In Engeland kost een karig appartementje 350000pond. Doe dan maar een vrije dag minder.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:48 schreef emss het volgende:
... niet leuk... In Engeland worden deze dagen tenminste nog gecompenseerd, dan krijg je een andere vrije dag...
In Londen misschien ja..quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
In Engeland kost een karig appartementje 350000pond. Doe dan maar een vrije dag minder.
Dan ga je lekker in de UK wonen, toch?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:48 schreef emss het volgende:
... niet leuk... In Engeland worden deze dagen tenminste nog gecompenseerd, dan krijg je een andere vrije dag...
Nou niet alleen in Londen. Ergens op een achteraf dorpje is het nog redelijk, maar als er ergens een overspanne huizenmarkt is/is geweest dan is het wel aan de andere kant v.h. kanaal.quote:
Het is een beetje moeilijk praten over huizenprijzen in een ander land. Dan moet je ook kijken hoe het met de netto/bruto inkomens daar zit. Er zal hetzelfde patroon te zien zijn als in Nederland, allemaal moeten pronken met je huis voor de familie en vriendjes, en dus maar met twee inkomens een dikke tophypotheek. En dan twee jaar later na je beiden dood te hebben gewerkt maar eens een lekker potje scheiden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nou niet alleen in Londen. Ergens op een achteraf dorpje is het nog redelijk, maar als er ergens een overspanne huizenmarkt is/is geweest dan is het wel aan de andere kant v.h. kanaal.
Volgend jaar zondag en maandag... beter dan zaterdag en zondagquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:32 schreef Salatrel het volgende:
volgend jaar is het ook nog kut daarna is het weer beter
2012 maandag en dinsdagquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:39 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Volgend jaar zondag en maandag... beter dan zaterdag en zondag
Liever nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:13 schreef Rookert het volgende:
Ik heb 1 week kerstvakantie en vanaf 3 januari tentamens, fuck me,
Nee ik pas, misschien iemand anders..quote:
Zuurquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:13 schreef Rookert het volgende:
Ik heb 1 week kerstvakantie en vanaf 3 januari tentamens,
quote:2012 maandag en dinsdag
Als we dit nog gaan halen, ivm met dat 21-12-12 gedoequote:Bijna.. dinsdag en woensdag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |