Giertjequote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar we krijgen hem toch wel te zien he?Jaja, ben echt van plan om foto's te maken. Mn ouders + man hebben me ook nog nooit in uniform gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die willen dat ook graag.
XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
gierquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:25 schreef Symphonic het volgende:
Een hele goede morgen
Het is alweer maandag
jawel tijd was zo omquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
GiertjeLekker gewerkt gister?
[..]
Jaja, ben echt van plan om foto's te maken. Mn ouders + man hebben me ook nog nooit in uniform gezienDie willen dat ook graag.
XD
wokquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gier![]()
[..]
heb ik het hele weekend gemist
De tafel staat al 10cm hoger.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat je dan je leuter tegen de tafel stoot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en wanneer moet jij weer werken dan?quote:
Morgen dag, do+vr avondquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
en wanneer moet jij weer werken dan?
dat is inderdaad wel een fijn weekje jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Morgen dag, do+vr avondDus lekker weekje
Dat is niet tof.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:46 schreef Muck het volgende:
Ik ben alle sollicitaties waar ik sinds april voor afgewezen ben aan het opschrijven
Wat een kutwerkje zeg
Mja, dat drukt je wel weer even met je neus op de feiten zeg maarquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:46 schreef Muck het volgende:
Ik ben alle sollicitaties waar ik sinds april voor afgewezen ben aan het opschrijven
Wat een kutwerkje zeg
quote:
Even lekker met mijn moedertje ouwehoeren tijdens het rotwerkquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker
Goed idee trouwens, ga ook wat maken
Pfffff. Ben je klaar meequote:Op dinsdag 9 november 2010 10:46 schreef Muck het volgende:
Wat een kutwerkje zeg
Hoe oud ben jij ook weer?quote:
Het zijn er nogal watquote:
Liefquote:* MPG zet koffie voor muckie, maar wel met muckie dr überkoffiezetdingie.
19!quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij ook weer?
[..]
Het zijn er nogal wat
[..]
Lief
Dan mag je onderhand weleens koffie leren drinkenquote:
* Muck schuift koffie naar Symquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:57 schreef Symphonic het volgende:
Er zijn weer prima oplossingen aangedragen voor onze roosterproblemen.
Damn, dat gaat lekker zo
Ik wel, iigquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
^^
dat laat ik aan mijn vriendje over
maar 60 knopen waaien :p dan waai je redelijk van het platform af hoor..
Zustertjesquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey ferrari![]()
Elke keer als ik me hier meld worden de mannen dus geil? xD
Koffie vin ik nie lekkerquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan mag je onderhand weleens koffie leren drinken![]()
[..]
* Muck schuift koffie naar Sym
Komt wel goed schatje
Heb je dat riempje voor aan je enkel niet meer?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wel, iig...
Ik woei op het strand ook bekant weg, van de zomer. Vraag maar aan Marijke, suikerbeeb, Fha of DaMart.
Dus je wilt niet met me naar Starbucks?quote:
Ik wil welquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Dus je wilt niet met me naar Starbucks?
Kom maar dan, ik houd toch niet van Ferrari'squote:
electronisch huisarrest?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb je dat riempje voor aan je enkel niet meer?
Nou wil ik welquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Samen aan de frappuccino ? Nee das te koud nu... Lekkere Hazelnut Cappuccinoquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Kom maar dan, ik houd toch niet van Ferrari's
Je gaat me toch niet zeggen dat je dat niet al kentquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:04 schreef pgrferrari het volgende:
Nou wil ik wel![]()
Leer je me koffie drinken?
Hij is vast nog 12 ofzoquote:
Dat weet ikquote:[..]
Het zijn er nogal wat
Ja, dat ben ik. Soms.quote:[..]
Lief
Jawel. Daardoor ben ik uiteindelijk net niet weggewaaidquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb je dat riempje voor aan je enkel niet meer?
Boh! Starmucks!quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:02 schreef Muck het volgende:
[..]
recht uit de automaat, bakkes d'r onder kreng!quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nou wil ik wel![]()
Ok.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
recht uit de automaat, bakkes d'r onder kreng!
Tegen het wegwaaienquote:
je moest eens weten hoeveel mensen ik aan de koffie heb gekregenquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nou wil ik wel![]()
Café Mochaquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:05 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Samen aan de frappuccino ? Nee das te koud nu... Lekkere Hazelnut Cappuccino
Zoietsquote:
Heel goed voor je ego zoietsquote:Dat weet ik.
Weet ik tochquote:Ja, dat ben ik. Soms.![]()
Boh! Gelukkig maar!quote:Jawel. Daardoor ben ik uiteindelijk net niet weggewaaid.
quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
recht uit de automaat, bakkes d'r onder kreng!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |