Ja hij is leuk! En volgens mij stukken slimmer dan zijn broertje.quote:Op maandag 8 november 2010 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
En toch hè, Dean kan tenminste lachen, stukken fijnere uitstraling dan bokkige Ben.
Jaaaaa die had ik méteenquote:
Volgende week denk ik, hij is nog niet geweest.quote:Op maandag 8 november 2010 22:42 schreef Guanabana het volgende:
Huh wat? Heb ik Timmy gemist? Is Timmy geweest?
Nee, was niet zo best, schoolavondje niveau.quote:Op maandag 8 november 2010 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
Die 2 jonge meisjes die samen zingen heb ik gemist, was het wat?
Oh, ik dacht dat iedereen deze week al was geweestquote:Op maandag 8 november 2010 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgende week denk ik, hij is nog niet geweest.
Oh? Is dit niet alles aan deelnemers wat er over is?quote:Op maandag 8 november 2010 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgende week denk ik, hij is nog niet geweest.
Volgende week toch nog een afvalronde voor de liveshow? Of heb ik het nou toch verkeerd begrepen in het begin.quote:
Ah, vandaar, ik mistte nog iemandquote:Op maandag 8 november 2010 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgende week toch nog een afvalronde voor de liveshow? Of heb ik het nou toch verkeerd begrepen in het begin.
Zouden ze bij RTL ook moeten doenquote:
Is het nu verdubbeld?quote:Op maandag 8 november 2010 22:47 schreef iBenny het volgende:
Ik zet al mijn spaargeld in op Sharon Kips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |