Ik heb geen bon mee gekregen..quote:Op zondag 7 november 2010 14:05 schreef MetBas het volgende:
Is er al een foto van een Nederlandse verkoopbon gespot ergens?
Heerlijke wijven, single MILFS en dat soort ongeinquote:Op zondag 7 november 2010 14:02 schreef Catch_me het volgende:
Morgenavond sta ik rond 23.00 voor de deur van de mediamarkt in Rotterdam centrum. Is de eerste keer dat ik naar de nachtrelease van een spel ga, ben benieuwd wat voor mensen je allemaal tegenkomt
Misschien al van iemand anders gehoord dat ze een bon hebben gekregen?quote:Op zondag 7 november 2010 14:09 schreef Flessedop het volgende:
[..]
Ik heb geen bon mee gekregen..
Dus beetje jammer..
Heb gisteren ff online gespeeld op de ps3..
Je moet je systeem taal op Frans zetten, en dan doet die het wel
De Engelse servers zijn nog niet online..
Beetje jammer.. haha
Het zou je partner maar zijnquote:Op zondag 7 november 2010 14:31 schreef v1tje het volgende:
In de Power Unlimited staat interview met een best do-able vrouw, docente, iedere avond 3 uur cod. Het zal maar je docent zijn beetje over killstreaks en snipers praten.
Kom je haar tegen online, maakt ze je vies af
Schijnbaar heeft ie toch echte vriendenquote:Op zondag 7 november 2010 13:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
Maar Xblister heedt BO alweer hoor
De boy kloont er op losquote:Op zondag 7 november 2010 14:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
oh en kutkabouter met weer een ban en weer een kloon
Als jij 10 bent, je moeder kreeg jou op je 14e en je oma kreeg je moeder op haar 14e dan is je oma 38? Could be doable.quote:Op zondag 7 november 2010 14:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, dat zou te ver gaan man, ze is do-able remember?
Gewoon een keer echt bannen, niet dat halve gezeikquote:
Dat is echt fantastisch.quote:Op zondag 7 november 2010 14:10 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Heerlijke wijven, single MILFS en dat soort ongein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |