Het is JTAG, dus dat gaat sowieso wel een stuk snellerquote:Op zondag 7 november 2010 19:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dat tuig onmiddelijk geband.
tja was niet de vraag of het gemaakt zou worden, was meer de vraag wanneer het voor het eerst te zien zou zijnquote:
En daarvoor heb ik mijn eigen (ten minste, samen met 4 anderen) server. Verdenk je iemand? Kick. Blijft hij komen, ban..quote:Op zondag 7 november 2010 18:14 schreef Marurk het volgende:
[..]
[..]
Shit man, dit spel is echt vet. Maar over een paar weken zit het weer vol met hackers (PC).
Precies, ik zorg dan ook gewoon dat ik een aantal vaste servers bezoek waarvan ik weet dat cheaters aangepakt wordenquote:Op zondag 7 november 2010 20:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En daarvoor heb ik mijn eigen (ten minste, samen met 4 anderen) server. Verdenk je iemand? Kick. Blijft hij komen, ban..
Ik zal het IP-adres hier posten zodra ik meer weetquote:Op zondag 7 november 2010 21:46 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Precies, ik zorg dan ook gewoon dat ik een aantal vaste servers bezoek waarvan ik weet dat cheaters aangepakt wordenAls die dan leeg zijn kun je altijd nog een random server zoeken.
Top, altijd leuk om een (hopelijk) actieve server met wat Nederlanders te hebbenquote:Op zondag 7 november 2010 22:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zal het IP-adres hier posten zodra ik meer weet
Bron?quote:Op zondag 7 november 2010 22:58 schreef SuperFruitig het volgende:
Almere is idd 39 euro
Hopelijk blijft EHV niet achter, morgen even informeren wat hij daar moet kosten
die hindquote:Op zondag 7 november 2010 22:58 schreef SuperFruitig het volgende:
Almere is idd 39 euro
Hopelijk blijft EHV niet achter, morgen even informeren wat hij daar moet kosten
hoe komt ie aan 2 attachments? of zit die red dot er standaard al op ofzo?quote:
Console en 'pro' in één zin.quote:Op zondag 7 november 2010 11:49 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Omdat de wii for kinderen is en door elke "gamer" niet word beschouwd als een "pro" console
Ja zat ook al te kijken... Denk eerder de silencer dan maar ja, zal welquote:Op zondag 7 november 2010 23:24 schreef flamoes-lilliputter. het volgende:
[..]
hoe komt ie aan 2 attachments? of zit die red dot er standaard al op ofzo?
en hij spawnkilled wel erg hard met die hind
ik denk eerder dat die red dot er al op zit dan, want de silencer verandert iets wezenlijks aan de class die je gebruikt en de red dot nietquote:Op zondag 7 november 2010 23:29 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja zat ook al te kijken... Denk eerder de silencer dan maar ja, zal wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |