quote:
 Komt vast wel weer goed
 Komt vast wel weer goed 
 op je oog! Hoe komt het dat ie dik is?
 op je oog! Hoe komt het dat ie dik is?

zal wel een beetje ontstoken zijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 08:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt vast wel weer goed
En kusjeop je oog! Hoe komt het dat ie dik is?

quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Naar m'n werk, fijne dag allemaal

MPGquote:

wokquote:

zal ik het doen?quote:
 ik doe het
  ik doe het LL
 LL   
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer

Liebchen! Werk zequote:Op dinsdag 9 november 2010 08:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Naar m'n werk, fijne dag allemaal
 .
 .

Eerst koffiequote:
 .
 .

donderdag is 60 knopen voorspeld..
 donderdag is 60 knopen voorspeld.. 

Wat een geluk. Hier is het goed, een beetje moequote:Op dinsdag 9 november 2010 09:52 schreef Barretje80 het volgende:
vanavond weer naar huis..
net op tijd..donderdag is 60 knopen voorspeld..
hoest met de rest van de KSC?

60 knopenquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:52 schreef Barretje80 het volgende:

^^quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
60 knopen
Moet je die allemaal los gaan knopen?

quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
^^
dat laat ik aan mijn vriendje over
maar 60 knopen waaien :p dan waai je redelijk van het platform af hoor..

Windkracht hoeveel is dat?quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
^^
dat laat ik aan mijn vriendje over
maar 60 knopen waaien :p dan waai je redelijk van het platform af hoor..

Ik had sokken + dikke sloffen aan. Komt omdat ik ziek ben, is een teken dat ik weer mn bed in moet, had ik wel vaker de laatste dagen XDquote:Op maandag 8 november 2010 23:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de volgende keer sloffen aandoen
slaap ze enfer

Zuster Enfequote:Op dinsdag 9 november 2010 10:01 schreef Enfermera het volgende:
Mogge!
[..]
Ik had sokken + dikke sloffen aan. Komt omdat ik ziek ben, is een teken dat ik weer mn bed in moet, had ik wel vaker de laatste dagen XD

Hey ferrariquote:

Jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey ferrari
Elke keer als ik me hier meld worden de mannen dus geil? xD

barretjequote:Op dinsdag 9 november 2010 09:52 schreef Barretje80 het volgende:

das best veul wind
  das best veul windknappe zusterquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:01 schreef Enfermera het volgende:
Mogge!
[..]
Ik had sokken + dikke sloffen aan. Komt omdat ik ziek ben, is een teken dat ik weer mn bed in moet, had ik wel vaker de laatste dagen XD

quote:

Jij ziet het ook echt voor je in zo'n sexy pakje he.
 Jij ziet het ook echt voor je in zo'n sexy pakje he.  Nou, laat ik je uit de droom helpen; mijn uniformen zijn echt vormloos. Alhoewel het in het ziekenhuis waar ik nu werk meevalt, daar hebben ze tenminste broeken met rechte pijpen. In mn vorige hadden ze toelopende, met rafelige rand
 Nou, laat ik je uit de droom helpen; mijn uniformen zijn echt vormloos. Alhoewel het in het ziekenhuis waar ik nu werk meevalt, daar hebben ze tenminste broeken met rechte pijpen. In mn vorige hadden ze toelopende, met rafelige rand  

Hey wokjequote:Op dinsdag 9 november 2010 10:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
barretje
das best veul wind
[..]
knappe zuster

quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]

Nou, laat ik je uit de droom helpen; mijn uniformen zijn echt vormloos. Alhoewel het in het ziekenhuis waar ik nu werk meevalt, daar hebben ze tenminste broeken met rechte pijpen. In mn vorige hadden ze toelopende, met rafelige rand

[..]
Hey wokje
Friemel
 !
! 

vroeger waren de uniformen een beetje doorschijnend, maar daar zaten dan gewone kleren onderquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]

[..]
Hey wokje
Friemel

Ja, dat moet ik sowieso nog een keer doen. Ik zal mn collega een keer foto's laten makenquote:
 Het is wel leuk; nu in dit ziekenhuis kan je ook kiezen voor een polo ipv een jasje, dus dat ga ik binnenkort ff omwisselen
 Het is wel leuk; nu in dit ziekenhuis kan je ook kiezen voor een polo ipv een jasje, dus dat ga ik binnenkort ff omwisselen  

quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vroeger waren de uniformen een beetje doorschijnend, maar daar zaten dan gewone kleren onder

), maar je ziet er niks doorheen.
), maar je ziet er niks doorheen.  

Ik verwacht je PM z.s.m.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik sowieso nog een keer doen. Ik zal mn collega een keer foto's laten makenHet is wel leuk; nu in dit ziekenhuis kan je ook kiezen voor een polo ipv een jasje, dus dat ga ik binnenkort ff omwisselen

[..]

Nee, wat ik heb is gewoon superdik katoen (warmmmm in de zomer), maar je ziet er niks doorheen.

ik draag alleen een jasje en een gewone spijkerbroekquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]

[..]
Hey wokje
Friemel

vast wel ergens maar hier niet hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:25 schreef Symphonic het volgende:
Een hele goede morgen
Het is alweer maandag

quote:

quote:

Moggeh!quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:25 schreef Symphonic het volgende:
Een hele goede morgen
Het is alweer maandag

heey enferquote:

Maar we krijgen hem toch wel te zien he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Vervelendquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weer eens een dik oogmaar verder goed hoor
 maar goed dat het verder goed gaat
  maar goed dat het verder goed gaat   

Hoezo?quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:30 schreef DeZwabber het volgende:
pgr kan het komende kwartier even niet op staan

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |