Op gitaar, niemand minder dan Arie Stormquote:Op maandag 15 november 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
En de BESTE livemuzikanten van Nederland, ik ken ze niet (maar kan ook aan mij liggen).
Ik ook niet en ze blijven tot 23 uur spelen, mijn god wat een lang programmaquote:Op maandag 15 november 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
En de BESTE livemuzikanten van Nederland, ik ken ze niet (maar kan ook aan mij liggen).
*pakt hoestsnoepjes*quote:
Itt tetten?quote:Op maandag 15 november 2010 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Op een of andere manier klinkt dat ontzettend fout![]()
Dan mag ie dit best afkrakenquote:Op maandag 15 november 2010 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja volgens mij is HJ enorm fan van Gavin deGraw
Wellicht het verkeerde merkquote:Op maandag 15 november 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Huh? Dan staat m'n tv te zacht denk ik, want hier klonk het best oke.
*geeft het doosje aan*quote:
Nummer vind ik ook vreselijk jaquote:Op maandag 15 november 2010 20:46 schreef Karina het volgende:
Stom liedje en ik vind dat broekje helemaal niet sexy, meer een soort pyamabroekje.
Idd, uit die hapquote:Op maandag 15 november 2010 20:46 schreef Karina het volgende:
Stom liedje en ik vind dat broekje helemaal niet sexy, meer een soort pyamabroekje.
*snel D. door de scanner gooit*quote:
*Low fivedquote:Op maandag 15 november 2010 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*snel D. door de scanner gooit*
Het was het beste van de avondquote:Op maandag 15 november 2010 20:48 schreef Karina het volgende:
Misschien groeit ze wel, maar echt goed was het niet. En Simone, flikker op met je Engelse woordjes.
Oh hier de slechtste van de 3 die we hebben gehad.quote:
quote:
best was het niet, en kies dan ook geen nummer wat helemaal niet in het gehoor ligt...quote:Op maandag 15 november 2010 20:44 schreef Karina het volgende:
Oeps, zo slecht was hij nou ook weer niet.
Ja, maar jij had je tv verkeerd staan hequote:Op maandag 15 november 2010 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh hier de slechtste van de 3 die we hebben gehad.
quote:Op maandag 15 november 2010 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben die eerste alweer vergeten
Ik weet alleen het tetjes-gedeelte nog
Felnandoquote:Op maandag 15 november 2010 20:59 schreef Karina het volgende:
Fernando is ook echt een Aziatische naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |