Er staan twee klacht : samenvattingen in de OP. Overbodig en dus al tijden een no-go in KLB.quote:Op maandag 15 november 2010 08:30 schreef GlenSpey het volgende:
Dicht.... Messenger 2011 .... waarom?
Serieuze OP en serieuze TT.... zeker weer niks beters te doen dus swarma?
Het topic is vrijwel meteen veranderd in het zoveelste game/bash/fanboy topic waar we er al zoveel van (gehad) hebben. Dit komt door de manier waarop de OP in elkaar zit en het feit dat je in de titel op een specifieke game wijst. Omschrijf je klacht dus beter zodat bagger achterwege blijft, kies een andere TT en ik heropen je topic. Ik zal je OP unlocken, mocht je dan nog niet kunnen editten stuur me dan de nieuwe OP per PM.quote:Op maandag 15 november 2010 13:27 schreef Inverted_World het volgende:
Hoi,
Ik had een topic geopend en ik snap niet waarom die gesloten wordt met de melding "gun anderen ook hun hobbie".
Call of Duty "kenners"
Het punt is niet dat ik mensen hun hobbie niet gun, ik ben zelf ook af en toe in voor een potje gamen, daar heb ik niets tegen. Het gaat mij om de relevantie van wapenkennis bij een dergelijk artikel en het laten blijken dat je schijnbaar veel gamet terwijl het in dat artikel juist om het bizarre feit gaat dat je een AK-47 krijgt bij een aankoop van een auto.
Ik zou het dus prettig vinden als het topic weer gewoon open kon.
Niks racistisch aan? De fans van Turkije gedragen zich nou eenmaal als tyfuslijers. Heeft verder niks met het feit dat ze uit Turkije komen te maken hoor.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:30 schreef Nikmans het volgende:
Turken die Nederlands Elftal uitfluiten
Wat een onmogelijk racistisch topic is dit zeg
Er stonden wel degelijk racistische opmerkingen tussen.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Niks racistisch aan? De fans van Turkije gedragen zich nou eenmaal als tyfuslijers. Heeft verder niks met het feit dat ze uit Turkije komen te maken hoor.
Dat kan, maar het topic zelf is niet racistisch. Een kuttopic, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er stonden wel degelijk racistische opmerkingen tussen.
Yeah de klacht was wel terecht natuurlijk maar kuttopic verderquote:Op woensdag 17 november 2010 21:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat kan, maar het topic zelf is niet racistisch. Een kuttopic, dat dan weer wel.
Dat was hetgeen er aangehaald werd toch?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat kan, maar het topic zelf is niet racistisch. Een kuttopic, dat dan weer wel.
Euh nee er werd gezegd dat het een racistisch topic is. Om even jouw voorbeeld te gebruiken; wanneer ik een topic open over koeien en mensen beginnen ineens over schapen te praten is het toch ook geen schapentopic?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat was hetgeen er aangehaald werd toch?
Ja, er staan plaatjes van koeien tussen?
- Ik zie geen koeien?
Oh, nee, dan is het goed.
Je gaat er met de weekprijs vandoor. Niet best kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Euh nee er werd gezegd dat het een racistisch topic is. Om even jouw voorbeeld te gebruiken; wanneer ik een topic open over koeien en mensen beginnen ineens over schapen te praten is het toch ook geen schapentopic?
Ik ben het niet met je eens. Maar dat kan natuurlijk.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:40 schreef Biogarde het volgende:
Als een topic dat over koeien gaat verzand in een topic over schapen, dan is het een schapentopic geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |