Ik slacht je bejaarde binnen een weekquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:59 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb nog een baan als Heropvoeder van een bejaarde in de aanbieding
have funquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:02 schreef Muck het volgende:
Zo. Afwas is gedaan, nagels zijn gelakt (zwart met een heel fijn glittertje met witte bloemetjes erop)
Tijd voor yoga
Hmm, die brief had ik nodig voor het UWV, maar volgens mij was het niet helemaal de bedoeling dat ik hem zelf in handen zou krijgen. Het hele plaatje (en wat ze aan de puinhoop willen gaan doen) hoop ik de 29e te horen inderdaadquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, die heb je al gehad? Dus wel min of meer een uitslag?Maar het totale plaatje hoor je dan pas de 29e..?
Succes met yoga
plas poep praat ping pong pauze?quote:
Nou, je hebt er alsnog wel recht op lijkt me.. Maargoed. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmm, die brief had ik nodig voor het UWV, maar volgens mij was het niet helemaal de bedoeling dat ik hem zelf in handen zou krijgen. Het hele plaatje (en wat ze aan de puinhoop willen gaan doen) hoop ik de 29e te horen inderdaad
En thanks
ja dat bedoel ik, als ik honger krijg tussen pak ik tegenwoordig ook gewoon zoietsquote:
Omdat je te lui bent om een zak/bos wortels te kopen en die te wassen?quote:
of te lui bent als je tussen door honger hebt om een wortel te wassenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Omdat je te lui bent om een zak/bos wortels te kopen en die te wassen?
Ohja.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
of te lui bent als je tussen door honger hebt om een wortel te wassen![]()
een tussendoortje moet snel en makkelijk zijn in deze haast maatschappij
Nee, omdat ik die van werk meekrijgquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Omdat je te lui bent om een zak/bos wortels te kopen en die te wassen?
ja ik vind zoiets, los van de prijs, geen slechte ontwikkelingquote:
Ah.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, omdat ik die van werk meekrijg.
Stroonquote:
Meh, ik hou niet zo van al dat gemakkelijke. Geef mij maar lekker zelf maken from scratchquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik vind zoiets, los van de prijs, geen slechte ontwikkeling
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah.
[..]
Stroon![]()
[..]
Meh, ik hou niet zo van al dat gemakkelijke. Geef mij maar lekker zelf maken from scratchIk mot geen pakjes
Maar ik ben naar de tandarts & de stadtot later!
ja daar ben ik ook een voorstanderquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah.
[..]
Stroon![]()
[..]
Meh, ik hou niet zo van al dat gemakkelijke. Geef mij maar lekker zelf maken from scratchIk mot geen pakjes
Maar ik ben naar de tandarts & de stadtot later!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |