Thanks, dat wordt dan 19 eu voor Black Ops.quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 23:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Thanks, dat wordt dan 19 eu voor Black Ops.(¤20 kortingbon)
Gebruikt die kerel niet gewoon warlord?quote:Op zondag 7 november 2010 23:37 schreef flamoes-lilliputter. het volgende:
[..]
ik denk eerder dat die red dot er al op zit dan, want de silencer verandert iets wezenlijks aan de class die je gebruikt en de red dot niet
neequote:Op zondag 7 november 2010 23:51 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Gebruikt die kerel niet gewoon warlord?
Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 8 november 2010 00:01 schreef SoldMayor het volgende:
Morgen om deze tijd sta ik in de rij bij intertoys
En zelf ook snachts in de rij gaan staanquote:Op maandag 8 november 2010 00:04 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Hoop em morgen rond deze tijd al in m'n PS3 te hebben. Wel leuk om altijd die no-lifers te zien die zich eens in het jaar naar buiten wagen om een nieuwe game te halen
Yo bitch, doe eens een cursus Nederlands.quote:Op maandag 8 november 2010 00:01 schreef SoldMayor het volgende:
Morgen om deze tijd sta ik in de rij bij intertoys
Ik wilde het eerst ook doen, puur voor de sensatie.quote:Op maandag 8 november 2010 00:04 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Hoop em morgen rond deze tijd al in m'n PS3 te hebben. Wel leuk om altijd die no-lifers te zien die zich eens in het jaar naar buiten wagen om een nieuwe game te halen
Soms vraag ik me toch af of ze uberhaupt een game testen, dit krijg je nou als je geen publieke beta doetquote:Op zondag 7 november 2010 23:56 schreef KoningStoma het volgende:
Care package glitch is terug
Er is gelukkig wel de report functie en theather mode
Nerderlandsquote:Op maandag 8 november 2010 00:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
Yo bitch, doe eens een cursus Nederlands.
Het is "Morgen om deze tijd staat een rij achter mij als ik BO Koop"
Overdag werken hequote:Op maandag 8 november 2010 00:07 schreef Marurk het volgende:
Jullie kunnen echt niet wachten he?
Gewoon dinsdag overdag halen.
At this time tomorrow, a hole lot of bitches are standing behind me.quote:Op maandag 8 november 2010 00:06 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nerderlands![]()
Als ik buitenlander zou zijn zou ik deze taal echt niet willen leren.
Waarom spreken we niet gewoon engels hier?
Volgens het filmpje was het een glitch dat die perknamen de hele tijd bleven staan, was van een andere class oidquote:Op zondag 7 november 2010 23:24 schreef flamoes-lilliputter. het volgende:
[..]
hoe komt ie aan 2 attachments? of zit die red dot er standaard al op ofzo?
en hij spawnkilled wel erg hard met die hind
Jupquote:Op maandag 8 november 2010 00:09 schreef Marurk het volgende:
Moet je dit spel trouwens activeren via Steam ofzo?
Uhm na 18.00 is het niet meer overdag hèquote:Op maandag 8 november 2010 00:10 schreef Marurk het volgende:
[..]
Mediamarkt is van 9.00-21.00 uur open elke dag (hier althans).
Maak ze niet slimmer dan ze al zijn.quote:Op maandag 8 november 2010 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jup
[..]
Uhm na 18.00 is het niet meer overdag hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |