iPadquote:Op maandag 8 november 2010 08:45 schreef LeNick het volgende:
Ik had dit topic nooit moeten opzoeken. Nu wil ik hem toch ook zo hard terwijl ik het geld heb liggen voor een brommer/iPad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 november 2010 08:53 schreef KoningStoma het volgende:
Pssst,'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When does the madness stop!![]()
Zit wel in het Report systeem, dus dikke kans van welquote:Op maandag 8 november 2010 09:26 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
hahah rofl
ik hoop het niet dat je door embleempjes gebant kan worden etc. maar ik denk dat iedereen gaat reporten voor offensive behaviour etc.
Jammer , ik begrijp dat het voor sommige mensen misschien "offensive" is maar ik zie het lolletje er wel van inquote:Op maandag 8 november 2010 09:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zit wel in het Report systeem, dus dikke kans van wel
Nah, je kan ook te ver gaan hequote:Op maandag 8 november 2010 09:37 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Jammer , ik begrijp dat het voor sommige mensen misschien "offensive" is maar ik zie het lolletje er wel van in
Naja, dat is jouw mening, maar bij WaW, speelde iedereen ook als een Nazi voor das Deutsche Reich en dan vinden ze dit wel erg, tis maar een spelletje.quote:Op maandag 8 november 2010 09:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nah, je kan ook te ver gaan he1 keer is leuk om dat even een potje te doen, maar om hier nou serieus mee te gaan spelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op maandag 8 november 2010 09:43 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Naja, dat is jouw mening, maar bij WaW, speelde iedereen ook als een Nazi voor das Deutsche Reich en dan vinden ze dit wel erg, tis maar een spelletje.Ik vind het niet erg hoor, al mij een worst wezen. Ik ben alleen wel van mening dat als je met een hakenkruis en zo'n naam speelt, dan faal je gewoon als persoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziet er goed uit!quote:Op maandag 8 november 2010 09:13 schreef Doopy-X- het volgende:
Ongetwijfeld eerder voorbij gekomen maar toch nog even dat kickass arcade spelletje laten zien:
Consoleshop.nl zal vandaag wel versturenquote:Op maandag 8 november 2010 08:35 schreef Crazy-M het volgende:
Bijna![]()
Denk vandaag ff online bestel, anders pas in weekend kopen
Geen idee, waar ik m ook alweer gepreorderd hebquote:Op maandag 8 november 2010 09:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Consoleshop.nl zal vandaag wel versturen
Murp, xdoos, ps of pc?quote:Op maandag 8 november 2010 09:54 schreef murp het volgende:
[..]
Geen idee, waar ik m ook alweer gepreorderd heb
Vraag aub aan hun waar mijn fucking riot schild is gebleven, het beste wapenquote:Op maandag 8 november 2010 10:01 schreef D-vide het volgende:
Aangezien er vanavond een Call of Duty: Blacks Ops event is in Amsterdam, is FOK!games natuurlijk van de partij. Het is echter nog niet zeker of we ook een interview krijgen. Toch wil ik jullie vragen:
Stel dat we een interview hebben, op welke vragen zouden jullie dan een antwoord willen zien?
Zodra we een interview hebben zul je hem zo spoedig mogelijk lezen op FOK! In de special zullen jullie in elk geval kunnen lezen hoe het event zelf was.
Ik ga ook kijken of die verzonden isquote:Op maandag 8 november 2010 10:03 schreef AMD-XP het volgende:
Mediaoffer
1 X Call of Duty: Black Ops - PC 1 verzonden
quote:1 X Call of Duty: Black Ops - Playstation 3 1 verzonden 52,95 52,95
1 X Korting Addiscount met coupon CDDAD4HW - 5,29 - 5,29
Totaal betaald ¤ 47,66
Lastig om van tevoren vragen te stellen..quote:Op maandag 8 november 2010 10:01 schreef D-vide het volgende:
Aangezien er vanavond een Call of Duty: Blacks Ops event is in Amsterdam, is FOK!games natuurlijk van de partij. Het is echter nog niet zeker of we ook een interview krijgen. Toch wil ik jullie vragen:
Stel dat we een interview hebben, op welke vragen zouden jullie dan een antwoord willen zien?
Zodra we een interview hebben zul je hem zo spoedig mogelijk lezen op FOK! In de special zullen jullie in elk geval kunnen lezen hoe het event zelf was.
hahaha die appelglitch sowieso vragen!quote:Op maandag 8 november 2010 10:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lastig om van tevoren vragen te stellen..
Ik zou wel willen weten of ze al bezig zijn met een patch voor de appelglitch![]()
FOK steam bestaat toch al jaren?quote:Op maandag 8 november 2010 10:06 schreef AMD-XP het volgende:
Heeft iemand al een FOK steam group aangemaakt?
quote:
Whaha, this apple is definitly overpowered.. oke thnxquote:
Lastig om te zeggen voordat ik de game heb gespeeld... Ik ben wel benieuwd hoe het kan dat Black Ops gelekt is, best een slechte zaak eigenlijkquote:Op maandag 8 november 2010 10:10 schreef D-vide het volgende:
[..]
Whaha, this apple is definitly overpowered.. oke thnx
Nog meer ideeën?
http://steamcommunity.com/groups/fokboquote:Op maandag 8 november 2010 10:06 schreef AMD-XP het volgende:
Heeft iemand al een FOK steam group aangemaakt?
Elk spel lekt een of twee weken voor de release. Dat komt gewoon door mensen in de distributie.quote:Op maandag 8 november 2010 10:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lastig om te zeggen voordat ik de game heb gespeeld... Ik ben wel benieuwd hoe het kan dat Black Ops gelekt is, best een slechte zaak eigenlijk
Waar is mijn riot shield....quote:Op maandag 8 november 2010 10:10 schreef D-vide het volgende:
[..]
Whaha, this apple is definitly overpowered.. oke thnx
Nog meer ideeën?
Als ze dat multiplayer maar niet kraken, want daarvoor is COD eigenlijk bedoeldquote:Op maandag 8 november 2010 10:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Elk spel lekt een of twee weken voor de release. Dat komt gewoon door mensen in de distributie.
Deze man, deze...quote:
multiplayer niet kraken? Iedereen zit al op multiplayerquote:Op maandag 8 november 2010 10:20 schreef murp het volgende:
[..]
Als ze dat multiplayer maar niet kraken, want daarvoor is COD eigenlijk bedoeld
Was al gepost hoor :/quote:Op maandag 8 november 2010 09:26 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
hahah rofl
ik hoop het niet dat je door embleempjes gebant kan worden etc. maar ik denk dat iedereen gaat reporten voor offensive behaviour etc.
ohquote:Op maandag 8 november 2010 10:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
multiplayer niet kraken? Iedereen zit al op multiplayer
GCshopquote:Beste,
Je hebt onlangs een bestelling bij ons geplaatst. Een of meerdere producten
uit deze bestelling zijn verzonden en zullen snel bij je thuisbezorgd worden
door de TNT. Hieronder zie je een overzicht van je bestelling en welke
producten verzonden zijn.
Bol verstuurt ze ook s` avonds.quote:Op maandag 8 november 2010 10:35 schreef Doopy-X- het volgende:
Bij Bol staat nog bij de bestelling: "wordt verwerkt"
Speelt hij tegen blinden?quote:Op maandag 8 november 2010 10:33 schreef Roces18 het volgende:
Aanschouw hoe waardeloos het spawn-systeem is.
Dit is dan wel demolition waar iedereen aan een kant spawnt en niet wisselt maar toch.
Deze is helemaal gestoord van mw2
http://www.youtube.com/user/jake8837#p/u/15/unqLeMtKJxk
tja dat zijn allemaal van die nationalisten zoals duitsland en frankrijkquote:Op maandag 8 november 2010 10:42 schreef Catch_me het volgende:
Mensen die games in een andere taal dan Engels spelenepic fail
Waar heb je hem besteld? Bol verstuurt tot 22:00 ofzo.quote:Op maandag 8 november 2010 10:46 schreef Parvus het volgende:
Ik loop de hele dag m'n hotmail al te F5-en maar nog geen bericht
yay !!!!quote:Beste,
De status van uw bestelling is gewijzigd. Een of meerdere producten uit uw bestelling zijn verzonden. U kunt uw orderstatus bekijken op Mediaoffer.nl.
Bent u tevreden over onze service? U kunt een recensie plaatsen op Trustpilot.
Veel plezier met uw aankoop en tot ziens op www.mediaoffer.nl!
Met vriendelijke groet,
Mediaoffer
www.mediaoffer.nl
Staat allemaal op je steam, ik gebruik zelf geen steam meer, maar volgens mij staat het als je black ops wilt installeren ergens.quote:Op maandag 8 november 2010 10:52 schreef Cassero het volgende:
Weet iemand nou wanneer hij op Steam geactiveerd wordt? Want in Australie is het over een uur of 2 al 9-11-2010 maar gaat de steamrelease dan ook los? Of gaat het per regio en kan ik dus "cheaten" door mijn regio aan te passen?
Licht niet aan jouquote:Op maandag 8 november 2010 10:54 schreef Roces18 het volgende:
Hebben jullie trouwens ook dat pagina 9 , 60 posts lang is? of ligt dit aan mij?
Ja Bol indd. Ik verwacht ook gewoon dat ie morgen binnen is. Positief blijvenquote:Op maandag 8 november 2010 10:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waar heb je hem besteld? Bol verstuurt tot 22:00 ofzo.
Klopt, heb hem gepreload en er staat nu aprox. 15 hours... Maar vroeg me af of regio aanpassen iets zou doen. Denk het haast niet.quote:Op maandag 8 november 2010 10:53 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Staat allemaal op je steam, ik gebruik zelf geen steam meer, maar volgens mij staat het als je black ops wilt installeren ergens.
quote:Op maandag 8 november 2010 10:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar hebben we Rossdale, Rossdale, hij is geweeeeeldig!
Hahhaah Xbox hehquote:Op maandag 8 november 2010 11:07 schreef Parvus het volgende:
Ik heb trouwens een mail gehad van Microsoft waarin ze zeggen dat m'n Live abonnement op 17-11-2010 stopt. Toen ik die mappacks kocht op de dag van release kreeg ik een bericht dat het met een maand verlengd zou zijn... PANIEK!
Bij Mediaoffer kan je al een week lang niks meer van BO pre-orderen misschien een wii versie of ds versie. Maar kijk anders bij gcshop.nl?quote:Op maandag 8 november 2010 11:00 schreef Crazy-M het volgende:
Call of Duty: Black OpsPlatform PC
Genre Actie
Leeftijd 18+
Versie Engelse versie
Levertijd Niet op voorraad, levertijd meer dan 5 werkdagen
Grmbl, bij de mediaoffer.
Iemand vertelde mij dat ze kijken naar je IP enzo, dus regio aanpassen gaat niet werken helaas.quote:Op maandag 8 november 2010 10:59 schreef Cassero het volgende:
[..]
Klopt, heb hem gepreload en er staat nu aprox. 15 hours... Maar vroeg me af of regio aanpassen iets zou doen. Denk het haast niet.
Leverstatus 1 - 3 werkdagen na de releasedatumquote:Op maandag 8 november 2010 11:13 schreef murp het volgende:
http://www.bpgames.nl/call-of-duty-black-ops-dvd-rom.html
Hij is wel te koopquote:Op maandag 8 november 2010 11:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Leverstatus 1 - 3 werkdagen na de releasedatum
Platform PC
Uitgever Activision
Heb je hem alsnog laat..
quote:Op maandag 8 november 2010 11:16 schreef Parvus het volgende:
Is dit overigens het topic voor zowel PC als Xbox/PS3?
Misschien moeten we hem weer splitsen, net als bij MW2, dan is het wat overzichtelijker en rustigerquote:Op maandag 8 november 2010 11:16 schreef Parvus het volgende:
Is dit overigens het topic voor zowel PC als Xbox/PS3?
Valt wel mee toch? Na de release zijn er 10 posts per dagquote:Op maandag 8 november 2010 11:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Misschien moeten we hem weer splitsen, net als bij MW2, dan is het wat overzichtelijker en rustiger
Maar toch, bij MW2 vond ik het wel chill, gewoon wat overzichtelijker, wat vaker dezelfde mensen, want ik weet niet wat jullie er van vinden maar dit topic is best wel chaotischquote:Op maandag 8 november 2010 11:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Na de release zijn er 10 posts per dagIedereen is druk bezig
Thanks, bestelling aan het inboekenquote:Op maandag 8 november 2010 11:09 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Bij Mediaoffer kan je al een week lang niks meer van BO pre-orderen misschien een wii versie of ds versie. Maar kijk anders bij gcshop.nl?
anders gaan wij gewoon verder in het MW2 topicquote:
9 kills volgens mij.quote:Op maandag 8 november 2010 11:35 schreef _GdR_ het volgende:
na mn werk kan ik m ophalen.woot.
Maar net zoals in een filmpje hier in dit topic. dat die gozer in de chopper zit. ziet er heel vet uit. maar dat ding krijg je dus al bij 7 kills?
vind een maximale killstreak van 11 echt veel te kort. heel t lucht ruim zit zometeen vol met maximaal zieke dingen.
Plus je killstreak-kills bouwen niet mee aan je streak, dus als je een kill maakt met die RC-car, en je hebt een killstreak reward voor 4 kills, moet je zélf nog een kill maken voor die rewardquote:Op maandag 8 november 2010 11:35 schreef _GdR_ het volgende:
na mn werk kan ik m ophalen.woot.
Maar net zoals in een filmpje hier in dit topic. dat die gozer in de chopper zit. ziet er heel vet uit. maar dat ding krijg je dus al bij 7 kills?
vind een maximale killstreak van 11 echt veel te kort. heel t lucht ruim zit zometeen vol met maximaal zieke dingen.
Word echt kut voor mij, op de pc haal ik makkelijk een 11 killstreak gewoon een beetje rushen maar nu voor het eerst call of duty op de ps3 dus zal ik blij zijn met een simpele uav hahahaquote:Op maandag 8 november 2010 11:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Plus je killstreak-kills bouwen niet mee aan je streak, dus als je een kill maakt met die RC-car, en je hebt een killstreak reward voor 4 kills, moet je zélf nog een kill maken voor die reward
als ik de filmpjes zie. en je hebt een beetje skills. dan scoor je op een avond echt wel een paar gunships.quote:Op maandag 8 november 2010 11:39 schreef Parvus het volgende:
Ik denk dat 11 kills halen nog best wel lastig is hehe.
Maak anders ff een topicje aanquote:Op maandag 8 november 2010 11:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
anders gaan wij gewoon verder in het MW2 topicDaar hebben we sowieso al genoeg mensen voor een mooi topic
Dat had ik gister nogquote:Op maandag 8 november 2010 11:39 schreef Parvus het volgende:
Ik denk dat 11 kills halen nog best wel lastig is hehe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |