Grapjurk!quote:Op maandag 15 november 2010 22:36 schreef iBenny het volgende:
Maar hij kan wel redelijk zingen eigenlijk
Afgezakt naar de maandagavond.....quote:Op maandag 15 november 2010 22:48 schreef Cee het volgende:
Wat een kutprogramma is het toch. Zelfs iBenny weet het niet te boeien. Dan haak ik ook maar af, na 10 hele pijnlijke minuten.
ajuquote:Op maandag 15 november 2010 22:48 schreef Cee het volgende:
Wat een kutprogramma is het toch. Zelfs iBenny weet het niet te boeien. Dan haak ik ook maar af, na 10 hele pijnlijke minuten.
Henk-Jan Smits bewijst in dat geval eens te meer dat hij geen verstand van zaken heeft... hij kiest nu al bijna 10 jaar vrijwel altijd voor mensen met een leuk koppie maar een matig stemgeluid die het publiek na een gehypte song vrijwel is vergetenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:45 schreef female81 het volgende:
Er zijn gisteren twee prima zingende dames (Ashley en Lara-Krispina - of zoiets...), die bovendien hoog scoorden bij het publiek, geofferd ten gunste van ene slecht zingende Soren. Die ook nog eens 80 % van het publiek tégen (!) had.
Volgens mij hadden ze een gebrek aan mannen, en zijn ze bij SBS bang voor een tekort aan stemmende meisjes tijdens de liveshows.
Oo ik dacht dat ze een jaar of 36 was. Wat een gelul trouwens, Dean is toch ook 29? Alsof dat onder oud valt tegenwoordig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:45 schreef female81 het volgende:
Er zijn gisteren twee prima zingende dames (Ashley en Lara-Krispina - of zoiets...), die bovendien hoog scoorden bij het publiek, geofferd ten gunste van ene slecht zingende Soren. Die ook nog eens 80 % van het publiek tégen (!) had.
Volgens mij hadden ze een gebrek aan mannen, en zijn ze bij SBS bang voor een tekort aan stemmende meisjes tijdens de liveshows.
Ik wilde van Bertha trouwens opzoeken hoe houd ze is (zat het me gewoon af te vragen, echt een fris blaadje lijkt het me niet meer), maar heel typisch... bij de jongere deelnemers staat het er gewoon bij, en bij de oudere, zoals zij en Dean, niet.![]()
Edit: Ik ben erachter dat ze 28 is. Ze lijkt bijna 40.
zo is die koe 28quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:45 schreef female81 het volgende:
Ik wilde van Bertha trouwens opzoeken hoe houd ze is (zat het me gewoon af te vragen, echt een fris blaadje lijkt het me niet meer), maar heel typisch... bij de jongere deelnemers staat het er gewoon bij, en bij de oudere, zoals zij en Dean, niet.![]()
Edit: Ik ben erachter dat ze 28 is. Ze lijkt bijna 40.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |