Wasgewoon een kutkick. Ik heb het topic gesloten.quote:Op zondag 21 november 2010 21:52 schreef Nikmans het volgende:
:r een vrouwelijke DJ in het Glazen Huis :r annemiek
Waarom openen crewleden alleen maar kankertopics? Gelden er andere regels voor ofzo
Kijk eens naar de datum van de OP.quote:Op zondag 21 november 2010 21:52 schreef Nikmans het volgende:
Waarom openen crewleden alleen maar kankertopics? Gelden er andere regels voor ofzo
kijk eens even naar de startdatum van dat topicquote:Op zondag 21 november 2010 21:52 schreef Nikmans het volgende:
Op het topic hè, niet op een persoon.quote:Op maandag 22 november 2010 16:16 schreef teamlead het volgende:
Schelden met kanker
een topic over kanker als scheldwoord mag niet, maar een mod die opmerkingen maakt over actieve euthanasie wel
tering:')
ik zou niet weten waarom niet.quote:Op maandag 22 november 2010 16:16 schreef teamlead het volgende:
Schelden met kanker
een topic over kanker als scheldwoord mag niet, maar een mod die opmerkingen maakt over actieve euthanasie wel
en dat ookquote:Op maandag 22 november 2010 16:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Op het topic hè, niet op een persoon.
't is ook wel een beetje uitlokken tot, hé?quote:Op maandag 22 november 2010 16:16 schreef teamlead het volgende:
Schelden met kanker
Ow come onquote:Op maandag 22 november 2010 16:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom niet.
Ik heb geen zin meer in die zinloze topics waar iedereen om het hardste kanker gaat roepen.
Om over het andere scala aan ziektes maar te zwijgen.
[..]
en dat ook
Huh?quote:Op maandag 22 november 2010 16:16 schreef teamlead het volgende:
Schelden met kanker
TL, je verveelt je hèquote:Op maandag 22 november 2010 16:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ow come onKanker mag niet, euthanasie wel?
Je zóu ook kunnen kiezen voor modereren in het topic, waarbij de "kankerroepers" worden geëdit zodat je een normale discussie kunt voeren
quote:Op maandag 22 november 2010 17:00 schreef yvonne het volgende:
Wat doe jij trouwens in KLB?
Je verveelt je dus
Blijkbaar moet het bepaalde mensen nog van 't hart. Voor nieuws moet je in een ander subforum zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:26 schreef linpunt het volgende:
Schreeuwen om Kunst
krijgen we nu alleen nog maar oud nieuws?
ik vind het prima hoor, maar ik hoor hetzelfde over and over.quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Blijkbaar moet het bepaalde mensen nog van 't hart. Voor nieuws moet je in een ander subforum zijn.
Eens. Die nieuwelingen weten niet eens meer wat die hele reactie inhoud. De OP is geeneens op TS zelf gefocused. Er kan immers best een discussie ontstaan, afgezien van het feit dat die üntermenschen dat topic voor TS vernaggelen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:34 schreef karr-1 het volgende:
Sinds wanneer zijn de lief dagboek reacties weer toegestaan?
feestdagen in het weekend :-(
whehe, blijkbaarquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:41 schreef LudoSanders het volgende:
Hallo swarma, jij zat in 't zelfde topic zag ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |