abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89003466
quote:
"Popstars duurt te lang"

Nance Coolen (37) presenteerde Popstars in haar eentje omdat medepresentator Gerard Joling oververmoeid raakte, maar vanavond krijgt ze bij de eerste liveshow voor het eerst versterking van Tooske Ragas. De kijkcijfers van Popstars kelderen de laatste paar weken enorm: 610.000 mensen bekeken de laatste aflevering terwijl eerdere seizoenen kijkcijfers van meer dan een miljoen haalden.

Het gaat niet goed met Popstars, steeds minder mensen kijken ernaar. Wat vind je daarvan?
Dat er minder mensen kijken is balen. Ik denk dat Popstars meer kijkcijfers verdient want wij maken het met zóveel liefde. De media walsen eroverheen met ‘wooh, het gaat slecht’, maar er zijn veel mensen achter de schermen die je nooit ziet en die ontzettend hard werken. Het is jammer dat zij nu geen waardering krijgen.

Denk je dat het door het succes van The Voice of Holland komt? Hierdoor verschoven jullie bijvoorbeeld van de vrijdagavond naar de maandagavond...
Nee, ik denk niet dat het alleen door The Voice of Holland komt.

Waar denk je dat het dan aan ligt?
Ik denk dat we minder selectierondes moeten hebben. Voor mijn gevoel duurde dat te lang.

Henkjan Smits, een van de juryleden, gelooft dat het beter gaat met Popstars zodra de liveshows beginnen. Denk je dat ook?
Ja, gevoelsmatig wel. Mensen vinden de liveshows erg leuk. Maar ik zeg niet dat de kijkcijfers meteen drie miljoen worden. Dat geloof ik nooit.

Hoe was het om in je eentje te presenteren?
Ik kan niet ontkennen dat het hartstikke lekker was. Ik heb Gerard wel gemist, maar ik hoefde nu met niemand rekening te houden. Ik kon helemaal mijn eigen gang gaan en lekker freewheelen. Als je er met zijn tweeën staat, ga je je toch een beetje aanpassen aan elkaar. Maar de liveshow is een ander verhaal, ik ben blij dat Tooske er dan bij is.

Wat vind je van de samenwerking met Tooske Ragas?
Hartstikke leuk. Twee vrouwen die presenteren, dat kan alleen maar lachen, gieren, brullen worden. Misschien wel iets meer achter de schermen dan op televisie, anders wordt het zo’n kippenhok voor de mensen thuis.

Heb je al een favoriet?
Ik moet heel eerlijk zeggen: ik ken ze nog niet zo goed. Vanavond met de liveshow leer je ze echt kennen. We hadden meer dan elfduizend aanmeldingen en dan hou je er veertien over. Nu wordt het echt een kwestie van ‘hey wat ben jij goed’.

Ben je er volgend jaar weer bij als er een vierde Popstars komt?
Natuurlijk. Popstars, met alle respect, kan niet zonder Gerard en Nance. Dus ik zou het heel raar vinden als wij er niet bij zijn. Behalve als bijvoorbeeld ‘Tooske en Nance’ een succes wordt, dan hebben we misschien een andere combinatie. Maar voorlopig is dit even genoeg Popstars. Ik ga mij nu eerst concentreren op andere programma’s. Daarover kan ik verder nog niets zeggen.
pi_89003476
Niet zo gek.... het duurt al vanaf 9 juli :')__!
  maandag 22 november 2010 @ 09:16:58 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_89003479
Ik wist niet eens dat Popstars nog bezig was. :')
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_89003522
quote:
2s.gif Op maandag 22 november 2010 09:16 schreef iBenny het volgende:
het is inderdaad wel een beetje too much :Y
Ik vind wel dat de kwaliteit een stuk beter is als in voorgaande edities :Y
Juin uit Eigen Tuin!
pi_89003538
Ze hebben toch niets beters bij SBS dus boeit verder niet wat ze uitzenden.
pi_89007038
quote:
2s.gif Op maandag 22 november 2010 09:16 schreef iBenny het volgende:
LOLWUT? :')

hoe bedoel je overkill :|W
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  Redactie Sport maandag 22 november 2010 @ 12:07:34 #7
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_89007787
Ik ben Popstars alweer vergeten.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_89008260
Eens ja, het duurt te lang!
Om die reden heb ik inderdaad minder interesse voor Popstars gekregen. Als het wat sneller zou gaan zou ik het echt leuker vinden.
Ik kijk nog wel hoor, dat geef ik toe, maar ben ondertussen dan wel andere dingen aan het doen en dat zou ik niet doen als ik écht volledige interesse nog heb :P
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_89009195
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 12:24 schreef MissJ het volgende:
Eens ja, het duurt te lang!
Om die reden heb ik inderdaad minder interesse voor Popstars gekregen. Als het wat sneller zou gaan zou ik het echt leuker vinden.
Ik kijk nog wel hoor, dat geef ik toe, maar ben ondertussen dan wel andere dingen aan het doen en dat zou ik niet doen als ik écht volledige interesse nog heb :P
Ben het helemaal met je eens.
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_89009271
quote:
7s.gif Op maandag 22 november 2010 09:16 schreef eleusis het volgende:
Ik wist niet eens dat Popstars nog bezig was. :')
Ondanks dat Nance een bloedmooie vrouw is,laat ze weleens teveel keren merken niet echt de slimste te zijn met dit soort opmerkingen :|W richting haar werkgever die haar dik betaalt voor dit soort klussen. |:(
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_89009954
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 09:20 schreef Symphonic het volgende:

[..]

het is inderdaad wel een beetje too much :Y
Ik vind wel dat de kwaliteit een stuk beter is als in voorgaande edities :Y
Ik hoor het niet. :D
That's all folks!
  maandag 22 november 2010 @ 14:31:53 #12
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_89012359
quote:
15s.gif Op maandag 22 november 2010 12:57 schreef rubje het volgende:

[..]

Ondanks dat Nance een bloedmooie vrouw is,laat ze weleens teveel keren merken niet echt de slimste te zijn met dit soort opmerkingen :|W richting haar werkgever die haar dik betaalt voor dit soort klussen. |:(
Inderdaad niet slim om dit zo te communiceren.
Maar verder vind ik Nance veel slimmer en leuker dan Dooske, en zeker dan Wendy :Y
Same shit, different day
SC hopper present
pi_89047787
quote:
"Popstars duurt te lang"

Nance Coolen (37) presenteerde Popstars in haar eentje omdat medepresentator Gerard Joling oververmoeid raakte, maar vanavond krijgt ze bij de eerste liveshow voor het eerst versterking van Tooske Ragas. De kijkcijfers van Popstars kelderen de laatste paar weken enorm: 610.000 mensen bekeken de laatste aflevering terwijl eerdere seizoenen kijkcijfers van meer dan een miljoen haalden.

Het gaat niet goed met Popstars, steeds minder mensen kijken ernaar. Wat vind je daarvan?
Dat er minder mensen kijken is balen. Ik denk dat Popstars meer kijkcijfers verdient want wij maken het met zóveel liefde. De media walsen eroverheen met wooh, het gaat slecht, maar er zijn veel mensen achter de schermen die je nooit ziet en die ontzettend hard werken. Het is jammer dat zij nu geen waardering krijgen.

Denk je dat het door het succes van The Voice of Holland komt? Hierdoor verschoven jullie bijvoorbeeld van de vrijdagavond naar de maandagavond...
Nee, ik denk niet dat het alleen door The Voice of Holland komt.

Waar denk je dat het dan aan ligt?
Ik denk dat we minder selectierondes moeten hebben. Voor mijn gevoel duurde dat te lang.

Henkjan Smits, een van de juryleden, gelooft dat het beter gaat met Popstars zodra de liveshows beginnen. Denk je dat ook?
Ja, gevoelsmatig wel. Mensen vinden de liveshows erg leuk. Maar ik zeg niet dat de kijkcijfers meteen drie miljoen worden. Dat geloof ik nooit.

Hoe was het om in je eentje te presenteren?
Ik kan niet ontkennen dat het hartstikke lekker was. Ik heb Gerard wel gemist, maar ik hoefde nu met niemand rekening te houden. Ik kon helemaal mijn eigen gang gaan en lekker freewheelen. Als je er met zijn tweeën staat, ga je je toch een beetje aanpassen aan elkaar. Maar de liveshow is een ander verhaal, ik ben blij dat Tooske er dan bij is.

Wat vind je van de samenwerking met Tooske Ragas?
Hartstikke leuk. Twee vrouwen die presenteren, dat kan alleen maar lachen, gieren, brullen worden. Misschien wel iets meer achter de schermen dan op televisie, anders wordt het zon kippenhok voor de mensen thuis.

Heb je al een favoriet?
Ik moet heel eerlijk zeggen: ik ken ze nog niet zo goed. Vanavond met de liveshow leer je ze echt kennen. We hadden meer dan elfduizend aanmeldingen en dan hou je er veertien over. Nu wordt het echt een kwestie van hey wat ben jij goed.

Ben je er volgend jaar weer bij als er een vierde Popstars komt?
Natuurlijk. Popstars, met alle respect, kan niet zonder Gerard en Nance. Dus ik zou het heel raar vinden als wij er niet bij zijn. Behalve als bijvoorbeeld Tooske en Nance een succes wordt, dan hebben we misschien een andere combinatie. Maar voorlopig is dit even genoeg Popstars. Ik ga mij nu eerst concentreren op andere programmas. Daarover kan ik verder nog niets zeggen.
Nou heb ik in eerste instansie zowiezo niks met dit soort programa,s.
Maar ik vind het geen wonder dat er niemand meer kijkt naar ongeveer 10 keer hetzelfde gebeuren gezien te hebben. zo gaat het zo beetje. Mensen komen in de studio. Voor rondes beginnen. zingen een liedje, jury beoordeeld, persoon gaat door, of persoon valt af. zo een paar afleveringen vol gemaakt hebben. zijn de voor rondes op een gegeven moment voorbij. ze gaan dan live op treden. dan komt het zelfde herhaling weer van start de één valt af, de ander gaat door. en dan word het zo afgewerkt naar de finale. klaar, simpel, geld verdiend en weer een seizoen voll gemaakt.

Oke als je het voor het eerst sizoen is het wel leuk. Maar naar zo vaak gaat de lol er gewoon af. Net zoals je bevoorbeeld iedere dag het zelfte video game speel, de eerste keer is leuk. de tweede keer ook meschien maar dan niet meer.
pi_89105907
Oh wauw sinds JULI?!

Dat is echt idioot. En dan gaat het zelfs in januari nog door ook! Dit soort shows hoort niet seizoensvullend te zijn. SBS6 prutsers!
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 25 november 2010 @ 11:23:34 #15
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_89129293
a) De voorrondes duurden veel te lang. Die eindeloze rondes voor het publiek waren totaal niet interessant.
b) Nu we The Voice kennen, verbleken de amateurs van Popstars daarbij
c) De formule is uitgekauwd en niet meer interessant.
d) Henk Jan is irritant. Hij zou moeten stoppen met alle talentenjachten, want ik vond hem gisteren in 'My Parents are gonna love you' bijvoorbeeld weer wél geniaal.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_89129514
Ik vind dat popstars wel een x mag stoppen.
Het programma wordt steeds eentoniger en saaier.
houtkachel & gashaarden & houthaard
inbouwhaarden & vrijstaande houtkachels
pi_89249787
Gewoon 3 auditierondes, 2 theater rondes en 10 of 12 live shows. Zo zou elke show moeten gaan :Y
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_89266172
Die nance is gewoon super irritant met haar lompe grappen. Ze komt helemaal niet natuurlijk over.
pi_89269205
John de Mol bemoeit zich er ook nog ff lekker tegenaan :9
quote:
John de Mol haalt uit naar Popstars

John de Mol begrijpt wel waarom de SBS 6-show Popstars erg weinig kijkers trekt. De producent van The Voice of Holland vindt de talentenjacht van SBS veel te saai. Niemand zit te wachten op 37 weken televisie waarvan er in de helft niets gebeurd, zegt De Mol in Televizier. SBS Nederland is de laatste jaren onder druk gezet door de leiding hogerop om elk dubbeltje winst er uit te halen. Daardoor ga je met programmas rekken tot ze verwateren. Het kost tijd om de kijker terug te winnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')