Er staan twee klacht : samenvattingen in de OP. Overbodig en dus al tijden een no-go in KLB.quote:Op maandag 15 november 2010 08:30 schreef GlenSpey het volgende:
Dicht.... Messenger 2011 .... waarom?
Serieuze OP en serieuze TT.... zeker weer niks beters te doen dus swarma?
Het topic is vrijwel meteen veranderd in het zoveelste game/bash/fanboy topic waar we er al zoveel van (gehad) hebben. Dit komt door de manier waarop de OP in elkaar zit en het feit dat je in de titel op een specifieke game wijst. Omschrijf je klacht dus beter zodat bagger achterwege blijft, kies een andere TT en ik heropen je topic. Ik zal je OP unlocken, mocht je dan nog niet kunnen editten stuur me dan de nieuwe OP per PM.quote:Op maandag 15 november 2010 13:27 schreef Inverted_World het volgende:
Hoi,
Ik had een topic geopend en ik snap niet waarom die gesloten wordt met de melding "gun anderen ook hun hobbie".
Call of Duty "kenners"
Het punt is niet dat ik mensen hun hobbie niet gun, ik ben zelf ook af en toe in voor een potje gamen, daar heb ik niets tegen. Het gaat mij om de relevantie van wapenkennis bij een dergelijk artikel en het laten blijken dat je schijnbaar veel gamet terwijl het in dat artikel juist om het bizarre feit gaat dat je een AK-47 krijgt bij een aankoop van een auto.
Ik zou het dus prettig vinden als het topic weer gewoon open kon.
Niks racistisch aan? De fans van Turkije gedragen zich nou eenmaal als tyfuslijers. Heeft verder niks met het feit dat ze uit Turkije komen te maken hoor.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:30 schreef Nikmans het volgende:
Turken die Nederlands Elftal uitfluiten
Wat een onmogelijk racistisch topic is dit zeg
Er stonden wel degelijk racistische opmerkingen tussen.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Niks racistisch aan? De fans van Turkije gedragen zich nou eenmaal als tyfuslijers. Heeft verder niks met het feit dat ze uit Turkije komen te maken hoor.
Dat kan, maar het topic zelf is niet racistisch. Een kuttopic, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er stonden wel degelijk racistische opmerkingen tussen.
Yeah de klacht was wel terecht natuurlijk maar kuttopic verderquote:Op woensdag 17 november 2010 21:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat kan, maar het topic zelf is niet racistisch. Een kuttopic, dat dan weer wel.
Dat was hetgeen er aangehaald werd toch?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat kan, maar het topic zelf is niet racistisch. Een kuttopic, dat dan weer wel.
Euh nee er werd gezegd dat het een racistisch topic is. Om even jouw voorbeeld te gebruiken; wanneer ik een topic open over koeien en mensen beginnen ineens over schapen te praten is het toch ook geen schapentopic?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat was hetgeen er aangehaald werd toch?
Ja, er staan plaatjes van koeien tussen?
- Ik zie geen koeien?
Oh, nee, dan is het goed.
Je gaat er met de weekprijs vandoor. Niet best kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Euh nee er werd gezegd dat het een racistisch topic is. Om even jouw voorbeeld te gebruiken; wanneer ik een topic open over koeien en mensen beginnen ineens over schapen te praten is het toch ook geen schapentopic?
Ik ben het niet met je eens. Maar dat kan natuurlijk.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:40 schreef Biogarde het volgende:
Als een topic dat over koeien gaat verzand in een topic over schapen, dan is het een schapentopic geworden.
Het is wel zo. Maar daar kan een mod iets aan doen. Bijvoorbeeld de rommel verwijderen en het topic weer ombuigen naar oorspronkelijke staat. Een kerntaak zelfs.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens. Maar dat kan natuurlijk.
Gebrek aan creativiteit en originaliteit bij forumleden.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Mij ontgaat de lol van het UI's jatten ook compleet. Wat mij betreft dus een terechte klacht. Maken dus dat topic.
Als de boel verkloot wordt dan hoor ik het wel.
opgelost en genote.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:24 schreef pl4kkie het volgende:
Mierenneukers
Begint een flame topic teworden naar de TS toe.
Check.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:26 schreef synnath het volgende:
Kan mijn titel even aangepast worden (spelfoutje)
Misleidende vacaturetitels
Waarschijnlijk terecht verwijderd daar niet van, maar is het misschien mogelijk om er een korte omschrijving bij te zetten in het vervolg, ter verduidelijking voor de mensen die die opmerkingen niet hebben gelezen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:14 schreef Symphonic het volgende:
Offtopic verwijderd, en ik wil die opmerkingen hier ook niet meer zien. In geen enkel topic trouwens, ik word er echt schijtziek van. Het is al heel lang niet meer grapiig
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hebben ze daar ook de letter n te koop?
quote:
and so on.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:26 schreef sinadO het volgende:
[..]
Oh maar dan is het goed! Jongens, TS is een achterlijke klaphark maar omdat er nog meer achterlijke klapharken op de foks rondhangen is dat niet erg!
Ik ga denk ik een fiets jatten. Dat doen er meer dus dan is het geen probleem!
Ja, ik heb even ingegrpen daar.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:16 schreef L.no het volgende:
Dat offtopic bash over spelling word ik best zat van.
Als het niets te maken heeft met het topic en het alleen een poging is om TS te bashen (dus niet corrigeren bijvoorbeeld), zeg dan niets.
Topics als dit: Marktplaats is ook kut
[..]
[..]
[..]
and so on.
Past dit bij de 'doe normaal' regel of niet?
Tsja.... Maar het is dicht inmiddelsquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:01 schreef Nikmans het volgende:
Leuk dat Yvonne () er in meepost maar Die meid van geenstijl is natuurlijk een kuttopic van een kutuser.
ik heb hem helaas niet eerder gezienquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:13 schreef Nikmans het volgende:
Ondertussen blijf het wel open totdat het bashen een hoogtepunt bereikt, terwijl het natuurlijk vanaf post 1 een waardeloos topic was en TS verdomd goed weet dat hij een kuttopic opent, het desondanks blijft doen en op die manier bijdraagt aan de 'passieve KLB verneuking'.
Bovendien is het een TS die louter kuttopics opent van hooguit twee regels.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:13 schreef Nikmans het volgende:
Ondertussen blijf het wel open totdat het bashen een hoogtepunt bereikt, terwijl het natuurlijk vanaf post 1 een waardeloos topic was en TS verdomd goed weet dat hij een kuttopic opent, het desondanks blijft doen en op die manier bijdraagt aan de 'passieve KLB verneuking'.
En aangezien hij beschermt wordt omdat hij "crew" is mag hij zich ook best gedragen als crewlidquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Bovendien is het een TS die louter kuttopics opent van hooguit twee regels.
Dat bedoel ik ook, het is niet de eerste keer.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
En aangezien hij beschermt wordt omdat hij "crew" is mag hij zich ook best gedragen als crewlid
Ging inderdaad nergens (meer) over, dicht.quote:Op zondag 21 november 2010 10:56 schreef linpunt het volgende:
Nederland schreeuwt om cultuur :')
Eigenlijk alleen nog maar bagger..
Wasgewoon een kutkick. Ik heb het topic gesloten.quote:Op zondag 21 november 2010 21:52 schreef Nikmans het volgende:
:r een vrouwelijke DJ in het Glazen Huis :r annemiek
Waarom openen crewleden alleen maar kankertopics? Gelden er andere regels voor ofzo
Kijk eens naar de datum van de OP.quote:Op zondag 21 november 2010 21:52 schreef Nikmans het volgende:
Waarom openen crewleden alleen maar kankertopics? Gelden er andere regels voor ofzo
kijk eens even naar de startdatum van dat topicquote:Op zondag 21 november 2010 21:52 schreef Nikmans het volgende:
Op het topic hè, niet op een persoon.quote:Op maandag 22 november 2010 16:16 schreef teamlead het volgende:
Schelden met kanker
een topic over kanker als scheldwoord mag niet, maar een mod die opmerkingen maakt over actieve euthanasie wel
tering:')
ik zou niet weten waarom niet.quote:Op maandag 22 november 2010 16:16 schreef teamlead het volgende:
Schelden met kanker
een topic over kanker als scheldwoord mag niet, maar een mod die opmerkingen maakt over actieve euthanasie wel
en dat ookquote:Op maandag 22 november 2010 16:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Op het topic hè, niet op een persoon.
't is ook wel een beetje uitlokken tot, hé?quote:Op maandag 22 november 2010 16:16 schreef teamlead het volgende:
Schelden met kanker
Ow come onquote:Op maandag 22 november 2010 16:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom niet.
Ik heb geen zin meer in die zinloze topics waar iedereen om het hardste kanker gaat roepen.
Om over het andere scala aan ziektes maar te zwijgen.
[..]
en dat ook
Huh?quote:Op maandag 22 november 2010 16:16 schreef teamlead het volgende:
Schelden met kanker
TL, je verveelt je hèquote:Op maandag 22 november 2010 16:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ow come onKanker mag niet, euthanasie wel?
Je zóu ook kunnen kiezen voor modereren in het topic, waarbij de "kankerroepers" worden geëdit zodat je een normale discussie kunt voeren
quote:Op maandag 22 november 2010 17:00 schreef yvonne het volgende:
Wat doe jij trouwens in KLB?
Je verveelt je dus
Blijkbaar moet het bepaalde mensen nog van 't hart. Voor nieuws moet je in een ander subforum zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:26 schreef linpunt het volgende:
Schreeuwen om Kunst
krijgen we nu alleen nog maar oud nieuws?
ik vind het prima hoor, maar ik hoor hetzelfde over and over.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Blijkbaar moet het bepaalde mensen nog van 't hart. Voor nieuws moet je in een ander subforum zijn.
Eens. Die nieuwelingen weten niet eens meer wat die hele reactie inhoud. De OP is geeneens op TS zelf gefocused. Er kan immers best een discussie ontstaan, afgezien van het feit dat die üntermenschen dat topic voor TS vernaggelen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:34 schreef karr-1 het volgende:
Sinds wanneer zijn de lief dagboek reacties weer toegestaan?
feestdagen in het weekend :-(
whehe, blijkbaarquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:41 schreef LudoSanders het volgende:
Hallo swarma, jij zat in 't zelfde topic zag ik.
Welke negatieve reacties? Wat bashing? Ik heb zoals ik ook duidelijk onderbouw in het topic de tweeregelige "trechte kl8" reacties en quotes erop verwijderd. Vervolgens krijg je een normale reactie van Prommelvlies en ga je weer zitten zuigen over de moderatie. Dan ben ik er wel klaar mee ja.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:35 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht dat TS bashing tegenwoordig uit den boze was? Opa.Bakkebaard stimuleert dit gedrag alleen maar door negatieve reacties te laten staan en aan te moedigen en reacties van mensen die zich in de klacht kunnen vinden zonder pardon te verwijderen. Die heeft duidelijk niets van KLB 2.0 begrepen.
Die flauwe reactie van stevenmac had ik in het begin inderdaad over het hoofd gezien maar was al weg voordat ik het topic gesloten heb. Daar kan je me overigens ook gewoon op wijzen door me een pm, chatbericht of TR te sturen. Daar hoef je niet je eigen topic voor te gaan zitten verkloten.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:40 schreef DrDentz het volgende:
Ja dat is makkelijk je gelijk halen zo als moderator. Je hebt nu snel een reactie als "Ga werken pauper" verwijderd, maar net liet je die staan en haalde je andere reacties die misschien net zo weinig toevoegden maar niet zo treiterig waren wel weg.
Dat blijf je maar herhalen maar dan blijf ik ook herhalen dat dat niet zo is. Ik snap echt niet waar je dat vandaan haalt ook. Ik stel zelf een normale vraag in het topic die je compleet negeert en heb verder gewoon alle reacties in het topic laten staan. Er staan verder geen negatieve reacties tussen.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:48 schreef DrDentz het volgende:
Heeeeel toevallig over het hoofd gezien dan.Maar van mij hoeft zo'n reactie ook niet weg, alleen jammer dat je een topic helemaal de negatieve kant op duwt door dat wel te laten staan en de reacties van de mensen die het gewoon een terechte klacht vinden te wissen.
Er zijn drie reacties weg. Die "trechte kl8" een quote daarop en later die reactie van stevenmac. De rest staat er nog en is gewoon positief. Waar jij dus vandaan blijft halen dat ik het topic de negatieve kant op wil sturen is mij een raadsel.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:59 schreef DrDentz het volgende:
Je hebt lang niet alle reacties laten staan. Maar ja.. ik kan niks bewijzen..
Dagindeling. Pff kerel hou op.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:08 schreef DrDentz het volgende:
De negatieve kant op sturen door met een suggestieve vraag te komen over de dagindeling van TS. De klacht ging helemaal niet over mij maar over Ryan Sheckler. Dat er dan een reactie als die van stevenmac (die toevallig over het hoofd wordt gezien) komt is wel voorspelbaar want ja, de moderator doet het ook. Zo stimuleer je TS bashing.
Dicht. Bedankt!quote:Op donderdag 25 november 2010 11:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kut beatbox reclame van McDonalds
Tnx
Al opgeslot. Bedanktquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:05 schreef Ploertendoder het volgende:
Mannen en vrouwen met puisten [puistertopic]
Bagger
No problemo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:37 schreef RickoKun het volgende:
Schuldig, ik had even een tong80 moment
Euh.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:08 schreef RichCalibier het volgende:
Ik wens iedereen een goed weekend! [Klik ff op dit topic, want RC!]
Doodverwensing naar mij toe..
Omdat richcalibier topic.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:07 schreef RichCalibier het volgende:
Het schijnt heel normaal te zijn...
Mag ik als de wiedeweerga weten waarom dit gesloten is?
Lijkt mij een klacht waar veel mensen zich mee kunnen binden..
Sluitpost was leuk, maar je reden vind ik reinste onzin.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:11 schreef Symphonic het volgende:
Je opent mij teveel topics om het topic openen, en sommige dingen maken FOK! FOK!, en als je dat niet begrijpt moet je er ook niet over gaan klagen. En deze sluitpost kon ik natuurlijk niet laten liggen
Je was niet voor niets geband he? Maar ja laat dit maar aan de mods over ook.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:15 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Sluitpost was leuk, maar je reden vind ik reinste onzin.
Rellen zou in dat geval dan immers ook bij Fok! horen, dus open maar weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |