Ah dus als je een map gespeeld hebt krijg je wel 3 andere random maps neem ik aan?quote:Op zondag 7 november 2010 12:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja je krijgt zeg maar in de lobby 3 random maps waar je uit kan kiezen, en de map met de meeste votes wordt het dan
Wat is trouwens die fucking apple glitch waar iedereen het over heeft?
Niks mis met de wiiquote:Op zondag 7 november 2010 11:01 schreef rubje het volgende:
Mag iemand mij uitleggen waarom er in de TT zo komisch wordtgelachen alsof de wii een console van niks is voor dit soort games.
Hahahaquote:Op zondag 7 november 2010 12:12 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ah dus als je een map gespeeld hebt krijg je wel 3 andere random maps neem ik aan?
lol ok laat maar
quote:Op zondag 7 november 2010 12:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat is trouwens die fucking apple glitch waar iedereen het over heeft?
Dat zal ik dan wel weer wordenquote:Op zondag 7 november 2010 12:38 schreef Fsmxi het volgende:
Sowieso dat iemand een keer klaagt dat die appel een kogel blokkeert waardoor hij net niet iemand kill in de laatste ronde van een last man standing vs last man standing S&D potje!
Klopt. Ik denk dat hitmarkers vaker gaan voorkomen. Toen ik met mn broertje split screen speelde kreeg ik er ook best veel. Vooral als ik andere sniper gebruikte als die bolt action. Dan kan je beter een assault rifle pakken, want die lijken sterker.quote:Op zondag 7 november 2010 12:01 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik kijk nu een tijdje en heb al meerdere spawnkills gezien :/
Hij had ook een hitmarker met de sniper in het bovenlichaam hehe
Het lijkt net een of ander stuk jaren 60 gereedschap, maar dat hoort bij het spel. Er is ook nog de reflex sight en die ziet er wel vet uit.quote:Op zondag 7 november 2010 11:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die Red Dot Sight ziet er echt fucking lelijk uit
quote:Op zondag 7 november 2010 12:12 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ah dus als je een map gespeeld hebt krijg je wel 3 andere random maps neem ik aan?
lol ok laat maar
quote:Op zondag 7 november 2010 13:25 schreef KoningStoma het volgende:
Ik zat meer te denken aan de spring knop en de buk knop. Dan hoeft mn vinger niet van de stick af
Ze hoeven die hele SP er niet in te stoppen voor mijquote:
Gastquote:Op zondag 7 november 2010 13:25 schreef KoningStoma het volgende:
Ik zat meer te denken aan de spring knop en de buk knop. Dan hoeft mn vinger niet van de stick af
Om Pierre maar even te quoten:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles en iedereen stelt jou teleur, anders zou je niet zoveel schelden om niksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |