Een SBS-programmaquote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef Karina het volgende:
Wat hebben ze nou weer voor een stom programma verzonnen.
Ik vind het ook nog steeds leuk ja :-pquote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef RaymanNL het volgende:
Wat is dat liveupdaten toch heerlijk heh, in topics als deze
precies ja, uitloop zal er ook wel weer zijn. Als het maar niet té erg wordt want ik moet om 6:00 opstaanquote:
echt wel! Ik hou er van, zonder Fok! zouden heel veel programma's niet meer zo leuk zijnquote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef RaymanNL het volgende:
iddquote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef RaymanNL het volgende:
Geun idee... misschien wel, maar ik gok dat ze dat pas in de liveshows zullen doen. Omdat ze dan wat achter de hand hebbenquote:Op maandag 8 november 2010 21:53 schreef Guanabana het volgende:
Maarrr, maakt Rood zich vandaag bekend? Zo nee, dan ga ik iets anders doen.
SBS heeft net bekend gemaakt dat er zo bekend wordt gemaakt of M-Popstar rood zich vandaag bekend maaktquote:Op maandag 8 november 2010 21:53 schreef Guanabana het volgende:
Maarrr, maakt Rood zich vandaag bekend? Zo nee, dan ga ik iets anders doen.
Ik ben er nog niet aan gewend, ik heb het uitstaan en druk nog steeds op F5quote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef RaymanNL het volgende:
Timmy de heteroquote:Op maandag 8 november 2010 21:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oooh Timmy, wil ik ook nog wel zien ja!
whehe, dat zat ik ook net te denkenquote:Op maandag 8 november 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
Zijn al die mannen die meedoen (kast)homo ofzo?
Dat is inderdaad fijn, maar sprongt ie ook automatisch naar de volgende pagina ?quote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef RaymanNL het volgende:
Ja daar dacht ik ook meteen aan.quote:Op maandag 8 november 2010 21:56 schreef Guanabana het volgende:
Rene Klein, zo heette die gast met Aids toch?
Klijn is dat iddquote:Op maandag 8 november 2010 21:56 schreef Guanabana het volgende:
Rene Klein, zo heette die gast met Aids toch?
quote:Op maandag 8 november 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
Zijn al die mannen die meedoen (kast)homo ofzo?
ik ookquote:Op maandag 8 november 2010 22:07 schreef Guanabana het volgende:
Wat is hij 15???? Ik dacht echt 12 ofzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |