graag word ik uitgenodigd om een en ander persoonlijk toe te lichtenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
he jeetje wat vervelend Muck..
in welke hoek zoek je werk dan? en waarom is het zo moeilijk om een baan te krijgen??
( ik heb echt zoooo'n scheithekel aan sollicitatiebrievenschrijven.. alsof je op die maneir een goed beeld van iemand kan krijgen)
Weet ik niet, voor mij geld het helaas ook nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:39 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Oh mja
hoe komt het dan dat ik zo dik ben?
teveel lekkere dingenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik niet, voor mij geld het helaas ook niet
hee toekie,quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:43 schreef TJDoornbos het volgende:
* TJDoornbos verbiedt Muck nog meer koffie te drinken voor ze me echt alleen als slaaf ziet.
Hmm neequote:Op dinsdag 9 november 2010 12:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
JeutjeOhja das waar, is er nou al duidelijkheid omtrent die eventuele ritmestoornis van je?
Eigen gezondheid eerst idd!
Ik zoek nu helemaal niets, omdat ik te ziek ben, maar voorheen pakte ik bijna alles aan wat ik kon krijgen, op outbound callcentre werk na dan. Het liefst iets administratiefs, maar het is echt om te janken hoe weinig aanbod er isquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
he jeetje wat vervelend Muck..
in welke hoek zoek je werk dan? en waarom is het zo moeilijk om een baan te krijgen??
( ik heb echt zoooo'n scheithekel aan sollicitatiebrievenschrijven.. alsof je op die maneir een goed beeld van iemand kan krijgen)
Jup...quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
graag word ik uitgenodigd om een en ander persoonlijk toe te lichten
met grote enthousiasme las ik uw advertentie
standaard zinnetje
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:43 schreef TJDoornbos het volgende:
* TJDoornbos verbiedt Muck nog meer koffie te drinken voor ze me echt alleen als slaaf ziet.
* TJDoornbos schenkt de koffie van Muck in de mok van pezuquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee toekie,
wees een schat en als je toch staat wil je dan voor mij ook een bakkie meenemen, als het niet teveel moeite is hoor
de tussendoortjesquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:34 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ben ik niet maar wel streng wat betreft koek en snoep
hier muck je koffiequote:Op dinsdag 9 november 2010 12:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
* TJDoornbos schenkt de koffie van Muck in de mok van pezu
[..]quote:[b] Op dinsdag 9 november 2010 12:47 schreef Muck het volgende
mja er is natuurlijk altijd wel wat in huis vanwege de kinderen.. daarbij ben ik een emo-eterquote:
haal fruitsnacksquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:52 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
mja er is natuurlijk altijd wel wat in huis vanwege de kinderen.. daarbij ben ik een emo-eter
ik heb mijn stief vader gepingt maar hij zegt dat jullie niet hard genoeg biddenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:52 schreef Symphonic het volgende:
Kan iemand de thermostaat buiten even hoger zetten?
Ahquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmm nee
De 17e nog een echo en dan de 29e de uitslag
[..]
Ik zoek nu helemaal niets, omdat ik te ziek ben, maar voorheen pakte ik bijna alles aan wat ik kon krijgen, op outbound callcentre werk na dan. Het liefst iets administratiefs, maar het is echt om te janken hoe weinig aanbod er is
[..]
Jup...
[..]
Yup, that's me! (for nowquote:
nee joh. Zolang het deze temperatuur heeft heb ik geen reden naar buiten te gaan(buiten werk om) en kan ik dus hele dagen gamenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:52 schreef Symphonic het volgende:
Kan iemand de thermostaat buiten even hoger zetten?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee joh. Zolang het deze temperatuur heeft heb ik geen reden naar buiten te gaan(buiten werk om) en kan ik dus hele dagen gamen
jij zeurt over over afvallen en emo vreetbuien, ik geef je een tip om dan fruit snacks te eten want dat is lekkerquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:54 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
ik heb fruit in huis
zeur niet
wat? zeker als ik in het nieuwe jaar (of eerder als iemand mij het winnend staatslot geeft) een 360 met kinect hebquote:
wtf zijn fruitsnacks?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij zeurt over over afvallen en emo vreetbuien, ik geef je een tip om dan fruit snacks te eten want dat is lekker
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
* TJDoornbos schenkt de koffie van Muck in de mok van pezu
quote:
Ik heb nog een baan als Heropvoeder van een bejaarde in de aanbiedingquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
[..]
Ik zoek nu helemaal niets, omdat ik te ziek ben, maar voorheen pakte ik bijna alles aan wat ik kon krijgen, op outbound callcentre werk na dan. Het liefst iets administratiefs, maar het is echt om te janken hoe weinig aanbod er is
Ja!quote:
dat zijn van die dingen waar geblenderd fruit in zit in veel combi smakenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:58 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
wtf zijn fruitsnacks?
ik heb fruit in huis
ik ben weer weg... ik voel me echt niet welkom hier alles wat ik doe/zeg wordt keihard afgezeken
Ik slacht je bejaarde binnen een weekquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:59 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb nog een baan als Heropvoeder van een bejaarde in de aanbieding
have funquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:02 schreef Muck het volgende:
Zo. Afwas is gedaan, nagels zijn gelakt (zwart met een heel fijn glittertje met witte bloemetjes erop)
Tijd voor yoga
Hmm, die brief had ik nodig voor het UWV, maar volgens mij was het niet helemaal de bedoeling dat ik hem zelf in handen zou krijgen. Het hele plaatje (en wat ze aan de puinhoop willen gaan doen) hoop ik de 29e te horen inderdaadquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, die heb je al gehad? Dus wel min of meer een uitslag?Maar het totale plaatje hoor je dan pas de 29e..?
Succes met yoga
plas poep praat ping pong pauze?quote:
Nou, je hebt er alsnog wel recht op lijkt me.. Maargoed. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmm, die brief had ik nodig voor het UWV, maar volgens mij was het niet helemaal de bedoeling dat ik hem zelf in handen zou krijgen. Het hele plaatje (en wat ze aan de puinhoop willen gaan doen) hoop ik de 29e te horen inderdaad
En thanks
ja dat bedoel ik, als ik honger krijg tussen pak ik tegenwoordig ook gewoon zoietsquote:
Omdat je te lui bent om een zak/bos wortels te kopen en die te wassen?quote:
of te lui bent als je tussen door honger hebt om een wortel te wassenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Omdat je te lui bent om een zak/bos wortels te kopen en die te wassen?
Ohja.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
of te lui bent als je tussen door honger hebt om een wortel te wassen![]()
een tussendoortje moet snel en makkelijk zijn in deze haast maatschappij
Nee, omdat ik die van werk meekrijgquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Omdat je te lui bent om een zak/bos wortels te kopen en die te wassen?
ja ik vind zoiets, los van de prijs, geen slechte ontwikkelingquote:
Ah.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, omdat ik die van werk meekrijg.
Stroonquote:
Meh, ik hou niet zo van al dat gemakkelijke. Geef mij maar lekker zelf maken from scratchquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik vind zoiets, los van de prijs, geen slechte ontwikkeling
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah.
[..]
Stroon![]()
[..]
Meh, ik hou niet zo van al dat gemakkelijke. Geef mij maar lekker zelf maken from scratchIk mot geen pakjes
Maar ik ben naar de tandarts & de stadtot later!
ja daar ben ik ook een voorstanderquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah.
[..]
Stroon![]()
[..]
Meh, ik hou niet zo van al dat gemakkelijke. Geef mij maar lekker zelf maken from scratchIk mot geen pakjes
Maar ik ben naar de tandarts & de stadtot later!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |