Ja hij is leuk! En volgens mij stukken slimmer dan zijn broertje.quote:Op maandag 8 november 2010 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
En toch hè, Dean kan tenminste lachen, stukken fijnere uitstraling dan bokkige Ben.
Jaaaaa die had ik méteenquote:
Volgende week denk ik, hij is nog niet geweest.quote:Op maandag 8 november 2010 22:42 schreef Guanabana het volgende:
Huh wat? Heb ik Timmy gemist? Is Timmy geweest?
Nee, was niet zo best, schoolavondje niveau.quote:Op maandag 8 november 2010 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
Die 2 jonge meisjes die samen zingen heb ik gemist, was het wat?
Oh, ik dacht dat iedereen deze week al was geweestquote:Op maandag 8 november 2010 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgende week denk ik, hij is nog niet geweest.
Oh? Is dit niet alles aan deelnemers wat er over is?quote:Op maandag 8 november 2010 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgende week denk ik, hij is nog niet geweest.
Volgende week toch nog een afvalronde voor de liveshow? Of heb ik het nou toch verkeerd begrepen in het begin.quote:
Ah, vandaar, ik mistte nog iemandquote:Op maandag 8 november 2010 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgende week toch nog een afvalronde voor de liveshow? Of heb ik het nou toch verkeerd begrepen in het begin.
Zouden ze bij RTL ook moeten doenquote:
Is het nu verdubbeld?quote:Op maandag 8 november 2010 22:47 schreef iBenny het volgende:
Ik zet al mijn spaargeld in op Sharon Kips
same herequote:Op maandag 8 november 2010 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb helemaal niks met dat Kippetje.
Tja geen carrière. Of had je POP niet achter haar gezocht?quote:
Da's z'n gezichtquote:Op maandag 8 november 2010 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
Dean door? Onverwacht.
Wtf heeft die Pauper HJ Smits voor gezwel op zijn lip
Nee... Je wint X Factor, komt in het schnabble-circuit en dan naar Popstars... Dat zegt al genoegquote:Op maandag 8 november 2010 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja geen carrière. Of had je POP niet achter haar gezocht?
Ik heb X Factor toen niet gekeken, maar was zij niet van de gelovige muziekjes ook?quote:Op maandag 8 november 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee... Je wint X Factor, komt in het schnabble-circuit en dan naar Popstars... Dat zegt al genoeg
precies ja, dat zegt dat het kansloos is om zo'n show te winnen omdat er nooit iemand een 2e Marco Borsato of Anouk zal worden.quote:Op maandag 8 november 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee... Je wint X Factor, komt in het schnabble-circuit en dan naar Popstars... Dat zegt al genoeg
Was het niet dat ze zwanger was en daardoor het niet gemaakt heeft?quote:Op maandag 8 november 2010 22:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
precies ja, dat zegt dat het kansloos is om zo'n show te winnen omdat er nooit iemand een 2e Marco Borsato of Anouk zal worden.
Feit dat er al meerdere mensen, zelfs winnaars, weer opnieuw aan een andere show meedoen, zegt dus dat die shows vreselijk falen.
yups dat was haar ding. ze wilde eo muziek makenquote:Op maandag 8 november 2010 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb X Factor toen niet gekeken, maar was zij niet van de gelovige muziekjes ook?
Dat is toch ook niks voor een popidool.
Nee hoor, Lisa van X factor verkoopt anders enorm goedquote:Op maandag 8 november 2010 22:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
precies ja, dat zegt dat het kansloos is om zo'n show te winnen omdat er nooit iemand een 2e Marco Borsato of Anouk zal worden.
Feit dat er al meerdere mensen, zelfs winnaars, weer opnieuw aan een andere show meedoen, zegt dus dat die shows vreselijk falen.
dat was raffaelaquote:Op maandag 8 november 2010 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Was het niet dat ze zwanger was en daardoor het niet gemaakt heeft?
Dat was Raffaela, die heeft een keer Idols gewonnen en doet nu aan VOH mee.quote:Op maandag 8 november 2010 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Was het niet dat ze zwanger was en daardoor het niet gemaakt heeft?
Maar een 2e Anouk is ze niet en zal ze ook niet worden. En dat is wel wat al die shows roepen met "de nieuwe popsensatie" enzo. Ze willen mensen laten geloven dat de winnaar het nieuwe idool van Nederland gaat worden. Kap daar toch eens mee denk ik dan. Wees realistisch.quote:Op maandag 8 november 2010 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, Lisa van X factor verkoopt anders enorm goedMaar das de enige zo'n beetje.
Och alsof Anouk heilig is en alsof je sowieso niet ook een succesvolle zangeres kunt zijn naast andere namen...quote:Op maandag 8 november 2010 23:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
Maar een 2e Anouk is ze niet en zal ze ook niet worden. En dat is wel wat al die show roepen met "de nieuwe popsensatie" enzo. Ze willen mensen laten geloven dat de winnaar het nieuwe idool van Nederland gaat worden. Kap daar toch eens mee denk ik dan. Wees realistisch.
en anouk heeft volgens mij ook wel een periode gehad dat ze niet echt verkochtquote:Op maandag 8 november 2010 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och alsof Anouk heilig is en alsof je sowieso niet ook een succesvolle zangeres kunt zijn naast andere namen...
ik bedoel ook niet dat Anouk heilig is, het is alleen maar een voorbeeld van een "grootse" zanger(es) in Nederland. Net zoals bijv. Marco Borsato dat is, Nick & Simon, Jan Smit, Guus Meeuwis, etc etc.quote:Op maandag 8 november 2010 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och alsof Anouk heilig is en alsof je sowieso niet ook een succesvolle zangeres kunt zijn naast andere namen...
Echt he, Popstars wil gewoon pimpen met Ben, op die manier denken ze hun eigen programma wat leuker te maken zodat ze meer kijkcijfers scoren. FAILquote:Op woensdag 10 november 2010 02:24 schreef Magics het volgende:
Wat kwam Ben Saunders vaak in beeld bij het optreden van Dean zeg. Dit leidde mij af, zonde.
Nance had het over over twee weken. Dus aanstaande maandag zal Kung Fu Panda wel te zien zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 19:46 schreef iBenny het volgende:
Hebben we nu maandag de eerste liveshow?
bedankt maarquote:Op maandag 15 november 2010 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee de laatste afvalronde voor de liveshows
En de BESTE livemuzikanten van Nederland, ik ken ze niet (maar kan ook aan mij liggen).quote:Op maandag 15 november 2010 20:33 schreef D. het volgende:
Ik heb het verkeerde programma opstaan
Ze hebben het over een hoog niveau enzo
Op gitaar, niemand minder dan Arie Stormquote:Op maandag 15 november 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
En de BESTE livemuzikanten van Nederland, ik ken ze niet (maar kan ook aan mij liggen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |