same herequote:Op maandag 8 november 2010 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb helemaal niks met dat Kippetje.
Tja geen carrière. Of had je POP niet achter haar gezocht?quote:
Da's z'n gezichtquote:Op maandag 8 november 2010 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
Dean door? Onverwacht.
Wtf heeft die Pauper HJ Smits voor gezwel op zijn lip
Nee... Je wint X Factor, komt in het schnabble-circuit en dan naar Popstars... Dat zegt al genoegquote:Op maandag 8 november 2010 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja geen carrière. Of had je POP niet achter haar gezocht?
Ik heb X Factor toen niet gekeken, maar was zij niet van de gelovige muziekjes ook?quote:Op maandag 8 november 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee... Je wint X Factor, komt in het schnabble-circuit en dan naar Popstars... Dat zegt al genoeg
precies ja, dat zegt dat het kansloos is om zo'n show te winnen omdat er nooit iemand een 2e Marco Borsato of Anouk zal worden.quote:Op maandag 8 november 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee... Je wint X Factor, komt in het schnabble-circuit en dan naar Popstars... Dat zegt al genoeg
Was het niet dat ze zwanger was en daardoor het niet gemaakt heeft?quote:Op maandag 8 november 2010 22:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
precies ja, dat zegt dat het kansloos is om zo'n show te winnen omdat er nooit iemand een 2e Marco Borsato of Anouk zal worden.
Feit dat er al meerdere mensen, zelfs winnaars, weer opnieuw aan een andere show meedoen, zegt dus dat die shows vreselijk falen.
yups dat was haar ding. ze wilde eo muziek makenquote:Op maandag 8 november 2010 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb X Factor toen niet gekeken, maar was zij niet van de gelovige muziekjes ook?
Dat is toch ook niks voor een popidool.
Nee hoor, Lisa van X factor verkoopt anders enorm goedquote:Op maandag 8 november 2010 22:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
precies ja, dat zegt dat het kansloos is om zo'n show te winnen omdat er nooit iemand een 2e Marco Borsato of Anouk zal worden.
Feit dat er al meerdere mensen, zelfs winnaars, weer opnieuw aan een andere show meedoen, zegt dus dat die shows vreselijk falen.
dat was raffaelaquote:Op maandag 8 november 2010 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Was het niet dat ze zwanger was en daardoor het niet gemaakt heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |