Windkracht hoeveel is dat?quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
^^
dat laat ik aan mijn vriendje over
maar 60 knopen waaien :p dan waai je redelijk van het platform af hoor..
Ik had sokken + dikke sloffen aan. Komt omdat ik ziek ben, is een teken dat ik weer mn bed in moet, had ik wel vaker de laatste dagen XDquote:Op maandag 8 november 2010 23:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de volgende keer sloffen aandoen![]()
slaap ze enfer![]()
Zuster Enfequote:Op dinsdag 9 november 2010 10:01 schreef Enfermera het volgende:
Mogge!
[..]
Ik had sokken + dikke sloffen aan. Komt omdat ik ziek ben, is een teken dat ik weer mn bed in moet, had ik wel vaker de laatste dagen XD
Hey ferrariquote:
Jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey ferrari![]()
Elke keer als ik me hier meld worden de mannen dus geil? xD
barretjequote:Op dinsdag 9 november 2010 09:52 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
vanavond weer naar huis..
net op tijd..donderdag is 60 knopen voorspeld..
hoest met de rest van de KSC?
knappe zusterquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:01 schreef Enfermera het volgende:
Mogge!
[..]
Ik had sokken + dikke sloffen aan. Komt omdat ik ziek ben, is een teken dat ik weer mn bed in moet, had ik wel vaker de laatste dagen XD
quote:
Hey wokjequote:Op dinsdag 9 november 2010 10:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
barretje![]()
das best veul wind
[..]
knappe zuster
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Jij ziet het ook echt voor je in zo'n sexy pakje he.
Nou, laat ik je uit de droom helpen; mijn uniformen zijn echt vormloos. Alhoewel het in het ziekenhuis waar ik nu werk meevalt, daar hebben ze tenminste broeken met rechte pijpen. In mn vorige hadden ze toelopende, met rafelige rand
![]()
![]()
[..]
Hey wokje
Friemel
vroeger waren de uniformen een beetje doorschijnend, maar daar zaten dan gewone kleren onderquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Nou, laat ik je uit de droom helpen; mijn uniformen zijn echt vormloos. Alhoewel het in het ziekenhuis waar ik nu werk meevalt, daar hebben ze tenminste broeken met rechte pijpen. In mn vorige hadden ze toelopende, met rafelige rand
![]()
![]()
[..]
Hey wokje
Friemel
Ja, dat moet ik sowieso nog een keer doen. Ik zal mn collega een keer foto's laten makenquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vroeger waren de uniformen een beetje doorschijnend, maar daar zaten dan gewone kleren onder
Ik verwacht je PM z.s.m.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik sowieso nog een keer doen. Ik zal mn collega een keer foto's laten makenHet is wel leuk; nu in dit ziekenhuis kan je ook kiezen voor een polo ipv een jasje, dus dat ga ik binnenkort ff omwisselen
![]()
![]()
[..]
![]()
Nee, wat ik heb is gewoon superdik katoen (warmmmm in de zomer), maar je ziet er niks doorheen.
ik draag alleen een jasje en een gewone spijkerbroekquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Hey wokje
Friemel
vast wel ergens maar hier niet hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:25 schreef Symphonic het volgende:
Een hele goede morgen
Het is alweer maandag
quote:
quote:
Moggeh!quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:25 schreef Symphonic het volgende:
Een hele goede morgen
Het is alweer maandag
heey enferquote:
Maar we krijgen hem toch wel te zien he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervelendquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weer eens een dik oogmaar verder goed hoor
Hoezo?quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:30 schreef DeZwabber het volgende:
pgr kan het komende kwartier even niet op staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |