Ik heb geen bon mee gekregen..quote:Op zondag 7 november 2010 14:05 schreef MetBas het volgende:
Is er al een foto van een Nederlandse verkoopbon gespot ergens?
Heerlijke wijven, single MILFS en dat soort ongeinquote:Op zondag 7 november 2010 14:02 schreef Catch_me het volgende:
Morgenavond sta ik rond 23.00 voor de deur van de mediamarkt in Rotterdam centrum. Is de eerste keer dat ik naar de nachtrelease van een spel ga, ben benieuwd wat voor mensen je allemaal tegenkomt
Misschien al van iemand anders gehoord dat ze een bon hebben gekregen?quote:Op zondag 7 november 2010 14:09 schreef Flessedop het volgende:
[..]
Ik heb geen bon mee gekregen..
Dus beetje jammer..
Heb gisteren ff online gespeeld op de ps3..
Je moet je systeem taal op Frans zetten, en dan doet die het wel
De Engelse servers zijn nog niet online..
Beetje jammer.. haha
Het zou je partner maar zijnquote:Op zondag 7 november 2010 14:31 schreef v1tje het volgende:
In de Power Unlimited staat interview met een best do-able vrouw, docente, iedere avond 3 uur cod. Het zal maar je docent zijn beetje over killstreaks en snipers praten.
Kom je haar tegen online, maakt ze je vies af
Schijnbaar heeft ie toch echte vriendenquote:Op zondag 7 november 2010 13:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
Maar Xblister heedt BO alweer hoor
De boy kloont er op losquote:Op zondag 7 november 2010 14:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
oh en kutkabouter met weer een ban en weer een kloon
Als jij 10 bent, je moeder kreeg jou op je 14e en je oma kreeg je moeder op haar 14e dan is je oma 38? Could be doable.quote:Op zondag 7 november 2010 14:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, dat zou te ver gaan man, ze is do-able remember?
Gewoon een keer echt bannen, niet dat halve gezeikquote:
Dat is echt fantastisch.quote:Op zondag 7 november 2010 14:10 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Heerlijke wijven, single MILFS en dat soort ongein
volgens mij is er elke week een automatische kloonscan ofzo want zo blijven we bezigquote:Op zondag 7 november 2010 14:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gewoon een keer echt bannen, niet dat halve gezeik
Cool, wat wordt de volgende?quote:Op zondag 7 november 2010 14:49 schreef flamoes-lilliputter. het volgende:
[..]
volgens mij is er elke week een automatische kloonscan ofzo want zo blijven we bezig
Tja.. jij blijft toch terug komenquote:Op zondag 7 november 2010 14:49 schreef flamoes-lilliputter. het volgende:
[..]
volgens mij is er elke week een automatische kloonscan ofzo want zo blijven we bezig
Maar wat gebeurd er als je in t zwembad springt?quote:Op zondag 7 november 2010 12:12 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ah dus als je een map gespeeld hebt krijg je wel 3 andere random maps neem ik aan?
lol ok laat maar
dan word je natquote:Op zondag 7 november 2010 14:50 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Maar wat gebeurd er als je in t zwembad springt?
ik kan er gewoon niet tegen dat ik elke keer geband wordt terwijl ik me gewoon netjes gedraag terwijl er op dit forum een aantal consequente kankerusers rondlopen die nooit geband wordenquote:Op zondag 7 november 2010 14:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tja.. jij blijft toch terug komen
Volgens mij word jij om de week gebanned, dus er zal wel iets meer aan de hand zijnquote:Op zondag 7 november 2010 14:58 schreef flamoes-lilliputter. het volgende:
[..]
ik kan er gewoon niet tegen dat ik elke keer geband wordt terwijl ik me gewoon netjes gedraag terwijl er op dit forum een aantal consequente kankerusers rondlopen die nooit geband worden, ik vind dat ik volledig in mijn recht sta, al vindt de crew dat niet
nee, m'n kloons worden gebandquote:Op zondag 7 november 2010 14:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij word jij om de week gebanned, dus er zal wel iets meer aan de hand zijn.. En voor een kloon krijg je ook een extra week he
Klb 2.0 man, ze willen dat niet meer... en ik denk dat het aan je notes ligt, ze gooien jou er gewoon easy uit omdat je het ze re makkelijk maakt om je te bannenquote:Op zondag 7 november 2010 15:02 schreef flamoes-lilliputter. het volgende:
[..]
nee, m'n kloons worden geband
m'n originele account is geband omdat ik "terechte klacht" zei in KLB, en blijkbaar mag dat niet meer en wordt je daarvoor een paar maanden geband, wtf
maargoed OT: ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ga geen wager matches spelen, ben ik denk ik niet goed genoeg voormeer iets voor stoma ofzo
er zit een map in, genaamd 'Jungle'quote:Op zondag 7 november 2010 15:11 schreef Monco10 het volgende:
Ik ben nog niet enthousiast, in de multiplayer previews zie ik alleen maar stedelijke maps, in vietnam verwacht je toch ook vooral dichte jungles
er zijn daar gasten met 250 notes die nooit geband wordenquote:Op zondag 7 november 2010 15:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klb 2.0 man, ze willen dat niet meer... en ik denk dat het aan je notes ligt, ze gooien jou er gewoon easy uit omdat je het ze re makkelijk maakt om je te bannen
Sorry, voor de rest weet ik het ook nietquote:Op zondag 7 november 2010 15:21 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik tevreden ben met 1 jungle map
Bazen worden niet geband, hooguit voor 48 uur.quote:Op zondag 7 november 2010 15:17 schreef flamoes-lilliputter. het volgende:
[..]
er zijn daar gasten met 250 notes die nooit geband worden
Aha, jij bent Spartan Armada op xbw.quote:Op zondag 7 november 2010 15:33 schreef MetBas het volgende:
Koopzondag in Groningen, gaat iemand het nog proberen?
gohquote:Op zondag 7 november 2010 15:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Aha, jij bent Spartan Armada op xbw.
Ja, precies bij mij ook. Fckn lelijke layout.quote:Op zondag 7 november 2010 16:30 schreef Roces18 het volgende:
me hele op verneukt door dat kut layout ik weet niet eens waar ik me smilie kan vinden !!! AHA BEN ALLES KWIJT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |