Giertjequote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar we krijgen hem toch wel te zien he?Jaja, ben echt van plan om foto's te maken. Mn ouders + man hebben me ook nog nooit in uniform gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die willen dat ook graag.
XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
gierquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:25 schreef Symphonic het volgende:
Een hele goede morgen
Het is alweer maandag
jawel tijd was zo omquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
GiertjeLekker gewerkt gister?
[..]
Jaja, ben echt van plan om foto's te maken. Mn ouders + man hebben me ook nog nooit in uniform gezienDie willen dat ook graag.
XD
wokquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gier![]()
[..]
heb ik het hele weekend gemist
De tafel staat al 10cm hoger.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat je dan je leuter tegen de tafel stoot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en wanneer moet jij weer werken dan?quote:
Morgen dag, do+vr avondquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
en wanneer moet jij weer werken dan?
dat is inderdaad wel een fijn weekje jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Morgen dag, do+vr avondDus lekker weekje
Dat is niet tof.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:46 schreef Muck het volgende:
Ik ben alle sollicitaties waar ik sinds april voor afgewezen ben aan het opschrijven
Wat een kutwerkje zeg
Mja, dat drukt je wel weer even met je neus op de feiten zeg maarquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:46 schreef Muck het volgende:
Ik ben alle sollicitaties waar ik sinds april voor afgewezen ben aan het opschrijven
Wat een kutwerkje zeg
quote:
Even lekker met mijn moedertje ouwehoeren tijdens het rotwerkquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker
Goed idee trouwens, ga ook wat maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |