Maar maakt dan niet uit toch of je dat op je oude Steam-account doet of dat je een nieuwe aanmaakt?quote:
wat vragen ze bij de IT?quote:Op maandag 8 november 2010 00:01 schreef SoldMayor het volgende:
Morgen om deze tijd sta ik in de rij bij intertoys
Heb ik ook gedaan, wanneer krijgen we 'm binnen?quote:Op maandag 8 november 2010 00:42 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Yeeeeehhaaaaaaa bitches!
Black Cops besteld bij bol punt mothafu*king com!!
Kan niet wachten.....piew piew piew
Yeeeeeehaaa!!!!
Geen flauw idee. Hopelijk dinsdag/woensdag. Waarschijnlijk woensdag.quote:Op maandag 8 november 2010 00:44 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, wanneer krijgen we 'm binnen?
je bent welkom bij mijn nachtopeningquote:Op maandag 8 november 2010 00:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Morgen maar eens kijken waar ik hem in Nijmegen kan krijgen.. Iemand?
Oja, dinsdag is officiele release datum he. Ja, ben helemaal niet zo'n call of duty liefhebber eigenlijk, heb niet een call of duty spel hier thuisliggen, maar jullie hebben me met succes helemaal gehyped.quote:Op maandag 8 november 2010 01:01 schreef LeNick het volgende:
Waarom woensdag? Bol.com levert doorgaans toch wel op de release?
KRAK!!!!!!!quote:Op maandag 8 november 2010 01:14 schreef LeNick het volgende:
Ik zit nu op m'n iPhone maar heeft GM nog leuke inruilacties?Rotterdam of Vlaardingen (weet niet of per filiaal anders is)
Ik hoop dinsdag hehequote:Op maandag 8 november 2010 01:01 schreef LeNick het volgende:
quote:
alle glitches worden door activision op de voet gevolgd en meteen verwijderd van youtube. Dat lijkt mij alleszins een vooruitgang met vorig jaar... Bewijst dat ze er echt mee bezig zijn.quote:Vrees dat dit echt is ..
Dat hoop ik wel! Anders koop ik hem dinsdag wel ergens andersquote:Op maandag 8 november 2010 01:01 schreef LeNick het volgende:
Ik heb hem ook bij bol.com gehaald. Vorig jaar kreeg ik MW2 wel gewoon op releasedatum. Vriend van me had echter GTA4 ook bij bol gehaald en kreeg hem 2 dagen na release pas ofzo. Ik zie het wel.quote:Op maandag 8 november 2010 01:01 schreef LeNick het volgende:
Ik had AC2 een dag vóórdat hij in de winkels lag al bij bol.comquote:Op maandag 8 november 2010 01:01 schreef LeNick het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |