Ja hij is leuk! En volgens mij stukken slimmer dan zijn broertje.quote:Op maandag 8 november 2010 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
En toch hè, Dean kan tenminste lachen, stukken fijnere uitstraling dan bokkige Ben.
Jaaaaa die had ik méteenquote:
Volgende week denk ik, hij is nog niet geweest.quote:Op maandag 8 november 2010 22:42 schreef Guanabana het volgende:
Huh wat? Heb ik Timmy gemist? Is Timmy geweest?
Nee, was niet zo best, schoolavondje niveau.quote:Op maandag 8 november 2010 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
Die 2 jonge meisjes die samen zingen heb ik gemist, was het wat?
Oh, ik dacht dat iedereen deze week al was geweestquote:Op maandag 8 november 2010 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgende week denk ik, hij is nog niet geweest.
Oh? Is dit niet alles aan deelnemers wat er over is?quote:Op maandag 8 november 2010 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgende week denk ik, hij is nog niet geweest.
Volgende week toch nog een afvalronde voor de liveshow? Of heb ik het nou toch verkeerd begrepen in het begin.quote:
Ah, vandaar, ik mistte nog iemandquote:Op maandag 8 november 2010 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgende week toch nog een afvalronde voor de liveshow? Of heb ik het nou toch verkeerd begrepen in het begin.
Zouden ze bij RTL ook moeten doenquote:
Is het nu verdubbeld?quote:Op maandag 8 november 2010 22:47 schreef iBenny het volgende:
Ik zet al mijn spaargeld in op Sharon Kips
same herequote:Op maandag 8 november 2010 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb helemaal niks met dat Kippetje.
Tja geen carrière. Of had je POP niet achter haar gezocht?quote:
Da's z'n gezichtquote:Op maandag 8 november 2010 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
Dean door? Onverwacht.
Wtf heeft die Pauper HJ Smits voor gezwel op zijn lip
Nee... Je wint X Factor, komt in het schnabble-circuit en dan naar Popstars... Dat zegt al genoegquote:Op maandag 8 november 2010 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja geen carrière. Of had je POP niet achter haar gezocht?
Ik heb X Factor toen niet gekeken, maar was zij niet van de gelovige muziekjes ook?quote:Op maandag 8 november 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee... Je wint X Factor, komt in het schnabble-circuit en dan naar Popstars... Dat zegt al genoeg
precies ja, dat zegt dat het kansloos is om zo'n show te winnen omdat er nooit iemand een 2e Marco Borsato of Anouk zal worden.quote:Op maandag 8 november 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee... Je wint X Factor, komt in het schnabble-circuit en dan naar Popstars... Dat zegt al genoeg
Was het niet dat ze zwanger was en daardoor het niet gemaakt heeft?quote:Op maandag 8 november 2010 22:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
precies ja, dat zegt dat het kansloos is om zo'n show te winnen omdat er nooit iemand een 2e Marco Borsato of Anouk zal worden.
Feit dat er al meerdere mensen, zelfs winnaars, weer opnieuw aan een andere show meedoen, zegt dus dat die shows vreselijk falen.
yups dat was haar ding. ze wilde eo muziek makenquote:Op maandag 8 november 2010 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb X Factor toen niet gekeken, maar was zij niet van de gelovige muziekjes ook?
Dat is toch ook niks voor een popidool.
Nee hoor, Lisa van X factor verkoopt anders enorm goedquote:Op maandag 8 november 2010 22:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
precies ja, dat zegt dat het kansloos is om zo'n show te winnen omdat er nooit iemand een 2e Marco Borsato of Anouk zal worden.
Feit dat er al meerdere mensen, zelfs winnaars, weer opnieuw aan een andere show meedoen, zegt dus dat die shows vreselijk falen.
dat was raffaelaquote:Op maandag 8 november 2010 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Was het niet dat ze zwanger was en daardoor het niet gemaakt heeft?
Dat was Raffaela, die heeft een keer Idols gewonnen en doet nu aan VOH mee.quote:Op maandag 8 november 2010 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Was het niet dat ze zwanger was en daardoor het niet gemaakt heeft?
Maar een 2e Anouk is ze niet en zal ze ook niet worden. En dat is wel wat al die shows roepen met "de nieuwe popsensatie" enzo. Ze willen mensen laten geloven dat de winnaar het nieuwe idool van Nederland gaat worden. Kap daar toch eens mee denk ik dan. Wees realistisch.quote:Op maandag 8 november 2010 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, Lisa van X factor verkoopt anders enorm goedMaar das de enige zo'n beetje.
Och alsof Anouk heilig is en alsof je sowieso niet ook een succesvolle zangeres kunt zijn naast andere namen...quote:Op maandag 8 november 2010 23:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
Maar een 2e Anouk is ze niet en zal ze ook niet worden. En dat is wel wat al die show roepen met "de nieuwe popsensatie" enzo. Ze willen mensen laten geloven dat de winnaar het nieuwe idool van Nederland gaat worden. Kap daar toch eens mee denk ik dan. Wees realistisch.
en anouk heeft volgens mij ook wel een periode gehad dat ze niet echt verkochtquote:Op maandag 8 november 2010 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och alsof Anouk heilig is en alsof je sowieso niet ook een succesvolle zangeres kunt zijn naast andere namen...
ik bedoel ook niet dat Anouk heilig is, het is alleen maar een voorbeeld van een "grootse" zanger(es) in Nederland. Net zoals bijv. Marco Borsato dat is, Nick & Simon, Jan Smit, Guus Meeuwis, etc etc.quote:Op maandag 8 november 2010 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och alsof Anouk heilig is en alsof je sowieso niet ook een succesvolle zangeres kunt zijn naast andere namen...
Echt he, Popstars wil gewoon pimpen met Ben, op die manier denken ze hun eigen programma wat leuker te maken zodat ze meer kijkcijfers scoren. FAILquote:Op woensdag 10 november 2010 02:24 schreef Magics het volgende:
Wat kwam Ben Saunders vaak in beeld bij het optreden van Dean zeg. Dit leidde mij af, zonde.
Nance had het over over twee weken. Dus aanstaande maandag zal Kung Fu Panda wel te zien zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 19:46 schreef iBenny het volgende:
Hebben we nu maandag de eerste liveshow?
bedankt maarquote:Op maandag 15 november 2010 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee de laatste afvalronde voor de liveshows
En de BESTE livemuzikanten van Nederland, ik ken ze niet (maar kan ook aan mij liggen).quote:Op maandag 15 november 2010 20:33 schreef D. het volgende:
Ik heb het verkeerde programma opstaan
Ze hebben het over een hoog niveau enzo
Op gitaar, niemand minder dan Arie Stormquote:Op maandag 15 november 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
En de BESTE livemuzikanten van Nederland, ik ken ze niet (maar kan ook aan mij liggen).
Ik ook niet en ze blijven tot 23 uur spelen, mijn god wat een lang programmaquote:Op maandag 15 november 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
En de BESTE livemuzikanten van Nederland, ik ken ze niet (maar kan ook aan mij liggen).
*pakt hoestsnoepjes*quote:
Itt tetten?quote:Op maandag 15 november 2010 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Op een of andere manier klinkt dat ontzettend fout![]()
Dan mag ie dit best afkrakenquote:Op maandag 15 november 2010 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja volgens mij is HJ enorm fan van Gavin deGraw
Wellicht het verkeerde merkquote:Op maandag 15 november 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Huh? Dan staat m'n tv te zacht denk ik, want hier klonk het best oke.
*geeft het doosje aan*quote:
Nummer vind ik ook vreselijk jaquote:Op maandag 15 november 2010 20:46 schreef Karina het volgende:
Stom liedje en ik vind dat broekje helemaal niet sexy, meer een soort pyamabroekje.
Idd, uit die hapquote:Op maandag 15 november 2010 20:46 schreef Karina het volgende:
Stom liedje en ik vind dat broekje helemaal niet sexy, meer een soort pyamabroekje.
*snel D. door de scanner gooit*quote:
*Low fivedquote:Op maandag 15 november 2010 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*snel D. door de scanner gooit*
Het was het beste van de avondquote:Op maandag 15 november 2010 20:48 schreef Karina het volgende:
Misschien groeit ze wel, maar echt goed was het niet. En Simone, flikker op met je Engelse woordjes.
Oh hier de slechtste van de 3 die we hebben gehad.quote:
quote:
best was het niet, en kies dan ook geen nummer wat helemaal niet in het gehoor ligt...quote:Op maandag 15 november 2010 20:44 schreef Karina het volgende:
Oeps, zo slecht was hij nou ook weer niet.
Ja, maar jij had je tv verkeerd staan hequote:Op maandag 15 november 2010 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh hier de slechtste van de 3 die we hebben gehad.
quote:Op maandag 15 november 2010 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben die eerste alweer vergeten
Ik weet alleen het tetjes-gedeelte nog
Felnandoquote:Op maandag 15 november 2010 20:59 schreef Karina het volgende:
Fernando is ook echt een Aziatische naam
quote:Op maandag 15 november 2010 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou maar even wachten als ik jou was.
Het duurt te lang voordat de liveshows eindelijk beginnen.quote:Op maandag 15 november 2010 21:04 schreef NoNickOne het volgende:
Wie kan mij GOED uitleggen waar dit programma nou echt de plank mis slaat?
Bert en Mientje hebben er lang over nagedachtquote:Op maandag 15 november 2010 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou Bertha..
Waarom heeft ze zulke haatdragende ouders?
Neuh, sorryquote:Op maandag 15 november 2010 21:04 schreef NoNickOne het volgende:
Wie kan mij GOED uitleggen waar dit programma nou echt de plank mis slaat?
De detailsquote:Op maandag 15 november 2010 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word een beetje bang als ik haar zie, waar zit dat hem nou in?
Door haar vader: Bertquote:Op maandag 15 november 2010 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
De tanden.quote:Op maandag 15 november 2010 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
had ik maar naar je geluisterdquote:Op maandag 15 november 2010 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou maar even wachten als ik jou was.
Ik bedenk me opeens, zou zij familie zijn?quote:Op maandag 15 november 2010 21:14 schreef Symphonic het volgende:
En damn wat was dat optreden van Rosenberg dra-ma-tisch.....
In het begin dacht ik, het gaat fout, maar ze werd steeds beter.quote:Op maandag 15 november 2010 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
Dat
En als je Whitney zingt moet je wel een stem hebben
Ik zag z'n kop en koppelde 'm aan Bart... weet ff niet welke Bart eigenlijkquote:Op maandag 15 november 2010 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke Bart? Ik weet even niet wie je bedoelt.
Ik weet aleen Bart van BB.quote:Op maandag 15 november 2010 21:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zag z'n kop en koppelde 'm aan Bart... weet ff niet welke Bart eigenlijk
ik mis de helftquote:Op maandag 15 november 2010 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond haar helemaal niet slecht anders.
Dat wordt uitzending gemist, duurt het programma ook opeens 1/3 korter.quote:Op maandag 15 november 2010 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik mis de helft
Telefoon en forumissues...
Ik bedoelde niet perse voor haar, maar gewoon algemeenquote:Op maandag 15 november 2010 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond haar helemaal niet slecht anders.
ik ga morgen inderdaad maar ff terugkijkenquote:Op maandag 15 november 2010 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wordt uitzending gemist, duurt het programma ook opeens 1/3 korter.
Zeker niet slecht, maar iedereen lijkt zo ontzettend nerveus, zal wel iets met het publiek te maken hebben.quote:
Er zitten wel een paar redelijke tussen vind ik, ik denk dat de liveshows wel goed gaan worden eigenlijk.quote:Op maandag 15 november 2010 22:11 schreef MissJ het volgende:
zoooo en nu meld ik me hier, net BNTM gekeken.
Hoe is Popstars tot nu toe?
quote:Op maandag 15 november 2010 22:33 schreef Cee het volgende:
Een totaalpakket is dit? Wat voor een pakket, zo'n pakket dat je in huis moet halen als de sirene klinkt?
Grapjurk!quote:Op maandag 15 november 2010 22:36 schreef iBenny het volgende:
Maar hij kan wel redelijk zingen eigenlijk
Afgezakt naar de maandagavond.....quote:Op maandag 15 november 2010 22:48 schreef Cee het volgende:
Wat een kutprogramma is het toch. Zelfs iBenny weet het niet te boeien. Dan haak ik ook maar af, na 10 hele pijnlijke minuten.
ajuquote:Op maandag 15 november 2010 22:48 schreef Cee het volgende:
Wat een kutprogramma is het toch. Zelfs iBenny weet het niet te boeien. Dan haak ik ook maar af, na 10 hele pijnlijke minuten.
Henk-Jan Smits bewijst in dat geval eens te meer dat hij geen verstand van zaken heeft... hij kiest nu al bijna 10 jaar vrijwel altijd voor mensen met een leuk koppie maar een matig stemgeluid die het publiek na een gehypte song vrijwel is vergetenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:45 schreef female81 het volgende:
Er zijn gisteren twee prima zingende dames (Ashley en Lara-Krispina - of zoiets...), die bovendien hoog scoorden bij het publiek, geofferd ten gunste van ene slecht zingende Soren. Die ook nog eens 80 % van het publiek tégen (!) had.
Volgens mij hadden ze een gebrek aan mannen, en zijn ze bij SBS bang voor een tekort aan stemmende meisjes tijdens de liveshows.
Oo ik dacht dat ze een jaar of 36 was. Wat een gelul trouwens, Dean is toch ook 29? Alsof dat onder oud valt tegenwoordig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:45 schreef female81 het volgende:
Er zijn gisteren twee prima zingende dames (Ashley en Lara-Krispina - of zoiets...), die bovendien hoog scoorden bij het publiek, geofferd ten gunste van ene slecht zingende Soren. Die ook nog eens 80 % van het publiek tégen (!) had.
Volgens mij hadden ze een gebrek aan mannen, en zijn ze bij SBS bang voor een tekort aan stemmende meisjes tijdens de liveshows.
Ik wilde van Bertha trouwens opzoeken hoe houd ze is (zat het me gewoon af te vragen, echt een fris blaadje lijkt het me niet meer), maar heel typisch... bij de jongere deelnemers staat het er gewoon bij, en bij de oudere, zoals zij en Dean, niet.![]()
Edit: Ik ben erachter dat ze 28 is. Ze lijkt bijna 40.
zo is die koe 28quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:45 schreef female81 het volgende:
Ik wilde van Bertha trouwens opzoeken hoe houd ze is (zat het me gewoon af te vragen, echt een fris blaadje lijkt het me niet meer), maar heel typisch... bij de jongere deelnemers staat het er gewoon bij, en bij de oudere, zoals zij en Dean, niet.![]()
Edit: Ik ben erachter dat ze 28 is. Ze lijkt bijna 40.
Dean.... en verder kom ik nietquote:Op maandag 22 november 2010 15:42 schreef iBenny het volgende:
Zonder af te kijken... wie weet alle namen van de kandidaten in de liveshows?
Ik kwam tot Dean, Sharon, Valerie en Simone...quote:Op maandag 22 november 2010 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dean.... en verder kom ik niet
Geen idee of er een thema is, goeie vraagquote:Op maandag 22 november 2010 17:32 schreef Karina het volgende:
Leuk, vanavond liveshow. Is het thema al bekend? Ik zie op de SBS site niet zo snel iets staan.
bij de vorige seizoenen waren ook geen thema'squote:Op maandag 22 november 2010 17:32 schreef Karina het volgende:
Leuk, vanavond liveshow. Is het thema al bekend? Ik zie op de SBS site niet zo snel iets staan.
Oke Symphquote:
Oke D.quote:
Ben ik weer in de war met wat andersquote:Op maandag 22 november 2010 20:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
bij de vorige seizoenen waren ook geen thema's
XFA en Idols hadden dat welquote:Op maandag 22 november 2010 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik weer in de war met wat anders
Doen ze bij XFA UK ook, maar daar klinkt het toch ietsje beterquote:Op maandag 22 november 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde positief blijven. Kan ook een compliment zijn, dat het ZO goed klonk.
Dat komt doordat ze al bijna een half jaar bezig zijn en iedereen er moe van lijkt te wordenquote:Op maandag 22 november 2010 20:34 schreef MissJ het volgende:
hahaha, ik schakel net in en denk echt gelijk "waarom kijk ik naar dit trieste gedoe?"![]()
![]()
![]()
Hoe komt het dat ik dit heb? Ben altijd onwijs fan geweest van talentenjachten!
De nieuwe Jolingquote:Op maandag 22 november 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
Tooske en Nance? Ik heb weer iets gemist geloof ik. Twee tutjes bijelkaar.
dat is het denk ik jaquote:Op maandag 22 november 2010 20:35 schreef D. het volgende:
Dat komt doordat ze al bijna een half jaar bezig zijn en iedereen er moe van lijkt te worden
yeah, liever kort en snel dan zo lang mogelijk rekkenquote:Op maandag 22 november 2010 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dat komt doordat ze al bijna een half jaar bezig zijn en iedereen er moe van lijkt te worden
Ik kan Geer missen als kiespijnquote:Op maandag 22 november 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
Tooske en Nance? Ik heb weer iets gemist geloof ik. Twee tutjes bijelkaar.
Nee, die was een paar maanden aan het uitrustenquote:Op maandag 22 november 2010 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Joling moet oefenen voor Toppers zeker.
tooske vind ik echt helemaal nietsquote:Op maandag 22 november 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan Geer missen als kiespijnEn Tooske kan tenminste fatsoenlijk presenteren en autocue lezen, Geer is altijd traag
Ik vind Gerard altijd wel leuk eigenlijk. Tooske is zo serieus.quote:Op maandag 22 november 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan Geer missen als kiespijnEn Tooske kan tenminste fatsoenlijk presenteren en autocue lezen, Geer is altijd traag
quote:
Gerard vind zichzelf zó leuk, daar heb ik niks meequote:Op maandag 22 november 2010 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind Gerard altijd wel leuk eigenlijk. Tooske is zo serieus.
dat dusquote:Op maandag 22 november 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gerard vind zichzelf zó leuk, daar heb ik niks mee
die heeft een zware burn-outquote:Op maandag 22 november 2010 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Joling moet oefenen voor Toppers zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |