Dat heb ik nou ookquote:Op maandag 8 november 2010 20:46 schreef Karina het volgende:
Hoi Pisces![]()
Voor Michael heb ik wel een zwak, grappige gozer.
Karinaaaaquote:Op maandag 8 november 2010 20:46 schreef Karina het volgende:
Hoi Pisces![]()
Voor Michael heb ik wel een zwak, grappige gozer.
Hij zingt een beetje gayquote:Op maandag 8 november 2010 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
Deze klink wel ok... maar hij zingt zo raar.
Schandalig lang wachten op het nieuwe deel, maar vooruit, je bent erbijquote:
Ongewenst 'binnendringenquote:Op maandag 8 november 2010 20:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe kan je een nummer verkrachten?
Ik kon de 'nieuw deel' knop niet vindenquote:Op maandag 8 november 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schandalig lang wachten op het nieuwe deel, maar vooruit, je bent erbij
quote:
Oh ja dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 8 november 2010 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kon de 'nieuw deel' knop niet vinden
niet slecht, maar al helemaal niet goed en af en toe ging hij volgens mij gewoon valsquote:Op maandag 8 november 2010 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond hem helemaal niet slecht zingen, bewegen kan wel wat beter ja.
Kan wel ja, maar ik wilde 'hip' doenquote:Op maandag 8 november 2010 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja dan heb ik niks gezegd![]()
Maar de ouderwetsche manier kan toch nog?
hmm waar idd. het niveau is hier niet heel erg hoog iddquote:Op maandag 8 november 2010 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet het in verhouding zien he
Hij hoort vast bij de 'betere' helft
Dat ben je al met je boekquote:
Ik heb nog nooit iets van een TAL-kandidaat gedownload, dus dat zegt nietsquote:Op maandag 8 november 2010 20:52 schreef Majkool het volgende:
Alsof je ooit van één van deze kandidaten een album download, houd toch op
Het is af en toe leuk hersenloos vermaak als er niks op TV is, maar meer niet... Echte talenten maken wel hun EIGEN muziek ipv voorgekauwde rotzooi te bléren in een SBS-sensatie-productie.quote:Op maandag 8 november 2010 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets van een TAL-kandidaat gedownload, dus dat zegt niets
Low fivequote:
Nee dat denken ze niet. Dat is nog nooit het geval geweest, dus als ze dat denken zijn ze wel erg naiefquote:Op maandag 8 november 2010 20:58 schreef editoor het volgende:
Mensen die aan popstars meedoen, denken dat als ze 1ste worden een grote muzikale carriere te wachten staat. Maar na 1 album houd het meestal toch wel op.
Oja, diequote:Op maandag 8 november 2010 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Nee dat denken ze niet. Dat is nog nooit het geval geweest, dus als ze dat denken zijn ze wel erg naief
Waarschijnlijk is het net als bij VOH, ze mogen alleen liedjes kiezen die de band kan spelenquote:Op maandag 8 november 2010 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik denk toch dat ze uit een lijst kiezen, want ik hoor nog niets echt origineels.
zelfs dat ene album redden ze vaak nog niet eens volgens mijquote:Op maandag 8 november 2010 20:58 schreef editoor het volgende:
Mensen die aan popstars meedoen, denken dat als ze 1ste worden een grote muzikale carriere te wachten staat. Maar na 1 album houd het meestal toch wel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |