van welke onderdelen van klaas en piet kan je thee trekken dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:03 schreef PeZu het volgende:
ooh ze hebben sinterklaas en zwarte pieten thee
de zak en roequote:Op dinsdag 9 november 2010 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
van welke onderdelen van klaas en piet kan je thee trekken dan?
Oud, muf en schimmelig, met een vleugje schoensmeerquote:
Hmm, das een beetje uit de richting helaasquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
simon levelt
hier zitten ze
http://www.simonlevelt.nl(...)spx?ch=1018&pch=1004
psst je kan ook online bestellenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmm, das een beetje uit de richting helaas
Er zit er een in Utreg, maar dan moet ik een eind lopen en daar heb ik weinig zin in
Dan stuur je Toek.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Er zit er een in Utreg, maar dan moet ik een eind lopen en daar heb ik weinig zin in
Nicequote:
Goed ideequote:
Eh, ja?quote:
fobo, tjek, ik zou je opzeker voor mijn karretje spannen en zwepenquote:
Jij kunt ook alles sexy laten klinkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
fobo, tjek, ik zou je opzeker voor mijn karretje spannen en zwepen
Wij hebben ook een simon levelt hierquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Waar is hier?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:21 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Wij hebben ook een simon levelt hier
en welk level heeft hij al?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:21 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Wij hebben ook een simon levelt hier
het bestequote:
Ik heb al jaren het patent op het serveren van mosterd na de maaltijd. Zie mijn sig.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:17 schreef PeZu het volgende:
mi gudo mpg ,hoe krijg je het voor elkaar om zo'n spuit elf te zijn steeds
dat zet zoden aan de dijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:25 schreef Muck het volgende:
Zo, 68 afgewezen sollicitaties verder
Tijd voor koffie
trevje, ben je ziek?quote:
Ha. Tijd voor Schnitzel en frikandellenquote:
ja dat weet ik, ik kom hier ook al even heh maar ik vraag me af hoe je dat fliktquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb al jaren het patent op het serveren van mosterd na de maaltijd. Zie mijn sig.
Hij doet het zelfs IRLquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat weet ik, ik kom hier ook al even heh maar ik vraag me af hoe je dat flikt
Meer oog voor de koffie dan voor het topic hebbenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat weet ik, ik kom hier ook al even heh maar ik vraag me af hoe je dat flikt
ik drink koffie meestal met mijn mondquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Meer oog voor de koffie dan voor het topic hebben.
MPG met al zijn lichaamsdelenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik drink koffie meestal met mijn mond
Damn.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:25 schreef Muck het volgende:
Tijd voor koffie
das pas hardcorequote:Op dinsdag 9 november 2010 12:29 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG met al zijn lichaamsdelen
Via je oogbal neem je cafeïne sneller op!
het is half 1 en je hebt nog geen schaft geroepenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:29 schreef Trevland het volgende:
Hey muck![]()
Hey pezu
Nee, hoezo?
Hey mpg
Das vrijdag pas
zwart kijken ftwquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Hey Enfequote:Op dinsdag 9 november 2010 12:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Damn.Das kut. Heb je nu nog sollicitaties lopen?
Trev
Oeh, lekkorquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:31 schreef LieveLobbes het volgende:
Hier ook lunch op![]()
Met een gekookt eitje
Ben min of meer weer streng aan het doen voor mezelfquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, lekkorDas ook een goed idee... ik dacht eerst aan een tosti, maar een eitje..
eyeballing ftwquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Doe ik speciaal om jou te plagenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is half 1 en je hebt nog geen schaft geroepen![]()
[..]
zwart kijken ftw
niet te streng ineens hoor, dat werkt averechtsquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:32 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ben min of meer weer streng aan het doen voor mezelfik moet gewoon afvallen
Ben ik niet maar wel streng wat betreft koek en snoepquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet te streng ineens hoor, dat werkt averechts
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:32 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ben min of meer weer streng aan het doen voor mezelfik moet gewoon afvallen
dan doe je toch echt iets verkeerd hoor lekker nasiballetje van me :quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:33 schreef Trevland het volgende:
Hey LL.
[..]
Doe ik speciaal om jou te plagen
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:34 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ben ik niet maar wel streng wat betreft koek en snoep
Neh, ik heb het even opgegeven. Ik ben ook veel te beroerd om te werken op het moment. Als ik de kans krijg slaap ik zo'n 14 uur op een dag namelijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Damn.Das kut. Heb je nu nog sollicitaties lopen?
Trev
Oeh, lekkerquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:31 schreef LieveLobbes het volgende:
Hier ook lunch op![]()
Met een gekookt eitje
Jeutjequote:Op dinsdag 9 november 2010 12:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Neh, ik heb het even opgegeven. Ik ben ook veel te beroerd om te werken op het moment. Als ik de kans krijg slaap ik zo'n 14 uur op een dag namelijk
[..]
Oeh, lekker
Zoals ze hier zeggen je wordt niet dik van wat je tussen het bidden en danken eetquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:34 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ben ik niet maar wel streng wat betreft koek en snoep
he jeetje wat vervelend Muck..quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:25 schreef Muck het volgende:
Tijd voor koffie
Het was te proberenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan doe je toch echt iets verkeerd hoor lekker nasiballetje van me :
[..]
![]()
Oh mjaquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zoals ze hier zeggen je wordt niet dik van wat je tussen het bidden en danken eet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |