quote:Op donderdag 18 november 2010 19:11 schreef Ploertendoder het volgende:
Jij veroorzaakt gevaar doordat je achterlicht het niet doet. Dus je heb geen recht van spreken
Ik was niet degene met een defect achterlichtje, hahaha wat een loser ben je ook. Denkt paranormale gaven te hebben ofzo?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:11 schreef Ploertendoder het volgende:
Jij veroorzaakt gevaar doordat je achterlicht het niet doet. Dus je heb geen recht van spreken
Hoe weet jij wat ik denk? Mafkeesquote:Op donderdag 18 november 2010 19:13 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ik was niet degene met een defect achterlichtje, hahaha wat een loser ben je ook. Denkt paranormale gaven te hebben ofzo?
Je plaatst de ene onnozele post na de andere, jij geeft toch aan dat ík degene ben met een defect achterlichtje. Dat is toch jouw gedachte? Werkelijk een big big big failure, 3 keer op rij een faal-reactie. Je bent de failure van KLB. Congrats!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat ik denk? Mafkees
waarom klaag je er dan over als het toch niet over jou gaat?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:15 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Je plaatst de ene onnozele post na de andere, jij geeft toch aan dat ík degene ben met een defect achterlichtje. Dat is toch jouw gedachte? Werkelijk een big big big failure, 3 keer op rij een faal-reactie. Je bent de failure van KLB. Congrats!
Nee jouw reacties zijn zeker waardevol?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:15 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Je plaatst de ene onnozele post na de andere, jij geeft toch aan dat ík degene ben met een defect achterlichtje. Dat is toch jouw gedachte? Werkelijk een big big big failure, 3 keer op rij een faal-reactie. Je bent de failure van KLB. Congrats!
Omdat dit de KLB is DOHHquote:Op donderdag 18 november 2010 19:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom klaag je er dan over als het toch niet over jou gaat?
Oh, is dat soms verboden? Als jij iemand bijv. in elkaar geslagen ziet worden door een groepje wannabeegansters, mag je dan niet klagen omdat ze jou niet pakten? Wat een logica zeg.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom klaag je er dan over als het toch niet over jou gaat?
ja die politie valt hem toch niet lastig ofwel?quote:
quote:
Haha, heb je inhoudelijk niets meer te melden jongen? Dan maar schelden, want normaal communiceren is te hoog gegrepen? Hee, hoe gaat het met puberen, heb je al je eerste puistje gekregen? Of een plukje balhaar?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee jouw reacties zijn zeker waardevol?teringnewb
Daar heb ik het ook niet over. Hij mag klagen wat die wil.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja die politie valt hem toch niet lastig ofwel?
ze doen gewoon hun werk
dat kan ook waar hij bij staatquote:Op donderdag 18 november 2010 19:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Oeh moet ik me nu beledigd voelen? Wanneer sterf je eens aan de cholera? Dan heb ik even lekker de tijd om je moeder flink te pakken
Dat zou persoonlijk mijn voorkeur hebben zelfs.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat kan ook waar hij bij staat
Als je lef hebt dan spreken we een keertje af, maar pubers als jij hebben alleen grote praatjes helaas. Jammer.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Oeh moet ik me nu beledigd voelen? Wanneer sterf je eens aan de cholera? Dan heb ik even lekker de tijd om je moeder flink te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |