Ik vind het ook nog steeds leuk ja :-pquote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef RaymanNL het volgende:
Wat is dat liveupdaten toch heerlijk heh, in topics als deze
precies ja, uitloop zal er ook wel weer zijn. Als het maar niet té erg wordt want ik moet om 6:00 opstaanquote:
echt wel! Ik hou er van, zonder Fok! zouden heel veel programma's niet meer zo leuk zijnquote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef RaymanNL het volgende:
iddquote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef RaymanNL het volgende:
Geun idee... misschien wel, maar ik gok dat ze dat pas in de liveshows zullen doen. Omdat ze dan wat achter de hand hebbenquote:Op maandag 8 november 2010 21:53 schreef Guanabana het volgende:
Maarrr, maakt Rood zich vandaag bekend? Zo nee, dan ga ik iets anders doen.
SBS heeft net bekend gemaakt dat er zo bekend wordt gemaakt of M-Popstar rood zich vandaag bekend maaktquote:Op maandag 8 november 2010 21:53 schreef Guanabana het volgende:
Maarrr, maakt Rood zich vandaag bekend? Zo nee, dan ga ik iets anders doen.
Ik ben er nog niet aan gewend, ik heb het uitstaan en druk nog steeds op F5quote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef RaymanNL het volgende:
Timmy de heteroquote:Op maandag 8 november 2010 21:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oooh Timmy, wil ik ook nog wel zien ja!
whehe, dat zat ik ook net te denkenquote:Op maandag 8 november 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
Zijn al die mannen die meedoen (kast)homo ofzo?
Dat is inderdaad fijn, maar sprongt ie ook automatisch naar de volgende pagina ?quote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef RaymanNL het volgende:
Ja daar dacht ik ook meteen aan.quote:Op maandag 8 november 2010 21:56 schreef Guanabana het volgende:
Rene Klein, zo heette die gast met Aids toch?
Klijn is dat iddquote:Op maandag 8 november 2010 21:56 schreef Guanabana het volgende:
Rene Klein, zo heette die gast met Aids toch?
quote:Op maandag 8 november 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
Zijn al die mannen die meedoen (kast)homo ofzo?
ik ookquote:Op maandag 8 november 2010 22:07 schreef Guanabana het volgende:
Wat is hij 15???? Ik dacht echt 12 ofzo!
Hadden ze toch 'Busje komt zo' moeten kiezenquote:Op maandag 8 november 2010 22:12 schreef Karina het volgende:
En het zijn ook ALTIJD moeilijke nummers.
dat zie je nu wel goed jaquote:Op maandag 8 november 2010 22:14 schreef Guanabana het volgende:
Hahaha! Ja het is dus Sharon, duidelijk!
maar grootse faal blijft henk jan die nick of simon bij idols wegstuurtquote:Op maandag 8 november 2010 22:17 schreef iBenny het volgende:
Ik weet niet wat ik een grotere faal vind... XFA1 winnaar bij Popstars of IDO3 winaar bij VOH
Ik denk dit
Waar de fuck komt dat nou weer vandaan?quote:Op maandag 8 november 2010 22:18 schreef gomi het volgende:
[..]
maar grootse faal blijft henk jan die nick of simon bij idols wegstuurt
Het is een feitquote:Op maandag 8 november 2010 22:19 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Waar de fuck komt dat nou weer vandaan?
Slaat inderdaad helemaal nergens op.quote:
Tja Raffaella doet toch ook opnieuw mee bij The Voice?quote:Op maandag 8 november 2010 22:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Slaat inderdaad helemaal nergens op.
Vond het met Dewi al een aanfluiting, maar nu Sharon Kips!
Zou niet moeten mogen. Dat wicht is er al!
Ik denk niet dat ze gaat winnen, mensen gaan denk ik niet sms'en voor iemand die al eens gewonnen heeft.quote:Op maandag 8 november 2010 22:24 schreef Guanabana het volgende:
Het stomme is ook dat ze vrijwel het beste is van iedereen. Straks wint ze weer, en dan? Dan lukt het weer niet om door te breken en dan probeeert ze het nog maar een keer bij VOH 2 of Idols 419?
Nee, dat bedacht ik me ook al. Zou wel erg raar zijn.quote:Op maandag 8 november 2010 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze gaat winnen, mensen gaan denk ik niet sms'en voor iemand die al eens gewonnen heeft.
Waar is ze al? Ze is nog nergens, en daarom doet ze (weer) meequote:Op maandag 8 november 2010 22:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Slaat inderdaad helemaal nergens op.
Vond het met Dewi al een aanfluiting, maar nu Sharon Kips!
Zou niet moeten mogen. Dat wicht is er al!
Ja of volgende week pasquote:Op maandag 8 november 2010 22:32 schreef NoNickOne het volgende:
Dean Saunders WEER als laatste natuurlijk..
+1quote:Op maandag 8 november 2010 22:33 schreef NoNickOne het volgende:
Schiet me alsjeblieft kapot nu.. Waarom kijk ik dit?
Schaamteloosquote:Op maandag 8 november 2010 22:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hemel en Aarde is van Edsilia hè
quote:Op maandag 8 november 2010 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Je mag best vinden dat alleen Ruth het mag doen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |