerd of iets dergelijks.
Nu ben ik zelf ook gemiddeld 1-2 jaar ouder dan m'n klasgenoten. Soms voelt het alsof je op een kinderdagverblijf bent...
Zonde he?quote:Zo irritant dat anderen het voor de rest verpesten en dat je inderdaad niet eens meer jezelf kan zijn tegenwoordig. Tenminste zo komt het wel over vaak.
Check.quote:Op maandag 8 november 2010 22:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Over 2 maanden ben ik 25
vijf-en-twíntig
Misschien wilden die mensen wel graag opletten. Gewoon, uit oprechte interessequote:Op maandag 8 november 2010 23:00 schreef MPG het volgende:
Klopt. Stom volk dat daadwerkelijk moet opletten om de lesstof op te nemen. Dat ze dat ergens anders gaan doen, de klas is er om lol te maken
.
*mepquote:Op maandag 8 november 2010 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Haha, dat is wel echt een heel groot verschilquote:Op maandag 8 november 2010 23:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zat op mijn 23e tussen de 16- en 17-jarigen op het HBO, ook erg vreemd in het begin.
Zij hebben het over hun bromfietscertificaat, en ik bedenk dat ik mijn rijbewijs over een paar jaar moet laten verlengen
[..]
Zonde he?
quote:Op maandag 8 november 2010 22:59 schreef Muck het volgende:
Over 2 maanden ben ik 25
vijf-en-twíntig
quote:Op maandag 8 november 2010 23:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Da's goed om te horen, vond mezelf laatst al best oud worden.
En bedankt hequote:Op maandag 8 november 2010 23:00 schreef MPG het volgende:
Mijn rollator krijg je lekker niet. Je mag wel een stekje van de geraniums
.
Oh god ja, dat had ik ookquote:Op maandag 8 november 2010 23:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zat op mijn 23e tussen de 16- en 17-jarigen op het HBO, ook erg vreemd in het begin.
Zij hebben het over hun bromfietscertificaat, en ik bedenk dat ik mijn rijbewijs over een paar jaar moet laten verlengen
[..]
Zonde he?
En als je het niet uit interesse doet, doe het dan voor respect tegenover de docent en mede-leerlingen die het wel willen begrijpenquote:Op maandag 8 november 2010 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien wilden die mensen wel graag opletten. Gewoon, uit oprechte interesse
dat ben je nu allemaal wel lekker aan het inhalen he?quote:Op maandag 8 november 2010 23:02 schreef PeZu het volgende:
school in mijn tijd moest je gewoon turf steken en niet zeiken
Is het ook helemaal niet, maar het overviel me pas ineensquote:
Meh, plantenquote:Op maandag 8 november 2010 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn rollator krijg je lekker niet. Je mag wel een stekje van de geraniums
.
De mijne is al 25, dus dat is tegenwoordig mijn kwartjequote:Op maandag 8 november 2010 23:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Check.Ik wilde een rollator nemen
![]()
Nee grapje. Zit mn man er ook altijd mee te pesten; hij vindt het ook zo erg dat hij ouder wordtEinde van het jaar wordt hij ook 25, pesten ftw
Hahahahahaquote:
heh watquote:Op maandag 8 november 2010 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat ben je nu allemaal wel lekker aan het inhalen he?
Ik zat vorig jaar bij iemand van zelfde leeftijd, de besloot alleen dat wij elkaars punten naar beneden haalden dus mochten we niet meer bij elkaar in de klas zittenquote:Op maandag 8 november 2010 23:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh god ja, dat had ik ookPfff... gelukkig had ik ook een klasgenootje die even oud was als ik, inmiddels zijn we goeie vriendinnen
Bij alleen maar 17 jarigen had ik het niet uitgehouden
![]()
De mensen met oprechte interesse hadden de stof VOOR de les al voorbereidquote:Op maandag 8 november 2010 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien wilden die mensen wel graag opletten. Gewoon, uit oprechte interesse
Mijn man is 34quote:Op maandag 8 november 2010 23:01 schreef Enfermera het volgende:
Check.Ik wilde een rollator nemen
![]()
Nee grapje. Zit mn man er ook altijd mee te pesten; hij vindt het ook zo erg dat hij ouder wordtEinde van het jaar wordt hij ook 25, pesten ftw
HAHAAHquote:Op maandag 8 november 2010 23:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Is het ook helemaal niet, maar het overviel me pas ineens
[..]
Meh, planten
[..]
De mijne is al 25, dus dat is tegenwoordig mijn kwartje
Eh.quote:Op maandag 8 november 2010 23:03 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik zat vorig jaar bij iemand van zelfde leeftijd, de besloot alleen dat wij elkaars punten naar beneden haalden dus mochten we niet meer bij elkaar in de klas zitten
quote:
Klopt, en dan nog kan je maar beter luisteren of de leraar niet nog interessante toevoegingen heeftquote:Op maandag 8 november 2010 23:03 schreef MPG het volgende:
De mensen met oprechte interesse hadden de stof VOOR de les al voorbereid.
Kloptquote:Op maandag 8 november 2010 23:02 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Haha, dat is wel echt een heel groot verschil
Ik had een klasgenote van 2 jaar jonger, daar dronk ik koffie mee om de boel soms even te ontvluchtenquote:Op maandag 8 november 2010 23:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh god ja, dat had ik ookPfff... gelukkig had ik ook een klasgenootje die even oud was als ik, inmiddels zijn we goeie vriendinnen
Bij alleen maar 17 jarigen had ik het niet uitgehouden
![]()
Bijna 30quote:Op maandag 8 november 2010 23:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hahahahaha![]()
Maar ik weet niet hoe oud je bent hoor
Haha ja preciesquote:Op maandag 8 november 2010 23:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt
Maar het was ook wel erg leuk hoor
[..]
Ik had een klasgenote van 2 jaar jonger, daar dronk ik koffie mee om de boel soms even te ontvluchten
Dat was geen vraagquote:
Wow, dat was best een brakke zin.quote:Op maandag 8 november 2010 23:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HAHAAHohhh das een goeie.
Ja, ik ben net iets ouder, dus ik zeg ook altijd dat hij op oudere vrouwen valt enzo
hihi.
[..]
Eh.![]()
![]()
[..]
En daar is niks mis meequote:
Ik ben bijna een jaar jongerquote:Op maandag 8 november 2010 23:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HAHAAHohhh das een goeie.
Ja, ik ben net iets ouder, dus ik zeg ook altijd dat hij op oudere vrouwen valt enzo
hihi.
[..]
Eh.![]()
![]()
[..]
Nee, en wat heb je geleerd over omgaan met oudere mensen? NOU?quote:Op maandag 8 november 2010 23:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat was geen vraag![]()
![]()
Da's niet beleefd hč
Ja, maar ik snapte 'm hoorquote:Op maandag 8 november 2010 23:06 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Wow, dat was best een brakke zin.
De school vond alleen dat wij elkaars punten beďnvloeden. Daardoor mochten we dit jaar niet bij elkaar in de klas zitten, terwijl we ontzettend goed met elkaar konden opschieten.
Kewlquote:
Begrijpelijk hoorquote:Op maandag 8 november 2010 23:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik lees alles mee maar ben te lui om te posten, is irritant op mobiel, ik ben een scholier van tegenwoordig, dat kun je wel zien
je post nu tochquote:Op maandag 8 november 2010 23:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik lees alles mee maar ben te lui om te posten, is irritant op mobiel, ik ben een scholier van tegenwoordig, dat kun je wel zien
Wat is een scholier van tegenwoordig dan?quote:Op maandag 8 november 2010 23:06 schreef TheFamousMan het volgende:
UUuuhhquote:Op maandag 8 november 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, en wat heb je geleerd over omgaan met oudere mensen? NOU?
Het komt zó geloofwaardig over, maar dat kan aan mij liggenquote:Op maandag 8 november 2010 23:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, maar ik snapte 'm hoorWat een gezeik
Ik snap dat echt niet
Onzin.
[..]
Kewl
[..]
Begrijpelijk hoor![]()
Hij heeft het zwaar hierquote:Op maandag 8 november 2010 23:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, maar ik snapte 'm hoorWat een gezeik
Ik snap dat echt niet
Onzin.
[..]
Kewl
[..]
Begrijpelijk hoor![]()
nu heb ik ook ineens een oersaaie kabtoorbaan, dank je wel Fok!quote:
Wat, wat ik zei?quote:Op maandag 8 november 2010 23:08 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Het komt zó geloofwaardig over, maar dat kan aan mij liggen![]()
![]()
Nou hequote:Op maandag 8 november 2010 23:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Hij heeft het zwaar hier
Kwartje, hooligan, zwaaaaaaar rotterdams accent.....
whahahahahaah wat een bakquote:Op maandag 8 november 2010 23:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nu heb ik ook ineens een oersaaie kabtoorbaan, dank je wel Fok!
O. O
)----(
Niets mis meequote:
volgens m'n oma lui, alles kapot makend, geweldadig, Atheďstisch, met slechte muziek smaak etc...quote:Op maandag 8 november 2010 23:07 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Wat is een scholier van tegenwoordig dan?
Nee, want vrouwen van (bijna) 30quote:Op maandag 8 november 2010 23:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Niets mis mee
Voorheen liet ik MPG het altijd even een paar maanden proberen, voor ik zelf aan mijn nieuwe leeftijd begon, maar dat wil ie niet meer
dat roepen ze iedere generatiequote:Op maandag 8 november 2010 23:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
volgens m'n oma lui, alles kapot makend, geweldadig, Atheďstisch, met slechte muziek smaak etc...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |