Ah, bedankt voor de tipquote:Op maandag 8 november 2010 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb het geluid uit. Dus dan kijk je naar andere facetten.
Charlotte niet.quote:Op maandag 8 november 2010 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
Gaat iedereen door ofzo bij dat publiek
neet een niet toch?quote:Op maandag 8 november 2010 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
Gaat iedereen door ofzo bij dat publiek
ik koop nooit loten, ik win toch nooit watquote:Op maandag 8 november 2010 21:19 schreef Karina het volgende:
Oh ik moet het Kerstkraslot nog kopen bedenk ik me nu ik die kraslotreclame zie.
Eigenlijk de enige die ik koop, omdat ik het leuk vind elke dag een vakje open te maken.quote:Op maandag 8 november 2010 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik koop nooit loten, ik win toch nooit wat
ik ook met Kallyquote:Op maandag 8 november 2010 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik blijkbaar ook, was ik ff aan de telefoon denk ik
maar das ook logisch als je nooit loten koopt hequote:Op maandag 8 november 2010 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik koop nooit loten, ik win toch nooit wat
zij is wel heel erg goed jahquote:Op maandag 8 november 2010 21:24 schreef NoNickOne het volgende:
Simone het beste wat popstars dit jaar te bieden heeft.
86% !!!!11quote:Op maandag 8 november 2010 21:27 schreef Guanabana het volgende:
Ik keek even niet, hoeveel % was het?
Je zou je zomaar vergissenquote:Op maandag 8 november 2010 21:27 schreef gomi het volgende:
[..]
ik had t over dr stem he he
btw is ze pas 15? voor 15 heeft ze best een oude kop
Komt omdat het op maandag is volgens mij, liveshows gaan wel weer leuk worden.quote:Op maandag 8 november 2010 21:32 schreef MissJ het volgende:
Op 1 of andere manier kan Popstars me niet meer zo boeien, maar toch blijf ik kijken
sowieso mensen die veel Engelse uitspraken gebruikenquote:Op maandag 8 november 2010 21:32 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Simone zo irritant met haar Engelse uitspraken heel de tijd
Ja, eigenlijk ben ik hypocriet, want ik doe het zelf ook best vaak, maar bij haar... "remember that name.."quote:Op maandag 8 november 2010 21:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
sowieso mensen die veel Engelse uitspraken gebruiken![]()
Net zoals mensen die op Facebook alles in het Engels zetten en dat een Nederlandse vriend dan ook nog eens in het Engels reageert. Waarom?! Te kansloos.
Ok en nu ga ik weer ontopic: tot nu toe vind ik Simone het beste én het leukste
ik kijk eens in de zoveel weken.quote:Op maandag 8 november 2010 21:32 schreef MissJ het volgende:
Op 1 of andere manier kan Popstars me niet meer zo boeien, maar toch blijf ik kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |