Het is wel zo. Maar daar kan een mod iets aan doen. Bijvoorbeeld de rommel verwijderen en het topic weer ombuigen naar oorspronkelijke staat. Een kerntaak zelfs.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens. Maar dat kan natuurlijk.
Gebrek aan creativiteit en originaliteit bij forumleden.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Mij ontgaat de lol van het UI's jatten ook compleet. Wat mij betreft dus een terechte klacht. Maken dus dat topic.
Als de boel verkloot wordt dan hoor ik het wel.
opgelost en genote.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:24 schreef pl4kkie het volgende:
Mierenneukers
Begint een flame topic teworden naar de TS toe.
Check.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:26 schreef synnath het volgende:
Kan mijn titel even aangepast worden (spelfoutje)
Misleidende vacaturetitels
Waarschijnlijk terecht verwijderd daar niet van, maar is het misschien mogelijk om er een korte omschrijving bij te zetten in het vervolg, ter verduidelijking voor de mensen die die opmerkingen niet hebben gelezen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:14 schreef Symphonic het volgende:
Offtopic verwijderd, en ik wil die opmerkingen hier ook niet meer zien. In geen enkel topic trouwens, ik word er echt schijtziek van. Het is al heel lang niet meer grapiig
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hebben ze daar ook de letter n te koop?
quote:
and so on.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:26 schreef sinadO het volgende:
[..]
Oh maar dan is het goed! Jongens, TS is een achterlijke klaphark maar omdat er nog meer achterlijke klapharken op de foks rondhangen is dat niet erg!
Ik ga denk ik een fiets jatten. Dat doen er meer dus dan is het geen probleem!
Ja, ik heb even ingegrpen daar.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:16 schreef L.no het volgende:
Dat offtopic bash over spelling word ik best zat van.
Als het niets te maken heeft met het topic en het alleen een poging is om TS te bashen (dus niet corrigeren bijvoorbeeld), zeg dan niets.
Topics als dit: Marktplaats is ook kut
[..]
[..]
[..]
and so on.
Past dit bij de 'doe normaal' regel of niet?
Tsja.... Maar het is dicht inmiddelsquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:01 schreef Nikmans het volgende:
Leuk dat Yvonne () er in meepost maar Die meid van geenstijl is natuurlijk een kuttopic van een kutuser.
ik heb hem helaas niet eerder gezienquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:13 schreef Nikmans het volgende:
Ondertussen blijf het wel open totdat het bashen een hoogtepunt bereikt, terwijl het natuurlijk vanaf post 1 een waardeloos topic was en TS verdomd goed weet dat hij een kuttopic opent, het desondanks blijft doen en op die manier bijdraagt aan de 'passieve KLB verneuking'.
Bovendien is het een TS die louter kuttopics opent van hooguit twee regels.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:13 schreef Nikmans het volgende:
Ondertussen blijf het wel open totdat het bashen een hoogtepunt bereikt, terwijl het natuurlijk vanaf post 1 een waardeloos topic was en TS verdomd goed weet dat hij een kuttopic opent, het desondanks blijft doen en op die manier bijdraagt aan de 'passieve KLB verneuking'.
En aangezien hij beschermt wordt omdat hij "crew" is mag hij zich ook best gedragen als crewlidquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Bovendien is het een TS die louter kuttopics opent van hooguit twee regels.
Dat bedoel ik ook, het is niet de eerste keer.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
En aangezien hij beschermt wordt omdat hij "crew" is mag hij zich ook best gedragen als crewlid
Ging inderdaad nergens (meer) over, dicht.quote:Op zondag 21 november 2010 10:56 schreef linpunt het volgende:
Nederland schreeuwt om cultuur :')
Eigenlijk alleen nog maar bagger..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |