SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Oja als je een livestream zoekt: ga eventjes naar twitter :
http://twitter.com/#search?q=black%20ops%20live%20streammelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Mag iemand mij uitleggen waarom er in de TT zo komisch wordtgelachen alsof de wii een console van niks is voor dit soort games.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!![]()
Omdat dat zo is. De Wii is leuk voor Super Mario Party e.d maar niet voor Call of Duty.quote:Op zondag 7 november 2010 11:01 schreef rubje het volgende:
Mag iemand mij uitleggen waarom er in de TT zo komisch wordtgelachen alsof de wii een console van niks is voor dit soort games.
Vraagje: zijn de maps dit keer wél groter dan voorheen of maken ze steeds dezelfde fout in de serie?![]()
Je had de LaPo niet eens
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
quote:Op zondag 7 november 2010 11:01 schreef rubje het volgende:
Mag iemand mij uitleggen waarom er in de TT zo komisch wordtgelachen alsof de wii een console van niks is voor dit soort games.Daar is je antwoord.quote:Op zondag 7 november 2010 11:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Omdat dat zo is. De Wii is leuk voor Super Mario Party e.d maar niet voor Call of Duty.![]()
QFT..quote:
Een shooter spelen met een verkapte afstandsbediening/gamepad
Leer spaties gebruiken!
Net zoals vorig jaar weer nachtopening...was wel gezellig vorig jaar...met z'n allen op de stoep staan wachten tot de winkel om middernacht de deuren opengooide.
Helaas dit jaar geen vakantie kunnen regelen voor dinsdag...* mrPaneraitwijftelt dus nog...maar niet heus![]()
![]()
Kan ook echt alleen Blister zijnquote:Op zondag 7 november 2010 11:44 schreef Parvus het volgende:
Ik zag XBlister al Black Ops spelen, die boef![]()
Die gast heeft alle games al uitgespeeld voordat ze überhaupt uitkomen
![]()
![]()
Hij was inderdaad ook in no-time al een heel eind met Fable 3quote:Op zondag 7 november 2010 11:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kan ook echt alleen Blister zijnDie gast heeft alle games al uitgespeeld voordat ze überhaupt uitkomen
Dus Blister, als je dit leest, je bent een fokking nolifer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Omdat de wii for kinderen is en door elke "gamer" niet word beschouwd als een "pro" consolequote:Op zondag 7 november 2010 11:01 schreef rubje het volgende:
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
quote:Op zondag 7 november 2010 11:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hij was inderdaad ook in no-time al een heel eind met Fable 3Dus Blister, als je dit leest, je bent een fokking nolifer!
Je bent op dreef vandaag manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij had hem ook al uitgespeeld toen ik hem woensdag haalde![]()
![]()
Maar let op de spoiler he!quote:Op zondag 7 november 2010 11:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je bent op dreef vandaag man
Jij had hem ook al uitgespeeld toen ik hem woensdag haaldeHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Xblister heeft ze wii aan xbl gekoppeldquote:Op zondag 7 november 2010 11:44 schreef Parvus het volgende:
Ik zag XBlister al Black Ops spelen, die boef![]()
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Die Red Dot Sight ziet er echt fucking lelijk uitquote:Op zondag 7 november 2010 11:51 schreef Roces18 het volgende:
keihard live stream
http://nl.justin.tv/blackopsstream112#/w/531411696![]()
![]()
treyarch maakt de wapens zo realistisch mogelijk, wat ik echt kut vind. Beter pimp je het een beetje zodat het er sjiek uitziet zoals in mw2melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ja maar die Red Dot ziet eruit alsof het eerder in de weg zit dan dat je er wat aan hebt.. Dat rondje waar je doorheen kijkt is echt te klein, en de rand is te dikquote:Op zondag 7 november 2010 11:58 schreef Roces18 het volgende:
treyarch maakt de wapens zo realistisch mogelijk, wat ik echt kut vind. Beter pimp je het een beetje zodat het er sjiek uitziet zoals in mw2![]()
Ik kijk nu een tijdje en heb al meerdere spawnkills gezien :/quote:Op zondag 7 november 2010 11:51 schreef Roces18 het volgende:
keihard live stream
http://nl.justin.tv/blackopsstream112#/w/531411696
Hij had ook een hitmarker met de sniper in het bovenlichaam hehe![]()
maar ik kan niet wachten om met mijn rc car in alle gangenstelsels van de mappen te gaan. Want overal zitten buizen die leiden naar de andere kant.
Iemand had het over een voting systeem voor welke map je gaat spelen ofzo? Hoe werkt dat? Als er dan een map leuk is wordt er steeds op die gevote? Speel je dus steeds dezelfde map? hehe![]()
Ja je krijgt zeg maar in de lobby 3 random maps waar je uit kan kiezen, en de map met de meeste votes wordt het danquote:Op zondag 7 november 2010 12:06 schreef Parvus het volgende:
Iemand had het over een voting systeem voor welke map je gaat spelen ofzo? Hoe werkt dat? Als er dan een map leuk is wordt er steeds op die gevote? Speel je dus steeds dezelfde map? hehe
Wat is trouwens die fucking apple glitch waar iedereen het over heeft?![]()
Ah dus als je een map gespeeld hebt krijg je wel 3 andere random maps neem ik aan?quote:Op zondag 7 november 2010 12:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja je krijgt zeg maar in de lobby 3 random maps waar je uit kan kiezen, en de map met de meeste votes wordt het dan
Wat is trouwens die fucking apple glitch waar iedereen het over heeft?
lol ok laat maar![]()
Niks mis met de wiiquote:Op zondag 7 november 2010 11:01 schreef rubje het volgende:
Mag iemand mij uitleggen waarom er in de TT zo komisch wordtgelachen alsof de wii een console van niks is voor dit soort games.Laat ze maar miepen
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Hahahaquote:Op zondag 7 november 2010 12:12 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ah dus als je een map gespeeld hebt krijg je wel 3 andere random maps neem ik aan?
lol ok laat maarDat commentaar
'This is the new One Man Army'
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 november 2010 12:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat is trouwens die fucking apple glitch waar iedereen het over heeft?
slaat nergens op maarjamelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Sowieso dat iemand een keer klaagt dat die appel een kogel blokkeert waardoor hij net niet iemand kill in de laatste ronde van een last man standing vs last man standing S&D potje!![]()
Dat zal ik dan wel weer wordenquote:Op zondag 7 november 2010 12:38 schreef Fsmxi het volgende:
Sowieso dat iemand een keer klaagt dat die appel een kogel blokkeert waardoor hij net niet iemand kill in de laatste ronde van een last man standing vs last man standing S&D potje!
Klopt. Ik denk dat hitmarkers vaker gaan voorkomen. Toen ik met mn broertje split screen speelde kreeg ik er ook best veel. Vooral als ik andere sniper gebruikte als die bolt action. Dan kan je beter een assault rifle pakken, want die lijken sterker.quote:Op zondag 7 november 2010 12:01 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik kijk nu een tijdje en heb al meerdere spawnkills gezien :/
Hij had ook een hitmarker met de sniper in het bovenlichaam hehe
Het lijkt net een of ander stuk jaren 60 gereedschap, maar dat hoort bij het spel. Er is ook nog de reflex sight en die ziet er wel vet uit.quote:Op zondag 7 november 2010 11:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die Red Dot Sight ziet er echt fucking lelijk uit
[ Bericht 27% gewijzigd door KoningStoma op 07-11-2010 12:59:23 ]![]()
ik kan verdomme niet wachten! terwijl ik hoop woensdagavond of donderochtend even een paar uurtjes te spelen...melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ik ga denk ik deze halen als ie uitkomt.
http://www2.razerzone.com/onza/index
En nee, dit is ook geen rapid fire controller.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 november 2010 12:12 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ah dus als je een map gespeeld hebt krijg je wel 3 andere random maps neem ik aan?
lol ok laat maar![]()
![]()
![]()
Stoma gaat gewoon de schietknop op zijn extra button mappen: Heeft hij twee schietknoppen, twee keer de firerate!![]()
![]()
quote:Op zondag 7 november 2010 13:25 schreef KoningStoma het volgende:
Ik zat meer te denken aan de spring knop en de buk knop. Dan hoeft mn vinger niet van de stick af![]()
Maar Xblister heedt BO alweer hoor![]()
![]()
Over een paar uur heeft ie de single player ook alweer klaar waarschijnlijk
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ze hoeven die hele SP er niet in te stoppen voor mijquote:
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.![]()
Gastquote:Op zondag 7 november 2010 13:25 schreef KoningStoma het volgende:
Ik zat meer te denken aan de spring knop en de buk knop. Dan hoeft mn vinger niet van de stick af
Laat me raden, het geklaag van jou zal ook alleen maar toenemen?
Heb je trouwens al een hitmarker op die zwevende appel gehaald?![]()
![]()
Om Pierre maar even te quoten:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgenavond sta ik rond 23.00 voor de deur van de mediamarkt in Rotterdam centrum. Is de eerste keer dat ik naar de nachtrelease van een spel ga, ben benieuwd wat voor mensen je allemaal tegenkomt
Op elke fokker past een bril.![]()
Alles en iedereen stelt jou teleur, anders zou je niet zoveel schelden om niksquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen bon mee gekregen..quote:Op zondag 7 november 2010 14:05 schreef MetBas het volgende:
Is er al een foto van een Nederlandse verkoopbon gespot ergens?
Dus beetje jammer..
Heb gisteren ff online gespeeld op de ps3..
Je moet je systeem taal op Frans zetten, en dan doet die het wel
De Engelse servers zijn nog niet online..
Beetje jammer.. haha![]()
![]()
Heerlijke wijven, single MILFS en dat soort ongeinquote:Op zondag 7 november 2010 14:02 schreef Catch_me het volgende:
Morgenavond sta ik rond 23.00 voor de deur van de mediamarkt in Rotterdam centrum. Is de eerste keer dat ik naar de nachtrelease van een spel ga, ben benieuwd wat voor mensen je allemaal tegenkomt
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Leer spaties gebruiken!
Misschien al van iemand anders gehoord dat ze een bon hebben gekregen?quote:Op zondag 7 november 2010 14:09 schreef Flessedop het volgende:
[..]
Ik heb geen bon mee gekregen..
Dus beetje jammer..
Heb gisteren ff online gespeeld op de ps3..
Je moet je systeem taal op Frans zetten, en dan doet die het wel
De Engelse servers zijn nog niet online..
Beetje jammer.. haha![]()
![]()
Het is hier koopzondag, dus ik zou kunnen gaan kijken. Maar blergh, ben te lui. Ik wacht wel tot dinsdagavond
In de Power Unlimited staat interview met een best do-able vrouw, docente, iedere avond 3 uur cod. Het zal maar je docent zijn beetje over killstreaks en snipers praten.
Kom je haar tegen online, maakt ze je vies af![]()
![]()
Zijn er meer mensen die, zodra ze hoorden dat er een gungame in zou gaan zitten, weer terug CS gingen spelen?
https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet![]()
Het zou je partner maar zijnquote:Op zondag 7 november 2010 14:31 schreef v1tje het volgende:
In de Power Unlimited staat interview met een best do-able vrouw, docente, iedere avond 3 uur cod. Het zal maar je docent zijn beetje over killstreaks en snipers praten.
Kom je haar tegen online, maakt ze je vies af![]()
![]()
Schijnbaar heeft ie toch echte vriendenquote:Op zondag 7 november 2010 13:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
Maar Xblister heedt BO alweer hoor
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
oh en kutkabouter met weer een ban en weer een kloon
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
De boy kloont er op losquote:Op zondag 7 november 2010 14:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
oh en kutkabouter met weer een ban en weer een kloon![]()
![]()
Als jij 10 bent, je moeder kreeg jou op je 14e en je oma kreeg je moeder op haar 14e dan is je oma 38? Could be doable.quote:Op zondag 7 november 2010 14:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, dat zou te ver gaan man, ze is do-able remember?![]()
ben benieuwd of die morgen al verkocht wordik moet sowieso naar utrecht. dus ga daar maar even kijken. en hier in rotterdam ook maar even rond vragen
![]()
![]()
Gewoon een keer echt bannen, niet dat halve gezeikquote:
Dat is echt fantastisch.quote:Op zondag 7 november 2010 14:10 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Heerlijke wijven, single MILFS en dat soort ongeinOp elke fokker past een bril.![]()
volgens mij is er elke week een automatische kloonscan ofzo want zo blijven we bezigquote:Op zondag 7 november 2010 14:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gewoon een keer echt bannen, niet dat halve gezeik![]()
![]()
Cool, wat wordt de volgende?quote:Op zondag 7 november 2010 14:49 schreef flamoes-lilliputter. het volgende:
[..]
volgens mij is er elke week een automatische kloonscan ofzo want zo blijven we bezig
Gleuf-gnoom?
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Tja.. jij blijft toch terug komenquote:Op zondag 7 november 2010 14:49 schreef flamoes-lilliputter. het volgende:
[..]
volgens mij is er elke week een automatische kloonscan ofzo want zo blijven we bezig
Maar wat gebeurd er als je in t zwembad springt?quote:Op zondag 7 november 2010 12:12 schreef Parvus het volgende:
[..]
lol ok laat maarOut! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
dan word je natquote:Op zondag 7 november 2010 14:50 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Maar wat gebeurd er als je in t zwembad springt?![]()
ik kan er gewoon niet tegen dat ik elke keer geband wordt terwijl ik me gewoon netjes gedraag terwijl er op dit forum een aantal consequente kankerusers rondlopen die nooit geband wordenquote:Op zondag 7 november 2010 14:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tja.. jij blijft toch terug komen, ik vind dat ik volledig in mijn recht sta, al vindt de crew dat niet
![]()
![]()
Volgens mij word jij om de week gebanned, dus er zal wel iets meer aan de hand zijnquote:Op zondag 7 november 2010 14:58 schreef flamoes-lilliputter. het volgende:
[..]
ik kan er gewoon niet tegen dat ik elke keer geband wordt terwijl ik me gewoon netjes gedraag terwijl er op dit forum een aantal consequente kankerusers rondlopen die nooit geband worden, ik vind dat ik volledig in mijn recht sta, al vindt de crew dat niet
.. En voor een kloon krijg je ook een extra week he
mods mogen mij niet bannen omdat danny bang van me is.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
nee, m'n kloons worden gebandquote:Op zondag 7 november 2010 14:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij word jij om de week gebanned, dus er zal wel iets meer aan de hand zijn.. En voor een kloon krijg je ook een extra week he
m'n originele account is geband omdat ik "terechte klacht" zei in KLB, en blijkbaar mag dat niet meer en wordt je daarvoor een paar maanden geband, wtf
maargoed OT: ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ga geen wager matches spelen, ben ik denk ik niet goed genoeg voormeer iets voor stoma ofzo
![]()
![]()
Ik ben nog niet enthousiast, in de multiplayer previews zie ik alleen maar stedelijke maps, in vietnam verwacht je toch ook vooral dichte jungles![]()
Klb 2.0 man, ze willen dat niet meer... en ik denk dat het aan je notes ligt, ze gooien jou er gewoon easy uit omdat je het ze re makkelijk maakt om je te bannenquote:Op zondag 7 november 2010 15:02 schreef flamoes-lilliputter. het volgende:
[..]
nee, m'n kloons worden geband
m'n originele account is geband omdat ik "terechte klacht" zei in KLB, en blijkbaar mag dat niet meer en wordt je daarvoor een paar maanden geband, wtf
maargoed OT: ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ga geen wager matches spelen, ben ik denk ik niet goed genoeg voormeer iets voor stoma ofzo
![]()
er zit een map in, genaamd 'Jungle'quote:Op zondag 7 november 2010 15:11 schreef Monco10 het volgende:
Ik ben nog niet enthousiast, in de multiplayer previews zie ik alleen maar stedelijke maps, in vietnam verwacht je toch ook vooral dichte jungles
er zijn daar gasten met 250 notes die nooit geband wordenquote:Op zondag 7 november 2010 15:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klb 2.0 man, ze willen dat niet meer... en ik denk dat het aan je notes ligt, ze gooien jou er gewoon easy uit omdat je het ze re makkelijk maakt om je te bannen![]()
Sorry, voor de rest weet ik het ook nietquote:Op zondag 7 november 2010 15:21 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik tevreden ben met 1 jungle map
Via steam ge-preload..nu verwacht ik maandagnacht 24.00u dat ie gewoon available is. Als ik de site van Call of Duty zelf aanhou moet dat ook gebeuren om 24.00u NL-tijd. Zul je zien dat Steam dan ineens doodvalt![]()
![]()
Bazen worden niet geband, hooguit voor 48 uur.quote:Op zondag 7 november 2010 15:17 schreef flamoes-lilliputter. het volgende:
[..]
er zijn daar gasten met 250 notes die nooit geband wordenOp zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Aha, jij bent Spartan Armada op xbw.quote:Op zondag 7 november 2010 15:33 schreef MetBas het volgende:
Koopzondag in Groningen, gaat iemand het nog proberen?
![]()
![]()
gohquote:Op zondag 7 november 2010 15:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Aha, jij bent Spartan Armada op xbw.
me hele op verneukt door dat kut layout ik weet niet eens waar ik me smilie kan vinden !!! AHA BEN ALLES KWIJTmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ja, precies bij mij ook. Fckn lelijke layout.quote:Op zondag 7 november 2010 16:30 schreef Roces18 het volgende:
me hele op verneukt door dat kut layout ik weet niet eens waar ik me smilie kan vinden !!! AHA BEN ALLES KWIJT
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
![]()
Weet iemand of er bij een nachtopening (MM? IT?) een goede deal te scoren is (anders haal ik het wel overdag ^_^'')
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2010 16:53:10 ]![]()
ninja edit... Maar misschien kun je hem vandaag al kopen in EHVquote:Op zondag 7 november 2010 16:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Weet iemand of er bij een nachtopening (MM? IT?) een goede deal te scoren is (anders haal ik het wel overdag ^_^'')
Jaquote:Op zondag 7 november 2010 16:55 schreef Marurk het volgende:
Heeft Black Ops nou dedicated servers (PC-versie)?
Want in dat geval ga ik 'm zeker halen!![]()
![]()
quote:Op zondag 7 november 2010 16:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ninja edit... Maar misschien kun je hem vandaag al kopen in EHV
5 uur zijn de winkels dicht hier in Eindje
Maar ik zit er over na te denken om hem morgenavond te halen mits er dus een redelijke aanbieding is ergens in Eindhoven. Ik las ergens dat de MM in Almere hem voor 39 wegdoet? Als MM Eindhoven dat nu ook eens doet![]()
![]()
Nja misschien is het te vinden op twitter, maar elke MM heeft een andere prijs. Ben vorig jaar in EHV geweest met nachtlaunch, was wel grappig opzich maar ga er nooit meer heenquote:Op zondag 7 november 2010 17:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
5 uur zijn de winkels dicht hier in Eindje
Maar ik zit er over na te denken om hem morgenavond te halen mits er dus een redelijke aanbieding is ergens in Eindhoven. Ik las ergens dat de MM in Almere hem voor 39 wegdoet? Als MM Eindhoven dat nu ook eens doet
ik niet, hij probeert altijd grappig te doen. En de teamleider van het andere team is nog een grotere kneus.quote:melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Available: 9 November 2010
This game will unlock in approximately 1 day and 8 hoursTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op zondag 7 november 2010 17:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1567198Shit man, dit spel is echt vet. Maar over een paar weken zit het weer vol met hackers (PC).quote:![]()
![]()
Hahaquote:Op zondag 7 november 2010 17:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1567198![]()
![]()
Toffe muziek ookquote:![]()
![]()
deze mag in de OPquote:![]()
![]()
Haha, hieronder nog een top video. Eveneens wordt Medal of Honor hiermee in de zeik genomen.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2010 19:17:18 ]![]()
Hopelijk wordt dat tuig onmiddelijk geband.quote:![]()
Het is JTAG, dus dat gaat sowieso wel een stuk snellerquote:Op zondag 7 november 2010 19:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dat tuig onmiddelijk geband.
![]()
WTF!!!!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
tja was niet de vraag of het gemaakt zou worden, was meer de vraag wanneer het voor het eerst te zien zou zijnquote:denk dat je het nog veel gaat tegen komen. weinig tegen te doen
![]()
En daarvoor heb ik mijn eigen (ten minste, samen met 4 anderen) server. Verdenk je iemand? Kick. Blijft hij komen, ban..quote:Op zondag 7 november 2010 18:14 schreef Marurk het volgende:
[..]
[..]
Shit man, dit spel is echt vet. Maar over een paar weken zit het weer vol met hackers (PC).
Leer spaties gebruiken!
Ik ben echt blij met de killstreaks en perks (voor zover ik nu nog kan 'zien'). Ziet er redelijk gebalanceerd uit en killstreaks zijn ook niet overdreven.
Ik raak steeds meer gehyped voor deze game (meer dan bij bijvoorbeeld MW2). Is het al bekend hoe lang de singleplayer ongeveer is?![]()
Eigen server ligt bij dit spel aan meer banden dan bij mw2.Er is nog maar één organisatie waar je de servers kan huren. Wellicht kan iemand die handig is nog steeds wel een eigen servertje draaien maar dan speel je weer alleen met je maten dus nooit een volle server...
Of zie ik iets over het hoofd?![]()
na regen, ben ik er.
Precies, ik zorg dan ook gewoon dat ik een aantal vaste servers bezoek waarvan ik weet dat cheaters aangepakt wordenquote:Op zondag 7 november 2010 20:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En daarvoor heb ik mijn eigen (ten minste, samen met 4 anderen) server. Verdenk je iemand? Kick. Blijft hij komen, ban..Als die dan leeg zijn kun je altijd nog een random server zoeken.
![]()
Ik zal het IP-adres hier posten zodra ik meer weetquote:Op zondag 7 november 2010 21:46 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Precies, ik zorg dan ook gewoon dat ik een aantal vaste servers bezoek waarvan ik weet dat cheaters aangepakt wordenAls die dan leeg zijn kun je altijd nog een random server zoeken.
Leer spaties gebruiken!
Top, altijd leuk om een (hopelijk) actieve server met wat Nederlanders te hebbenquote:Op zondag 7 november 2010 22:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zal het IP-adres hier posten zodra ik meer weet![]()
![]()
![]()
Almere is idd 39 euro
Hopelijk blijft EHV niet achter, morgen even informeren wat hij daar moet kosten![]()
Het begint nu wel te kriebelen hoor, al die filmpjes.
Bron?quote:Op zondag 7 november 2010 22:58 schreef SuperFruitig het volgende:
Almere is idd 39 euro
Hopelijk blijft EHV niet achter, morgen even informeren wat hij daar moet kostenna regen, ben ik er.
die hindquote:Op zondag 7 november 2010 22:58 schreef SuperFruitig het volgende:
Almere is idd 39 euro
Hopelijk blijft EHV niet achter, morgen even informeren wat hij daar moet kostenen die galil
en die ak 74u
![]()
![]()
hoe komt ie aan 2 attachments? of zit die red dot er standaard al op ofzo?quote:
en hij spawnkilled wel erg hard met die hind![]()
![]()
Console en 'pro' in één zin.quote:Op zondag 7 november 2010 11:49 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Omdat de wii for kinderen is en door elke "gamer" niet word beschouwd als een "pro" console
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde![]()
Ja zat ook al te kijken... Denk eerder de silencer dan maar ja, zal welquote:Op zondag 7 november 2010 23:24 schreef flamoes-lilliputter. het volgende:
[..]
hoe komt ie aan 2 attachments? of zit die red dot er standaard al op ofzo?
ik denk eerder dat die red dot er al op zit dan, want de silencer verandert iets wezenlijks aan de class die je gebruikt en de red dot nietquote:Op zondag 7 november 2010 23:29 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja zat ook al te kijken... Denk eerder de silencer dan maar ja, zal wel![]()
Thanks, dat wordt dan 19 eu voor Black Ops.quote:(¤20 kortingbon)
na regen, ben ik er.
quote:Op zondag 7 november 2010 23:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Thanks, dat wordt dan 19 eu voor Black Ops.(¤20 kortingbon)
Gebruikt die kerel niet gewoon warlord?quote:Op zondag 7 november 2010 23:37 schreef flamoes-lilliputter. het volgende:
[..]
ik denk eerder dat die red dot er al op zit dan, want de silencer verandert iets wezenlijks aan de class die je gebruikt en de red dot niet"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen![]()
neequote:Op zondag 7 november 2010 23:51 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Gebruikt die kerel niet gewoon warlord?![]()
Care package glitch is terug
Er is gelukkig wel de report functie en theather mode
[ Bericht 37% gewijzigd door KoningStoma op 08-11-2010 00:02:10 ]![]()
Hoop em morgen rond deze tijd al in m'n PS3 te hebben. Wel leuk om altijd die no-lifers te zien die zich eens in het jaar naar buiten wagen om een nieuwe game te halen![]()
![]()
Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 8 november 2010 00:01 schreef SoldMayor het volgende:
Morgen om deze tijd sta ik in de rij bij intertoys
na regen, ben ik er.
En zelf ook snachts in de rij gaan staanquote:Op maandag 8 november 2010 00:04 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Hoop em morgen rond deze tijd al in m'n PS3 te hebben. Wel leuk om altijd die no-lifers te zien die zich eens in het jaar naar buiten wagen om een nieuwe game te halen
Yo bitch, doe eens een cursus Nederlands.quote:Op maandag 8 november 2010 00:01 schreef SoldMayor het volgende:
Morgen om deze tijd sta ik in de rij bij intertoys
Het is "Morgen om deze tijd staat een rij achter mij als ik BO Koop"
xboxlive: dnova79
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Ik wilde het eerst ook doen, puur voor de sensatie.quote:Op maandag 8 november 2010 00:04 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Hoop em morgen rond deze tijd al in m'n PS3 te hebben. Wel leuk om altijd die no-lifers te zien die zich eens in het jaar naar buiten wagen om een nieuwe game te halen
Maar pre-orderen is wel chiller natuurlijkhttps://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet![]()
Morgen maar eens kijken waar ik hem in Nijmegen kan krijgen.. Iemand?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Soms vraag ik me toch af of ze uberhaupt een game testen, dit krijg je nou als je geen publieke beta doetquote:Op zondag 7 november 2010 23:56 schreef KoningStoma het volgende:
Care package glitch is terug
Er is gelukkig wel de report functie en theather mode
Nerderlandsquote:Op maandag 8 november 2010 00:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
Yo bitch, doe eens een cursus Nederlands.
Het is "Morgen om deze tijd staat een rij achter mij als ik BO Koop"![]()
Als ik buitenlander zou zijn zou ik deze taal echt niet willen leren.
Waarom spreken we niet gewoon engels hier?![]()
Overdag werken hequote:Op maandag 8 november 2010 00:07 schreef Marurk het volgende:
Jullie kunnen echt niet wachten he?
Gewoon dinsdag overdag halen.
At this time tomorrow, a hole lot of bitches are standing behind me.quote:Op maandag 8 november 2010 00:06 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nerderlands![]()
Als ik buitenlander zou zijn zou ik deze taal echt niet willen leren.
Waarom spreken we niet gewoon engels hier?xboxlive: dnova79
Volgens het filmpje was het een glitch dat die perknamen de hele tijd bleven staan, was van een andere class oidquote:Op zondag 7 november 2010 23:24 schreef flamoes-lilliputter. het volgende:
[..]
hoe komt ie aan 2 attachments? of zit die red dot er standaard al op ofzo?
Jupquote:Op maandag 8 november 2010 00:09 schreef Marurk het volgende:
Moet je dit spel trouwens activeren via Steam ofzo?Uhm na 18.00 is het niet meer overdag hèquote:Op maandag 8 november 2010 00:10 schreef Marurk het volgende:
[..]
Mediamarkt is van 9.00-21.00 uur open elke dag (hier althans).
Maak ze niet slimmer dan ze al zijn.quote:Op maandag 8 november 2010 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jup
[..]
Uhm na 18.00 is het niet meer overdag hèxboxlive: dnova79
Maar maakt dan niet uit toch of je dat op je oude Steam-account doet of dat je een nieuwe aanmaakt?quote:![]()
wat vragen ze bij de IT?quote:Op maandag 8 november 2010 00:01 schreef SoldMayor het volgende:
Morgen om deze tijd sta ik in de rij bij intertoys![]()
morgen bij de gamemania, krijg nog 15 euro voor m'n kapotte mw2 schijfen vast ook nog wel 20 ofzo voor RDR, die ik toch niet meer speel
dan wordt BO toch al gauw een heel stuk goedkoper![]()
Yeeeeehhaaaaaaa bitches!
Black Cops besteld bij bol punt mothafu*king com!!
Kan niet wachten.....piew piew piew
Yeeeeeehaaa!!!!![]()
Heb ik ook gedaan, wanneer krijgen we 'm binnen?quote:Op maandag 8 november 2010 00:42 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Yeeeeehhaaaaaaa bitches!
Black Cops besteld bij bol punt mothafu*king com!!
Kan niet wachten.....piew piew piew
Yeeeeeehaaa!!!!Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Geen flauw idee. Hopelijk dinsdag/woensdag. Waarschijnlijk woensdag.quote:Op maandag 8 november 2010 00:44 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, wanneer krijgen we 'm binnen?![]()
je bent welkom bij mijn nachtopeningquote:Op maandag 8 november 2010 00:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Morgen maar eens kijken waar ik hem in Nijmegen kan krijgen.. Iemand?FRS centrum
![]()
Oja, dinsdag is officiele release datum he. Ja, ben helemaal niet zo'n call of duty liefhebber eigenlijk, heb niet een call of duty spel hier thuisliggen, maar jullie hebben me met succes helemaal gehyped.quote:Op maandag 8 november 2010 01:01 schreef LeNick het volgende:
Waarom woensdag? Bol.com levert doorgaans toch wel op de release?
I want to believe the hype..![]()
(verwacht dus binnenkort maar een enorme noob op xboxlive
)
![]()
Heeft Den Bosch ook een nacht opening?
Het gaat tegen mijn principes in, maar voor BO zie ik het door de vingers.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Ik zit nu op m'n iPhone maar heeft GM nog leuke inruilacties?Rotterdam of Vlaardingen (weet niet of per filiaal anders is)![]()
KRAK!!!!!!!quote:Op maandag 8 november 2010 01:14 schreef LeNick het volgende:
Ik zit nu op m'n iPhone maar heeft GM nog leuke inruilacties?Rotterdam of Vlaardingen (weet niet of per filiaal anders is)
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHA
Ik hoop dinsdag hehequote:Op maandag 8 november 2010 01:01 schreef LeNick het volgende:
Waarom woensdag? Bol.com levert doorgaans toch wel op de release?
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
quote:
alle glitches worden door activision op de voet gevolgd en meteen verwijderd van youtube. Dat lijkt mij alleszins een vooruitgang met vorig jaar... Bewijst dat ze er echt mee bezig zijn.quote:Vrees dat dit echt is ..
De website van deze bende debielen (www.thetechgame.com, het hele JTag gedoe) is trouwens momenteel offline![]()
![]()
Op die site zitten echt vooral debiele pubertjes ja.
Ze zitten nu allemaal te janken dat ze niet meer kunnen boosten.
[ Bericht 0% gewijzigd door KoningStoma op 08-11-2010 08:45:48 ]![]()
Dat hoop ik wel! Anders koop ik hem dinsdag wel ergens andersquote:Op maandag 8 november 2010 01:01 schreef LeNick het volgende:
Waarom woensdag? Bol.com levert doorgaans toch wel op de release?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik heb hem ook bij bol.com gehaald. Vorig jaar kreeg ik MW2 wel gewoon op releasedatum. Vriend van me had echter GTA4 ook bij bol gehaald en kreeg hem 2 dagen na release pas ofzo. Ik zie het wel.quote:Op maandag 8 november 2010 01:01 schreef LeNick het volgende:
Waarom woensdag? Bol.com levert doorgaans toch wel op de release?![]()
Ik had AC2 een dag vóórdat hij in de winkels lag al bij bol.comquote:Op maandag 8 november 2010 01:01 schreef LeNick het volgende:
Waarom woensdag? Bol.com levert doorgaans toch wel op de release?![]()
![]()
Bijna![]()
Denk vandaag ff online bestel, anders pas in weekend kopenYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig![]()
Hmm ik hoor het wel weer, bol kun je dus niks mee :/..Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik had dit topic nooit moeten opzoeken. Nu wil ik hem toch ook zo hard terwijl ik het geld heb liggen voor een brommer/iPad![]()
![]()
iPadquote:Op maandag 8 november 2010 08:45 schreef LeNick het volgende:
Ik had dit topic nooit moeten opzoeken. Nu wil ik hem toch ook zo hard terwijl ik het geld heb liggen voor een brommer/iPad![]()
![]()
![]()
Pssst,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 november 2010 08:53 schreef KoningStoma het volgende:
Pssst,'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When does the madness stop!![]()
![]()
![]()
hahah rofl
ik hoop het niet dat je door embleempjes gebant kan worden etc. maar ik denk dat iedereen gaat reporten voor offensive behaviour etc.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Zit wel in het Report systeem, dus dikke kans van welquote:Op maandag 8 november 2010 09:26 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
hahah rofl
ik hoop het niet dat je door embleempjes gebant kan worden etc. maar ik denk dat iedereen gaat reporten voor offensive behaviour etc.![]()
![]()
Jammer , ik begrijp dat het voor sommige mensen misschien "offensive" is maar ik zie het lolletje er wel van inquote:Op maandag 8 november 2010 09:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zit wel in het Report systeem, dus dikke kans van wel
Nah, je kan ook te ver gaan hequote:Op maandag 8 november 2010 09:37 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Jammer , ik begrijp dat het voor sommige mensen misschien "offensive" is maar ik zie het lolletje er wel van in1 keer is leuk om dat even een potje te doen, maar om hier nou serieus mee te gaan spelen?
![]()
![]()
Naja, dat is jouw mening, maar bij WaW, speelde iedereen ook als een Nazi voor das Deutsche Reich en dan vinden ze dit wel erg, tis maar een spelletje.quote:Op maandag 8 november 2010 09:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nah, je kan ook te ver gaan he1 keer is leuk om dat even een potje te doen, maar om hier nou serieus mee te gaan spelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
quote:Op maandag 8 november 2010 09:43 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Naja, dat is jouw mening, maar bij WaW, speelde iedereen ook als een Nazi voor das Deutsche Reich en dan vinden ze dit wel erg, tis maar een spelletje.Ik vind het niet erg hoor, al mij een worst wezen. Ik ben alleen wel van mening dat als je met een hakenkruis en zo'n naam speelt, dan faal je gewoon als persoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ziet er goed uit!quote:Op maandag 8 november 2010 09:13 schreef Doopy-X- het volgende:
Ongetwijfeld eerder voorbij gekomen maar toch nog even dat kickass arcade spelletje laten zien:![]()
Consoleshop.nl zal vandaag wel versturenquote:Op maandag 8 november 2010 08:35 schreef Crazy-M het volgende:
Bijna![]()
Denk vandaag ff online bestel, anders pas in weekend kopenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Geen idee, waar ik m ook alweer gepreorderd hebquote:Op maandag 8 november 2010 09:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Consoleshop.nl zal vandaag wel versturen![]()
![]()
Murp, xdoos, ps of pc?quote:Op maandag 8 november 2010 09:54 schreef murp het volgende:
[..]
Geen idee, waar ik m ook alweer gepreorderd heb![]()
Aangezien er vanavond een Call of Duty: Blacks Ops event is in Amsterdam, is FOK!games natuurlijk van de partij. Het is echter nog niet zeker of we ook een interview krijgen. Toch wil ik jullie vragen:
Stel dat we een interview hebben, op welke vragen zouden jullie dan een antwoord willen zien?
Zodra we een interview hebben zul je hem zo spoedig mogelijk lezen op FOK! In de special zullen jullie in elk geval kunnen lezen hoe het event zelf was.Kitase: "You're a good gamer!"![]()
Ligt er een beetje aan met wie jullie een interview hebben denk ik zo."Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen![]()
Mediaoffer
1 X Call of Duty: Black Ops - PC 1 verzondenCall of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986![]()
Vraag aub aan hun waar mijn fucking riot schild is gebleven, het beste wapenquote:Op maandag 8 november 2010 10:01 schreef D-vide het volgende:
Aangezien er vanavond een Call of Duty: Blacks Ops event is in Amsterdam, is FOK!games natuurlijk van de partij. Het is echter nog niet zeker of we ook een interview krijgen. Toch wil ik jullie vragen:
Stel dat we een interview hebben, op welke vragen zouden jullie dan een antwoord willen zien?
Zodra we een interview hebben zul je hem zo spoedig mogelijk lezen op FOK! In de special zullen jullie in elk geval kunnen lezen hoe het event zelf was.
Ik ga ook kijken of die verzonden isquote:Op maandag 8 november 2010 10:03 schreef AMD-XP het volgende:
Mediaoffer
1 X Call of Duty: Black Ops - PC 1 verzonden
edit:quote:1 X Call of Duty: Black Ops - Playstation 3 1 verzonden 52,95 52,95
1 X Korting Addiscount met coupon CDDAD4HW - 5,29 - 5,29
Totaal betaald ¤ 47,66
Lastig om van tevoren vragen te stellen..quote:Op maandag 8 november 2010 10:01 schreef D-vide het volgende:
Zodra we een interview hebben zul je hem zo spoedig mogelijk lezen op FOK! In de special zullen jullie in elk geval kunnen lezen hoe het event zelf was.
Ik zou wel willen weten of ze al bezig zijn met een patch voor de appelglitch![]()
![]()
![]()
hahaha die appelglitch sowieso vragen!quote:Op maandag 8 november 2010 10:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lastig om van tevoren vragen te stellen..
Ik zou wel willen weten of ze al bezig zijn met een patch voor de appelglitch![]()
FOK steam bestaat toch al jaren?quote:Op maandag 8 november 2010 10:06 schreef AMD-XP het volgende:
Heeft iemand al een FOK steam group aangemaakt?![]()
quote:
Commentaar in dat filmpje is trouwens te funny'It's the new One Man Army!'
![]()
![]()
Whaha, this apple is definitly overpowered.. oke thnxquote:
Nog meer ideeën?Kitase: "You're a good gamer!"![]()
Lastig om te zeggen voordat ik de game heb gespeeld... Ik ben wel benieuwd hoe het kan dat Black Ops gelekt is, best een slechte zaak eigenlijkquote:Op maandag 8 november 2010 10:10 schreef D-vide het volgende:
[..]
Whaha, this apple is definitly overpowered.. oke thnx
Nog meer ideeën?![]()
![]()
http://steamcommunity.com/groups/fokboquote:Op maandag 8 november 2010 10:06 schreef AMD-XP het volgende:
Heeft iemand al een FOK steam group aangemaakt?![]()
Elk spel lekt een of twee weken voor de release. Dat komt gewoon door mensen in de distributie.quote:Op maandag 8 november 2010 10:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lastig om te zeggen voordat ik de game heb gespeeld... Ik ben wel benieuwd hoe het kan dat Black Ops gelekt is, best een slechte zaak eigenlijk![]()
Waar is mijn riot shield....quote:Op maandag 8 november 2010 10:10 schreef D-vide het volgende:
[..]
Whaha, this apple is definitly overpowered.. oke thnx
Nog meer ideeën?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Iemand die een tof plaatje voor de Steamgroup in elkaar kan flansen? Ik heb geen leet Photoshop-skills..![]()
![]()
Als ze dat multiplayer maar niet kraken, want daarvoor is COD eigenlijk bedoeldquote:Op maandag 8 november 2010 10:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Elk spel lekt een of twee weken voor de release. Dat komt gewoon door mensen in de distributie.![]()
Deze man, deze...quote:
Geen leuke chickendances meer voor geniale killcams, geen epische c4 kills meer met schields.. Echt fucked up
Dat was leuk![]()
![]()
multiplayer niet kraken? Iedereen zit al op multiplayerquote:Op maandag 8 november 2010 10:20 schreef murp het volgende:
[..]
Als ze dat multiplayer maar niet kraken, want daarvoor is COD eigenlijk bedoeldmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Was al gepost hoor :/quote:Op maandag 8 november 2010 09:26 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
hahah rofl
ik hoop het niet dat je door embleempjes gebant kan worden etc. maar ik denk dat iedereen gaat reporten voor offensive behaviour etc.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
ohquote:Op maandag 8 november 2010 10:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
multiplayer niet kraken? Iedereen zit al op multiplayer![]()
![]()
GCshopquote:Beste,
Je hebt onlangs een bestelling bij ons geplaatst. Een of meerdere producten
uit deze bestelling zijn verzonden en zullen snel bij je thuisbezorgd worden
door de TNT. Hieronder zie je een overzicht van je bestelling en welke
producten verzonden zijn.
Mediaoffer heeft me nog geen mail gestuurd maar de site zegt wel verzonden. En ze leveren volgens mij alleen uit stockmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Aanschouw hoe waardeloos het spawn-systeem is.
Dit is dan wel demolition waar iedereen aan een kant spawnt en niet wisselt maar toch.
Deze is helemaal gestoord van mw2
http://www.youtube.com/user/jake8837#p/u/15/unqLeMtKJxkmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Bol verstuurt ze ook s` avonds.quote:Op maandag 8 november 2010 10:35 schreef Doopy-X- het volgende:
Bij Bol staat nog bij de bestelling: "wordt verwerkt"![]()
![]()
Speelt hij tegen blinden?quote:Op maandag 8 november 2010 10:33 schreef Roces18 het volgende:
Aanschouw hoe waardeloos het spawn-systeem is.
Dit is dan wel demolition waar iedereen aan een kant spawnt en niet wisselt maar toch.
Deze is helemaal gestoord van mw2
http://www.youtube.com/user/jake8837#p/u/15/unqLeMtKJxk
Oh my die van MW2Wat sick
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2010 10:45:23 ]![]()
tja dat zijn allemaal van die nationalisten zoals duitsland en frankrijkquote:Op maandag 8 november 2010 10:42 schreef Catch_me het volgende:
Mensen die games in een andere taal dan Engels spelenepic fail
Waar heb je hem besteld? Bol verstuurt tot 22:00 ofzo.quote:Op maandag 8 november 2010 10:46 schreef Parvus het volgende:
Ik loop de hele dag m'n hotmail al te F5-en maar nog geen bericht![]()
yay !!!!quote:Beste,
De status van uw bestelling is gewijzigd. Een of meerdere producten uit uw bestelling zijn verzonden. U kunt uw orderstatus bekijken op Mediaoffer.nl.
Bent u tevreden over onze service? U kunt een recensie plaatsen op Trustpilot.
Veel plezier met uw aankoop en tot ziens op www.mediaoffer.nl!
Met vriendelijke groet,
Mediaoffer
www.mediaoffer.nlmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Weet iemand nou wanneer hij op Steam geactiveerd wordt? Want in Australie is het over een uur of 2 al 9-11-2010 maar gaat de steamrelease dan ook los? Of gaat het per regio en kan ik dus "cheaten" door mijn regio aan te passen?![]()
Staat allemaal op je steam, ik gebruik zelf geen steam meer, maar volgens mij staat het als je black ops wilt installeren ergens.quote:Op maandag 8 november 2010 10:52 schreef Cassero het volgende:
Weet iemand nou wanneer hij op Steam geactiveerd wordt? Want in Australie is het over een uur of 2 al 9-11-2010 maar gaat de steamrelease dan ook los? Of gaat het per regio en kan ik dus "cheaten" door mijn regio aan te passen?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Hebben jullie trouwens ook dat pagina 9 , 60 posts lang is? of ligt dit aan mij?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Licht niet aan jouquote:Op maandag 8 november 2010 10:54 schreef Roces18 het volgende:
Hebben jullie trouwens ook dat pagina 9 , 60 posts lang is? of ligt dit aan mij?
Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986![]()
Ik wacht wel 1 maand nadat het uit is om te zien of het werkelijk goed te spelen is zonder cheaters en al die andere bullshit van MW2. dat kan ik niet nog eens meemaken![]()
![]()
Ja Bol indd. Ik verwacht ook gewoon dat ie morgen binnen is. Positief blijvenquote:Op maandag 8 november 2010 10:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waar heb je hem besteld? Bol verstuurt tot 22:00 ofzo.![]()
![]()
Klopt, heb hem gepreload en er staat nu aprox. 15 hours... Maar vroeg me af of regio aanpassen iets zou doen. Denk het haast niet.quote:Op maandag 8 november 2010 10:53 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Staat allemaal op je steam, ik gebruik zelf geen steam meer, maar volgens mij staat het als je black ops wilt installeren ergens.![]()
Call of Duty: Black OpsPlatform PC
Genre Actie
Leeftijd 18+
Versie Engelse versie
Levertijd Niet op voorraad, levertijd meer dan 5 werkdagen
Grmbl, bij de mediaoffer.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig![]()
Nog meer mensen bij Bol besteld??Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pff 12 GB vrije schijfruimte
maar bij bol.com: 55 euro.
wacht wel eventjes op mediaoffer
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
Ik ga hem zelf gewoon halen, gepre-ordert bij GM, kan hem vannacht om 12 uur ophalen, alleen gaat morgen de wekker (wéér) om 6 uur.. Dus zal hem morgen na werk ophalen![]()
![]()
quote:Op maandag 8 november 2010 10:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar hebben we Rossdale, Rossdale, hij is geweeeeeldig!
Ik heb trouwens een mail gehad van Microsoft waarin ze zeggen dat m'n Live abonnement op 17-11-2010 stopt. Toen ik die mappacks kocht op de dag van release kreeg ik een bericht dat het met een maand verlengd zou zijn... PANIEK!![]()
Hahhaah Xbox hehquote:Op maandag 8 november 2010 11:07 schreef Parvus het volgende:
Ik heb trouwens een mail gehad van Microsoft waarin ze zeggen dat m'n Live abonnement op 17-11-2010 stopt. Toen ik die mappacks kocht op de dag van release kreeg ik een bericht dat het met een maand verlengd zou zijn... PANIEK!
Bij Mediaoffer kan je al een week lang niks meer van BO pre-orderen misschien een wii versie of ds versie. Maar kijk anders bij gcshop.nl?quote:Op maandag 8 november 2010 11:00 schreef Crazy-M het volgende:
Call of Duty: Black OpsPlatform PC
Genre Actie
Leeftijd 18+
Versie Engelse versie
Levertijd Niet op voorraad, levertijd meer dan 5 werkdagen
Grmbl, bij de mediaoffer.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Iemand vertelde mij dat ze kijken naar je IP enzo, dus regio aanpassen gaat niet werken helaas.quote:Op maandag 8 november 2010 10:59 schreef Cassero het volgende:
[..]
Klopt, heb hem gepreload en er staat nu aprox. 15 hours... Maar vroeg me af of regio aanpassen iets zou doen. Denk het haast niet.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Leverstatus 1 - 3 werkdagen na de releasedatumquote:Op maandag 8 november 2010 11:13 schreef murp het volgende:
http://www.bpgames.nl/call-of-duty-black-ops-dvd-rom.html
Platform PC
Uitgever Activision
Heb je hem alsnog laat..![]()
Hij is wel te koopquote:Op maandag 8 november 2010 11:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Leverstatus 1 - 3 werkdagen na de releasedatum
Platform PC
Uitgever Activision
Heb je hem alsnog laat..![]()
![]()
quote:Op maandag 8 november 2010 11:16 schreef Parvus het volgende:
Is dit overigens het topic voor zowel PC als Xbox/PS3?![]()
![]()
Misschien moeten we hem weer splitsen, net als bij MW2, dan is het wat overzichtelijker en rustigerquote:Op maandag 8 november 2010 11:16 schreef Parvus het volgende:
Is dit overigens het topic voor zowel PC als Xbox/PS3?![]()
![]()
Valt wel mee toch? Na de release zijn er 10 posts per dagquote:Op maandag 8 november 2010 11:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Misschien moeten we hem weer splitsen, net als bij MW2, dan is het wat overzichtelijker en rustigerIedereen is druk bezig
Maar toch, bij MW2 vond ik het wel chill, gewoon wat overzichtelijker, wat vaker dezelfde mensen, want ik weet niet wat jullie er van vinden maar dit topic is best wel chaotischquote:Op maandag 8 november 2010 11:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Na de release zijn er 10 posts per dagIedereen is druk bezig
![]()
![]()
Thanks, bestelling aan het inboekenquote:Op maandag 8 november 2010 11:09 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Bij Mediaoffer kan je al een week lang niks meer van BO pre-orderen misschien een wii versie of ds versie. Maar kijk anders bij gcshop.nl?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
anders gaan wij gewoon verder in het MW2 topicquote:Daar hebben we sowieso al genoeg mensen voor een mooi topic
![]()
![]()
Besteld
Alleen er is niemand hier met een E-Reader van ABN
Als ik thuis ben maar gelijk betalen hahaYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
op deze site zie ik dat e-plaza vanavond open gaat om 12:00.
http://www.budgetgaming.b(...)c_id=6407&forum_id=1
Ik ben ze nog niet gebeld om het te controleren.
Maar ik ben wel van plan om vanavond naar de vestiging in Rotterdam te komen, zijn er nog meer die dat van plan zijn?![]()
Mesen allemaal stressen en om 12 uur naar de winkels..![]()
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Ik denk dat ik hem toch maar direct koop, krijg er erg veel zin in (en MW2 is vandaag weer bloedirritant)
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
na mn werk kan ik m ophalen.woot.
Maar net zoals in een filmpje hier in dit topic. dat die gozer in de chopper zit. ziet er heel vet uit. maar dat ding krijg je dus al bij 7 kills?
vind een maximale killstreak van 11 echt veel te kort. heel t lucht ruim zit zometeen vol met maximaal zieke dingen.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
9 kills volgens mij.quote:Op maandag 8 november 2010 11:35 schreef _GdR_ het volgende:
Maar net zoals in een filmpje hier in dit topic. dat die gozer in de chopper zit. ziet er heel vet uit. maar dat ding krijg je dus al bij 7 kills?
vind een maximale killstreak van 11 echt veel te kort. heel t lucht ruim zit zometeen vol met maximaal zieke dingen.Among Thieves.![]()
Ja fu!
Hij wordt pas vandaag verzonden, kut webshops
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.![]()
Iemand op de hoogte waar ze hem nu al verkopen in Eindhoven?
Ik ben de afgelopen 2 dagen echt helemaal gehyped![]()
![]()
Plus je killstreak-kills bouwen niet mee aan je streak, dus als je een kill maakt met die RC-car, en je hebt een killstreak reward voor 4 kills, moet je zélf nog een kill maken voor die rewardquote:Op maandag 8 november 2010 11:35 schreef _GdR_ het volgende:
vind een maximale killstreak van 11 echt veel te kort. heel t lucht ruim zit zometeen vol met maximaal zieke dingen.![]()
![]()
Word echt kut voor mij, op de pc haal ik makkelijk een 11 killstreak gewoon een beetje rushen maar nu voor het eerst call of duty op de ps3 dus zal ik blij zijn met een simpele uav hahahaquote:Op maandag 8 november 2010 11:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Plus je killstreak-kills bouwen niet mee aan je streak, dus als je een kill maakt met die RC-car, en je hebt een killstreak reward voor 4 kills, moet je zélf nog een kill maken voor die rewardmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
als ik de filmpjes zie. en je hebt een beetje skills. dan scoor je op een avond echt wel een paar gunships.quote:Op maandag 8 november 2010 11:39 schreef Parvus het volgende:
Ik denk dat 11 kills halen nog best wel lastig is hehe.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Maak anders ff een topicje aanquote:Op maandag 8 november 2010 11:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
anders gaan wij gewoon verder in het MW2 topicDaar hebben we sowieso al genoeg mensen voor een mooi topic
![]()
![]()
Dat had ik gister nogquote:Op maandag 8 november 2010 11:39 schreef Parvus het volgende:
Ik denk dat 11 kills halen nog best wel lastig is hehe.En gister ging het kut.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: