Dean.... en verder kom ik nietquote:Op maandag 22 november 2010 15:42 schreef iBenny het volgende:
Zonder af te kijken... wie weet alle namen van de kandidaten in de liveshows?
Ik kwam tot Dean, Sharon, Valerie en Simone...quote:Op maandag 22 november 2010 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dean.... en verder kom ik niet
Geen idee of er een thema is, goeie vraagquote:Op maandag 22 november 2010 17:32 schreef Karina het volgende:
Leuk, vanavond liveshow. Is het thema al bekend? Ik zie op de SBS site niet zo snel iets staan.
bij de vorige seizoenen waren ook geen thema'squote:Op maandag 22 november 2010 17:32 schreef Karina het volgende:
Leuk, vanavond liveshow. Is het thema al bekend? Ik zie op de SBS site niet zo snel iets staan.
Oke Symphquote:
Oke D.quote:
Ben ik weer in de war met wat andersquote:Op maandag 22 november 2010 20:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
bij de vorige seizoenen waren ook geen thema's
XFA en Idols hadden dat welquote:Op maandag 22 november 2010 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik weer in de war met wat anders
Doen ze bij XFA UK ook, maar daar klinkt het toch ietsje beterquote:Op maandag 22 november 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde positief blijven. Kan ook een compliment zijn, dat het ZO goed klonk.
Dat komt doordat ze al bijna een half jaar bezig zijn en iedereen er moe van lijkt te wordenquote:Op maandag 22 november 2010 20:34 schreef MissJ het volgende:
hahaha, ik schakel net in en denk echt gelijk "waarom kijk ik naar dit trieste gedoe?"![]()
![]()
![]()
Hoe komt het dat ik dit heb? Ben altijd onwijs fan geweest van talentenjachten!
De nieuwe Jolingquote:Op maandag 22 november 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
Tooske en Nance? Ik heb weer iets gemist geloof ik. Twee tutjes bijelkaar.
dat is het denk ik jaquote:Op maandag 22 november 2010 20:35 schreef D. het volgende:
Dat komt doordat ze al bijna een half jaar bezig zijn en iedereen er moe van lijkt te worden
yeah, liever kort en snel dan zo lang mogelijk rekkenquote:Op maandag 22 november 2010 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dat komt doordat ze al bijna een half jaar bezig zijn en iedereen er moe van lijkt te worden
Ik kan Geer missen als kiespijnquote:Op maandag 22 november 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
Tooske en Nance? Ik heb weer iets gemist geloof ik. Twee tutjes bijelkaar.
Nee, die was een paar maanden aan het uitrustenquote:Op maandag 22 november 2010 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Joling moet oefenen voor Toppers zeker.
tooske vind ik echt helemaal nietsquote:Op maandag 22 november 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan Geer missen als kiespijnEn Tooske kan tenminste fatsoenlijk presenteren en autocue lezen, Geer is altijd traag
Ik vind Gerard altijd wel leuk eigenlijk. Tooske is zo serieus.quote:Op maandag 22 november 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan Geer missen als kiespijnEn Tooske kan tenminste fatsoenlijk presenteren en autocue lezen, Geer is altijd traag
quote:
Gerard vind zichzelf zó leuk, daar heb ik niks meequote:Op maandag 22 november 2010 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind Gerard altijd wel leuk eigenlijk. Tooske is zo serieus.
dat dusquote:Op maandag 22 november 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gerard vind zichzelf zó leuk, daar heb ik niks mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |