Ohja, die bushokjesquote:Op donderdag 18 november 2010 16:10 schreef Koenholio het volgende:
TS ga weg joh, anders tyf ik je door een bushokje heen.
dandybluaw in mijn topicquote:Op donderdag 18 november 2010 15:26 schreef dandybleu het volgende:
ja het internet van vroeger was ook leuker ....toen had niet iedereen een pc en ja tegenwoordig heeft zelfs de meest simpele ziel in NL er eente staan.....ook op chat.nl vind ik de humor ook vaak zo saai......
Hilarische grap. Precies doen waar de TS over klaagt, dat is nog nooit gedaan. Ik hoop dat je ouders voor het eerst in je leven wel trots op je zijn.quote:
Sukkelquote:
Het feit dat jij je er over opwind is voor mij al genoegquote:Op donderdag 18 november 2010 16:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hilarische grap. Precies doen waar de TS over klaagt, dat is nog nooit gedaan. Ik hoop dat je ouders voor het eerst in je leven wel trots op je zijn.
Zielig wel.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het feit dat jij je er over opwind is voor mij al genoeg
dit topic is ook wel een beetje het spek op de kat binden hehquote:Op donderdag 18 november 2010 16:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hilarische grap. Precies doen waar de TS over klaagt, dat is nog nooit gedaan. Ik hoop dat je ouders voor het eerst in je leven wel trots op je zijn.
Je bent dus gewoon een goedkope troll, gefeliciteerd.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het feit dat jij je er over opwind is voor mij al genoeg
Haha pragmatischquote:Op donderdag 18 november 2010 15:58 schreef RickoKun het volgende:
Oncreatieve forumleden
wat een drama zijn dat altijd.
Oncreatieve forumleden in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
Wat een sick fuck ben je toch.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zoiets als dit:
Koude voeten? Koude handen,
want dat is waar ik zin in heb, naast vuige rouwranden,
Als het 12 uur is, ga ik mijn bed uit,
Neem ik mee een schep en een luit,
Zit ik zowaar te playen op de lokale begraafplaats,
waar ik de schep de grond in kaats,
ik open de kist en ruik de geuren,
Het lijk ligt daar en ik krijg een stijfje met violette kleuren,
Ik neem het lijk zowaar in de mond, haar clitje is niet helemaal meer rond,
Neen het is eerder zanderig en als ik haar penetreer redelijk branderig,
echter is er geen nood, ik rim het lijk haar navel en er sproeit zaad uit mijn kloot,
Zomaar hup hup hup, over haar verschilferde lipjes heen,
mijn god, die lijken zijn mennûs nat, dat is wat ik je meen!
Ze komen me zelfs in mijn fotoboek voeren nu!quote:Op donderdag 18 november 2010 17:38 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon een goedkope troll, gefeliciteerd.
Ja want negatieve aandacht is ook aandacht toch?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ze komen me zelfs in mijn fotoboek voeren nu! [ afbeelding ]
Zo is het maar net, ouwe!quote:Op donderdag 18 november 2010 18:22 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja want negatieve aandacht is ook aandacht toch?Kutkleuter.
Dit vind ik serieus de debielste grap ooit. Als iemand een beeldje verkoopt boeit hem dat echt niet als je erop springt.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:37 schreef SEMTEX het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
zulk lachen ik MOEHAHA zo ging het ongeveerquote:Op donderdag 18 november 2010 18:37 schreef SEMTEX het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
quote:Op donderdag 18 november 2010 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit vind ik serieus de debielste grap ooit. Als iemand een beeldje verkoopt boeit hem dat echt niet als je erop springt.Tenminste tenzij het een of ander belangrijk historisch stuk is, maar meestal verkoop je dat soort dingen niet op een rommelmarkt.
Het enige wat diegene niet leuk vind is wsl al die scherven voor zijn verkoopplekje.
Hee ik bedoelde niet dat jij die grap serieus maakte hequote:
Idd, je hebt hem toch gekochtquote:Op donderdag 18 november 2010 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit vind ik serieus de debielste grap ooit. Als iemand een beeldje verkoopt boeit hem dat echt niet als je erop springt.Tenminste tenzij het een of ander belangrijk historisch stuk is, maar meestal verkoop je dat soort dingen niet op een rommelmarkt.
Het enige wat diegene niet leuk vind is wsl al die scherven voor zijn verkoopplekje.
Het wasquote:Op donderdag 18 november 2010 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee ik bedoelde niet dat jij die grap serieus maakte heMaar gewoon dat dit sommige mensen dit dus echt als grappig beschouwen.
Ik ken via via iemand die deze grap helemaal geweldig vindt (en evt nog echt wil doen ook). Dus vandaar dat ik dit even moest delen.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het wasomdat je er zo serieus op in ging
het is gewoon 1 van de meest flauwe running gags op Fok!, die een eigen leven is gaan leiden. Meer moet je er niet achter zoeken
ik maas dus kobie een wous van de rolleman.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:45 schreef FeestBoek het volgende:
Over originaliteit gesproken.. Over dit onderwerp verschijnt ook drie keer per maand een huiltopic
Heb ik ook altijd te kansloos voor woorden gevonden, die grapquote:Op donderdag 18 november 2010 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Meestal oude crew.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Vooral in ONZ HILARITEIT ALOM!!! als iemand die grap weer maakt.
Mee eens. ONZquote:Op donderdag 18 november 2010 18:50 schreef Nikmans het volgende:
ONZ is ook helemaal niet leuk, daar vertalen we 4chan grappen naar het Nederlands en nemen we gekke webcamfoto's van elkander. Er is genoeg originaliteit op FOK! te vinden en dat gaat van de matige grap tot Liekendiek naar Alberto die de park checkt.
Dat was best een kuttopicquote:Op donderdag 18 november 2010 18:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ik maas dus kobie een wous van de rolleman.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |