Ik ga ook kijken of die verzonden isquote:Op maandag 8 november 2010 10:03 schreef AMD-XP het volgende:
Mediaoffer
1 X Call of Duty: Black Ops - PC 1 verzonden
quote:1 X Call of Duty: Black Ops - Playstation 3 1 verzonden 52,95 52,95
1 X Korting Addiscount met coupon CDDAD4HW - 5,29 - 5,29
Totaal betaald ¤ 47,66
Lastig om van tevoren vragen te stellen..quote:Op maandag 8 november 2010 10:01 schreef D-vide het volgende:
Aangezien er vanavond een Call of Duty: Blacks Ops event is in Amsterdam, is FOK!games natuurlijk van de partij. Het is echter nog niet zeker of we ook een interview krijgen. Toch wil ik jullie vragen:
Stel dat we een interview hebben, op welke vragen zouden jullie dan een antwoord willen zien?
Zodra we een interview hebben zul je hem zo spoedig mogelijk lezen op FOK! In de special zullen jullie in elk geval kunnen lezen hoe het event zelf was.
hahaha die appelglitch sowieso vragen!quote:Op maandag 8 november 2010 10:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lastig om van tevoren vragen te stellen..
Ik zou wel willen weten of ze al bezig zijn met een patch voor de appelglitch![]()
FOK steam bestaat toch al jaren?quote:Op maandag 8 november 2010 10:06 schreef AMD-XP het volgende:
Heeft iemand al een FOK steam group aangemaakt?
quote:
Whaha, this apple is definitly overpowered.. oke thnxquote:
Lastig om te zeggen voordat ik de game heb gespeeld... Ik ben wel benieuwd hoe het kan dat Black Ops gelekt is, best een slechte zaak eigenlijkquote:Op maandag 8 november 2010 10:10 schreef D-vide het volgende:
[..]
Whaha, this apple is definitly overpowered.. oke thnx
Nog meer ideeën?
http://steamcommunity.com/groups/fokboquote:Op maandag 8 november 2010 10:06 schreef AMD-XP het volgende:
Heeft iemand al een FOK steam group aangemaakt?
Elk spel lekt een of twee weken voor de release. Dat komt gewoon door mensen in de distributie.quote:Op maandag 8 november 2010 10:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lastig om te zeggen voordat ik de game heb gespeeld... Ik ben wel benieuwd hoe het kan dat Black Ops gelekt is, best een slechte zaak eigenlijk
Waar is mijn riot shield....quote:Op maandag 8 november 2010 10:10 schreef D-vide het volgende:
[..]
Whaha, this apple is definitly overpowered.. oke thnx
Nog meer ideeën?
Als ze dat multiplayer maar niet kraken, want daarvoor is COD eigenlijk bedoeldquote:Op maandag 8 november 2010 10:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Elk spel lekt een of twee weken voor de release. Dat komt gewoon door mensen in de distributie.
Deze man, deze...quote:
multiplayer niet kraken? Iedereen zit al op multiplayerquote:Op maandag 8 november 2010 10:20 schreef murp het volgende:
[..]
Als ze dat multiplayer maar niet kraken, want daarvoor is COD eigenlijk bedoeld
Was al gepost hoor :/quote:Op maandag 8 november 2010 09:26 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
hahah rofl
ik hoop het niet dat je door embleempjes gebant kan worden etc. maar ik denk dat iedereen gaat reporten voor offensive behaviour etc.
ohquote:Op maandag 8 november 2010 10:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
multiplayer niet kraken? Iedereen zit al op multiplayer
GCshopquote:Beste,
Je hebt onlangs een bestelling bij ons geplaatst. Een of meerdere producten
uit deze bestelling zijn verzonden en zullen snel bij je thuisbezorgd worden
door de TNT. Hieronder zie je een overzicht van je bestelling en welke
producten verzonden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |