Ali babba met zn koffie.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:03 schreef FeestBoek het volgende:
Bijna alle 'hippe' beatbox reclames zijn fucked. Terwijl beatbox zelf geniaal is.
Dat is ook zo.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:00 schreef Radioheart het volgende:
Ik krijg echt het idee dat iemand zo op dat broodje spuugt.
Ik ookquote:Op woensdag 24 november 2010 22:52 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik kan dit beamen! ik ben zelf medewerker fastfood geweest!
Nope.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Deden jullie ook altijd kipnuggets uitspugen in het vet?
Ik verveel me.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
het nodig vinden over elke zucht een topic te maken
Vooral als er net gedweild is.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nope.
Maar als je je burger liet vallen en je had hem binnen 5 seconden weer van de grond dan wasdie nog bruikbaar
Ja inddquote:
You're welcomequote:Op woensdag 24 november 2010 22:59 schreef Radioheart het volgende:
Hahaha, bah. Ik ga tegenwoordig toch al minder vaak:P
Ik kreeg een officiële waarschuwing omdat ik met me klauw tegen de gril aan zat en toen riep ik keihard: AAAH KANKERGRIL.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja indd![]()
Ligt er nog zo'n ranzig laagje op de vloer, laat je je hamburger vallen, komt de manager langs: raap hem ff snel op anders moet je hem verspillen.
quote:Op woensdag 24 november 2010 23:01 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik kreeg een officiële waarschuwing omdat ik met me klauw tegen de gril aan zat en toen riep ik keihard: AAAH KANKERGRIL.
Ik schaam me hier voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |