Dat heb ik nou ookquote:Op maandag 8 november 2010 20:46 schreef Karina het volgende:
Hoi Pisces![]()
Voor Michael heb ik wel een zwak, grappige gozer.
Karinaaaaquote:Op maandag 8 november 2010 20:46 schreef Karina het volgende:
Hoi Pisces![]()
Voor Michael heb ik wel een zwak, grappige gozer.
Hij zingt een beetje gayquote:Op maandag 8 november 2010 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
Deze klink wel ok... maar hij zingt zo raar.
Schandalig lang wachten op het nieuwe deel, maar vooruit, je bent erbijquote:
Ongewenst 'binnendringenquote:Op maandag 8 november 2010 20:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe kan je een nummer verkrachten?
Ik kon de 'nieuw deel' knop niet vindenquote:Op maandag 8 november 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schandalig lang wachten op het nieuwe deel, maar vooruit, je bent erbij
quote:
Oh ja dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 8 november 2010 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kon de 'nieuw deel' knop niet vinden
niet slecht, maar al helemaal niet goed en af en toe ging hij volgens mij gewoon valsquote:Op maandag 8 november 2010 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond hem helemaal niet slecht zingen, bewegen kan wel wat beter ja.
Kan wel ja, maar ik wilde 'hip' doenquote:Op maandag 8 november 2010 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja dan heb ik niks gezegd![]()
Maar de ouderwetsche manier kan toch nog?
hmm waar idd. het niveau is hier niet heel erg hoog iddquote:Op maandag 8 november 2010 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet het in verhouding zien he
Hij hoort vast bij de 'betere' helft
Dat ben je al met je boekquote:
Ik heb nog nooit iets van een TAL-kandidaat gedownload, dus dat zegt nietsquote:Op maandag 8 november 2010 20:52 schreef Majkool het volgende:
Alsof je ooit van één van deze kandidaten een album download, houd toch op
Het is af en toe leuk hersenloos vermaak als er niks op TV is, maar meer niet... Echte talenten maken wel hun EIGEN muziek ipv voorgekauwde rotzooi te bléren in een SBS-sensatie-productie.quote:Op maandag 8 november 2010 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets van een TAL-kandidaat gedownload, dus dat zegt niets
Low fivequote:
Nee dat denken ze niet. Dat is nog nooit het geval geweest, dus als ze dat denken zijn ze wel erg naiefquote:Op maandag 8 november 2010 20:58 schreef editoor het volgende:
Mensen die aan popstars meedoen, denken dat als ze 1ste worden een grote muzikale carriere te wachten staat. Maar na 1 album houd het meestal toch wel op.
Oja, diequote:Op maandag 8 november 2010 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Nee dat denken ze niet. Dat is nog nooit het geval geweest, dus als ze dat denken zijn ze wel erg naief
Waarschijnlijk is het net als bij VOH, ze mogen alleen liedjes kiezen die de band kan spelenquote:Op maandag 8 november 2010 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik denk toch dat ze uit een lijst kiezen, want ik hoor nog niets echt origineels.
zelfs dat ene album redden ze vaak nog niet eens volgens mijquote:Op maandag 8 november 2010 20:58 schreef editoor het volgende:
Mensen die aan popstars meedoen, denken dat als ze 1ste worden een grote muzikale carriere te wachten staat. Maar na 1 album houd het meestal toch wel op.
Jawel, dat zit in het contract erbijquote:Op maandag 8 november 2010 21:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
zelfs dat ene album redden ze vaak nog niet eens volgens mij
Wesley van vorig jaar doet het nog best aardigquote:Op maandag 8 november 2010 21:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
zelfs dat ene album redden ze vaak nog niet eens volgens mij
denk het ook ja!quote:Op maandag 8 november 2010 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik denk toch dat ze uit een lijst kiezen, want ik hoor nog niets echt origineels.
quote:Op maandag 8 november 2010 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wesley van vorig jaar doet het nog best aardig
als jij t niet gepost had, zou ik niet eens meer weten wie er vorig jaar had gewonnenquote:Op maandag 8 november 2010 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wesley van vorig jaar doet het nog best aardig
busje komt zo, busje komt zoquote:Op maandag 8 november 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
Ze had beter een ander liedje kunnen kiezen.
ik was het ook alweer vergetenquote:Op maandag 8 november 2010 21:02 schreef gomi het volgende:
[..]
[..]
als jij t niet gepost had, zou ik niet eens meer weten wie er vorig jaar had gewonnen
maar dat was omdat die kandidaten dat toen wilden toch?quote:Op maandag 8 november 2010 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
HAHAHAHA Fuck you op SBS en op 4 moest het wat anders Vrijdag
Ja hij zingt wel lekker.quote:
Jaquote:Op maandag 8 november 2010 21:06 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dat was omdat die kandidaten dat toen wilden toch?
quote:Op maandag 8 november 2010 21:06 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dat was omdat die kandidaten dat toen wilden toch?
Maar dit is niet live toch?quote:Op maandag 8 november 2010 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hij zingt wel lekker.
op een of andere manier denk ik steeds dat ik de lapo zie met deze layout
Hehe steek onder water naar RTL van Nance (denk ik).
Ik moet giegelen bij jouw 'tbh'quote:
quote:
Ah, bedankt voor de tipquote:Op maandag 8 november 2010 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb het geluid uit. Dus dan kijk je naar andere facetten.
Charlotte niet.quote:Op maandag 8 november 2010 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
Gaat iedereen door ofzo bij dat publiek
neet een niet toch?quote:Op maandag 8 november 2010 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
Gaat iedereen door ofzo bij dat publiek
ik koop nooit loten, ik win toch nooit watquote:Op maandag 8 november 2010 21:19 schreef Karina het volgende:
Oh ik moet het Kerstkraslot nog kopen bedenk ik me nu ik die kraslotreclame zie.
Eigenlijk de enige die ik koop, omdat ik het leuk vind elke dag een vakje open te maken.quote:Op maandag 8 november 2010 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik koop nooit loten, ik win toch nooit wat
ik ook met Kallyquote:Op maandag 8 november 2010 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik blijkbaar ook, was ik ff aan de telefoon denk ik
maar das ook logisch als je nooit loten koopt hequote:Op maandag 8 november 2010 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik koop nooit loten, ik win toch nooit wat
zij is wel heel erg goed jahquote:Op maandag 8 november 2010 21:24 schreef NoNickOne het volgende:
Simone het beste wat popstars dit jaar te bieden heeft.
86% !!!!11quote:Op maandag 8 november 2010 21:27 schreef Guanabana het volgende:
Ik keek even niet, hoeveel % was het?
Je zou je zomaar vergissenquote:Op maandag 8 november 2010 21:27 schreef gomi het volgende:
[..]
ik had t over dr stem he he
btw is ze pas 15? voor 15 heeft ze best een oude kop
Komt omdat het op maandag is volgens mij, liveshows gaan wel weer leuk worden.quote:Op maandag 8 november 2010 21:32 schreef MissJ het volgende:
Op 1 of andere manier kan Popstars me niet meer zo boeien, maar toch blijf ik kijken
sowieso mensen die veel Engelse uitspraken gebruikenquote:Op maandag 8 november 2010 21:32 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Simone zo irritant met haar Engelse uitspraken heel de tijd
Ja, eigenlijk ben ik hypocriet, want ik doe het zelf ook best vaak, maar bij haar... "remember that name.."quote:Op maandag 8 november 2010 21:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
sowieso mensen die veel Engelse uitspraken gebruiken![]()
Net zoals mensen die op Facebook alles in het Engels zetten en dat een Nederlandse vriend dan ook nog eens in het Engels reageert. Waarom?! Te kansloos.
Ok en nu ga ik weer ontopic: tot nu toe vind ik Simone het beste én het leukste
ik kijk eens in de zoveel weken.quote:Op maandag 8 november 2010 21:32 schreef MissJ het volgende:
Op 1 of andere manier kan Popstars me niet meer zo boeien, maar toch blijf ik kijken
maar jij bent vast niet zo erg als Simonequote:Op maandag 8 november 2010 21:35 schreef Guanabana het volgende:
Ja, eigenlijk ben ik hypocriet, want ik doe het zelf ook best vaak, maar bij haar... "remember that name.."
heel goed van je, lijkt mij meer dan genoeg.quote:
VOH duurt ook nog tot januari, dus dat loopt ook aardig lang alles bij elkaar.quote:Op maandag 8 november 2010 21:37 schreef Guanabana het volgende:
Het duurt ook gewoon ontzettend lang. Niet alleen de aflevering,maar gewoon het seizoen. Als je je bedenkt dat het tegelijk begon met Holland's got Talent. Dat is echt allang weer afgelopen, net zoals VOH wat al een eind op weg is.
dat is het ook ja, het duurt echt véél te lang!quote:Op maandag 8 november 2010 21:37 schreef Guanabana het volgende:
Het duurt ook gewoon ontzettend lang. Niet alleen de aflevering,maar gewoon het seizoen. Als je je bedenkt dat het tegelijk begon met Holland's got Talent. Dat is echt allang weer afgelopen, net zoals VOH wat al een eind op weg is.
moeten ze meedoen aan so you want to be schattigquote:Op maandag 8 november 2010 21:39 schreef Karina het volgende:
Beetje schoolmusicalniveau, maar ik vind ze wel schattig.
Dat heb ik volgens mij wel vaker bij HJ gezien.quote:Op maandag 8 november 2010 21:41 schreef MissJ het volgende:
Dat zie ik nu pas, wat heeft HJ op zijn onderlip zitten?
Of heeft Simoontje eens even een harde bijt gegeven?
and we have a winnerquote:Op maandag 8 november 2010 21:40 schreef RaymanNL het volgende:
Weet je wat altijd het nadeel is van duo's? Er is er altijd eentje die minder zingt.
bennyquote:
Hepatitis.quote:Op maandag 8 november 2010 21:41 schreef MissJ het volgende:
Dat zie ik nu pas, wat heeft HJ op zijn onderlip zitten?
Of heeft Simoontje eens even een harde bijt gegeven?
Dit is waar heel Nederland op wacht!11111111111111111 zomg allemaal KIJKEN111111111!!!!!!!!!!quote:Op maandag 8 november 2010 21:42 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG. De Jury is zomenteen sprakeloos. Ik kan niet wachten.
Als ik je kon retweeten kan ik het gedaan.quote:Op maandag 8 november 2010 21:43 schreef gomi het volgende:
toch is dit eigenlijk een beetje de jupiler league aan talentenshows
eensquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 21:43 schreef gomi het volgende:
Jim van idolsquote:Op maandag 8 november 2010 21:44 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is dit nou niet het moeilijkste nummer om te zingen.
quote:Op maandag 8 november 2010 21:43 schreef gomi het volgende:
Weet ik al niet eens meer, maar daar heb je het al, Jimquote:Op maandag 8 november 2010 21:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Jim van idols
zong het nr toch de heletijd?
Helemaal waar.quote:Op maandag 8 november 2010 21:43 schreef gomi het volgende:
alleen vanwege zijn ogenquote:
in de Veronica gids staat dat het tot 23:00 duurt, dus dat kan kloppen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:47 schreef RaymanNL het volgende:
"Nog maar een paar optreden's"Dit duurt toch nog tot minstents 23:00?
pratenquote:Op maandag 8 november 2010 21:47 schreef RaymanNL het volgende:
Kloptquote:Op maandag 8 november 2010 21:47 schreef RaymanNL het volgende:
En dat is zonder de uitloop.quote:Op maandag 8 november 2010 21:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
in de Veronica gids staat dat het tot 23:00 duurt, dus dat kan kloppen.
Een SBS-programmaquote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef Karina het volgende:
Wat hebben ze nou weer voor een stom programma verzonnen.
Ik vind het ook nog steeds leuk ja :-pquote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef RaymanNL het volgende:
Wat is dat liveupdaten toch heerlijk heh, in topics als deze
precies ja, uitloop zal er ook wel weer zijn. Als het maar niet té erg wordt want ik moet om 6:00 opstaanquote:
echt wel! Ik hou er van, zonder Fok! zouden heel veel programma's niet meer zo leuk zijnquote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef RaymanNL het volgende:
iddquote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef RaymanNL het volgende:
Geun idee... misschien wel, maar ik gok dat ze dat pas in de liveshows zullen doen. Omdat ze dan wat achter de hand hebbenquote:Op maandag 8 november 2010 21:53 schreef Guanabana het volgende:
Maarrr, maakt Rood zich vandaag bekend? Zo nee, dan ga ik iets anders doen.
SBS heeft net bekend gemaakt dat er zo bekend wordt gemaakt of M-Popstar rood zich vandaag bekend maaktquote:Op maandag 8 november 2010 21:53 schreef Guanabana het volgende:
Maarrr, maakt Rood zich vandaag bekend? Zo nee, dan ga ik iets anders doen.
Ik ben er nog niet aan gewend, ik heb het uitstaan en druk nog steeds op F5quote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef RaymanNL het volgende:
Timmy de heteroquote:Op maandag 8 november 2010 21:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oooh Timmy, wil ik ook nog wel zien ja!
whehe, dat zat ik ook net te denkenquote:Op maandag 8 november 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
Zijn al die mannen die meedoen (kast)homo ofzo?
Dat is inderdaad fijn, maar sprongt ie ook automatisch naar de volgende pagina ?quote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef RaymanNL het volgende:
Ja daar dacht ik ook meteen aan.quote:Op maandag 8 november 2010 21:56 schreef Guanabana het volgende:
Rene Klein, zo heette die gast met Aids toch?
Klijn is dat iddquote:Op maandag 8 november 2010 21:56 schreef Guanabana het volgende:
Rene Klein, zo heette die gast met Aids toch?
quote:Op maandag 8 november 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
Zijn al die mannen die meedoen (kast)homo ofzo?
ik ookquote:Op maandag 8 november 2010 22:07 schreef Guanabana het volgende:
Wat is hij 15???? Ik dacht echt 12 ofzo!
Hadden ze toch 'Busje komt zo' moeten kiezenquote:Op maandag 8 november 2010 22:12 schreef Karina het volgende:
En het zijn ook ALTIJD moeilijke nummers.
dat zie je nu wel goed jaquote:Op maandag 8 november 2010 22:14 schreef Guanabana het volgende:
Hahaha! Ja het is dus Sharon, duidelijk!
maar grootse faal blijft henk jan die nick of simon bij idols wegstuurtquote:Op maandag 8 november 2010 22:17 schreef iBenny het volgende:
Ik weet niet wat ik een grotere faal vind... XFA1 winnaar bij Popstars of IDO3 winaar bij VOH
Ik denk dit
Waar de fuck komt dat nou weer vandaan?quote:Op maandag 8 november 2010 22:18 schreef gomi het volgende:
[..]
maar grootse faal blijft henk jan die nick of simon bij idols wegstuurt
Het is een feitquote:Op maandag 8 november 2010 22:19 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Waar de fuck komt dat nou weer vandaan?
Slaat inderdaad helemaal nergens op.quote:
Tja Raffaella doet toch ook opnieuw mee bij The Voice?quote:Op maandag 8 november 2010 22:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Slaat inderdaad helemaal nergens op.
Vond het met Dewi al een aanfluiting, maar nu Sharon Kips!
Zou niet moeten mogen. Dat wicht is er al!
Ik denk niet dat ze gaat winnen, mensen gaan denk ik niet sms'en voor iemand die al eens gewonnen heeft.quote:Op maandag 8 november 2010 22:24 schreef Guanabana het volgende:
Het stomme is ook dat ze vrijwel het beste is van iedereen. Straks wint ze weer, en dan? Dan lukt het weer niet om door te breken en dan probeeert ze het nog maar een keer bij VOH 2 of Idols 419?
Nee, dat bedacht ik me ook al. Zou wel erg raar zijn.quote:Op maandag 8 november 2010 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze gaat winnen, mensen gaan denk ik niet sms'en voor iemand die al eens gewonnen heeft.
Waar is ze al? Ze is nog nergens, en daarom doet ze (weer) meequote:Op maandag 8 november 2010 22:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Slaat inderdaad helemaal nergens op.
Vond het met Dewi al een aanfluiting, maar nu Sharon Kips!
Zou niet moeten mogen. Dat wicht is er al!
Ja of volgende week pasquote:Op maandag 8 november 2010 22:32 schreef NoNickOne het volgende:
Dean Saunders WEER als laatste natuurlijk..
+1quote:Op maandag 8 november 2010 22:33 schreef NoNickOne het volgende:
Schiet me alsjeblieft kapot nu.. Waarom kijk ik dit?
Schaamteloosquote:Op maandag 8 november 2010 22:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hemel en Aarde is van Edsilia hè
quote:Op maandag 8 november 2010 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Je mag best vinden dat alleen Ruth het mag doen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |