(ik ben 15) dus mag nog niet naar een coffeeshop,quote:Op donderdag 4 november 2010 14:19 schreef michielboy het volgende:
hoe draai je een joint?
ik zelf kan geen sjek draaien, dus dan lukt een joint draaien helemaal niet,
hoe duur zijn voorgedraaide joints? en hoe duur is een zakje wiet,+ vloetjes?
(ik ben 15) dus mag nog niet naar een coffeeshop,
geen stomme reacties graag,
mzzl
Verdedigen tegen?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:23 schreef beelz het volgende:
Pfff en dit moet ons land gaan verdedigen...
Daat laatste vind ik echt onzin, bij een fatsoenlijke shop staat er gewoon bij wat en hoe veel erin zit. Ze worden praktisch onder je neus gedraaid.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:22 schreef Thomas B. het volgende:
cuteKijk maar eens in het Wiet-topic... daar werd het pas nog goed uitgelegd. En anders moet je even op youtube kijken want daar staan vast wel wat filmpjes. Een gram wiet, waar je makkelijk vier jointjes uit kan draaien, kost iets van 7 a 8 euro. Vloei kost niks want die krijg je erbij
En voorgedraaiden moet je niet roken, want je weet niet hoeveel en watvoor rommel erin zit. Bovendien zijn ze veel te duur.
Hasj en Wiet: Vragen & Antwoorden #44 "Deep Green Pleasure!"
Islamisering van onze samenleving!!``einzquote:
Zou kunnen. Maar als je kan draaien is het onzin om voorgedraaiden te kopen.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:27 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Daat laatste vind ik echt onzin, bij een fatsoenlijke shop staat er gewoon bij wat en hoe veel erin zit. Ze worden praktisch onder je neus gedraaid.
Pakje vloei kost meestal 1 euro en tipboekje 50 cent ofzo.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:22 schreef Thomas B. het volgende:
cuteKijk maar eens in het Wiet-topic... daar werd het pas nog goed uitgelegd. En anders moet je even op youtube kijken want daar staan vast wel wat filmpjes. Een gram wiet, waar je makkelijk vier jointjes uit kan draaien, kost iets van 7 a 8 euro. Vloei kost niks want die krijg je erbij
En voorgedraaiden moet je niet roken, want je weet niet hoeveel en watvoor rommel erin zit. Bovendien zijn ze veel te duur.
Shagquote:
Wat is er mis met shag?quote:
Ik snap het probleem met shag niet. Ik gebruik zelf natural american spirit, fijn spul daarvoorquote:
Is wel een beetje een verlepte jonko, maat.quote:
Laat dat lekker voor iedereen zijn eigen keuze zijnquote:
Ja daar stond ik ook al van te kijkenquote:
Dat verdelen doet hij expres, eerst rookt hij hem tot de helft op en daarna passt hij hem door.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja daar stond ik ook al van te kijkenEn dan ook nog extreem crappy verdeeld..
Ja die ken ik jaquote:Op donderdag 4 november 2010 17:00 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dat verdelen doet hij expres, eerst rookt hij hem tot de helft op en daarna passt hij hem door.
Weet ik. Maar ik krijg het er altijd bij als ik naar de shop gaquote:Op donderdag 4 november 2010 14:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Pakje vloei kost meestal 1 euro en tipboekje 50 cent ofzo.
Wat is dat toch met mensen die semi-humoristisch straattaal belachelijk willen maken en dan niet-bestaande woorden gaan zeggen?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:12 schreef Nitrouz het volgende:
Jij gaat eerst die tippa rolle pik, als die tippa gerolt is ga je die stuff pakken, je gaat die stuff kruimelen vriend, goed goed kruimelen.
Je pakt jou gerotje uit jou tassie die je ALTIJD bij je hebt, hij hangt om je nek en je kan hem vinden rond je borst. Jou gerotje ga je likken, en dan haal je die tabacco eruit vriend, die tabacco. Je pakt die tabacco en ook die ga je verkruimelen pik. Dan meng je de tabacco met de shit.
Jou pakje lange vloei ligt in jou tassie, jwt. Je pakt een vloeitje uit je pakje vloei. Jou tippa ligt achter jou oor te genieten van de buitenlucht, die stop je bij het uiteinde
de verkruimelde en gemengde shit gooi je op het vloeitje en je gaat goed draaien
jou jonko is klaar voor gebruik, steek de wirri aan en geniet van de lekkere spliff.
Het niet doen zou het goedkoopst en makkelijkst zijnquote:Op donderdag 4 november 2010 22:28 schreef michielboy het volgende:
Wat is het makkelijkst?
Want draaien lukt me echt niet,
En wat is het goedkoopste/makkelijkste?
Iedereen vind het leuk, behalve rechtse hippiesquote:Op donderdag 4 november 2010 21:39 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mensen die semi-humoristisch straattaal belachelijk willen maken en dan niet-bestaande woorden gaan zeggen?
Straattaal is belachelijkquote:Op donderdag 4 november 2010 21:39 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mensen die semi-humoristisch straattaal belachelijk willen maken en dan niet-bestaande woorden gaan zeggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:29 schreef sciter het volgende:
[..]
Straattaal is belachelijk
Niet draaien met tabak, gewoon puur, is veel gezonderNico is mijn beste vriend, man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat je ook kan doen is zo'n joint roller kopenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:28 schreef michielboy het volgende:
Wat is het makkelijkst?
Want draaien lukt me echt niet,
En wat is het goedkoopste/makkelijkste?
Ik vond het lichtelijk amusant, daarom semi-humoristisch. Maar waarom woorden verzinnen? Doe je het nou expres of denk je echt dat mensen dat zeggen? En even serieus: Jonko? Is dat nou zo erg? Zullen we het voortaan maar wietsigaret gaan noemen dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:44 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Iedereen vind het leuk, behalve rechtse hippies![]()
![]()
![]()
Omdat hij blowen een keertje wil proberen misschien? Zeg je ook altijd als je langs iemand met een sigaret loopt "stoer hoor"?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:34 schreef RianaLuna het volgende:
Je bent 15? En wil joints gaan roken? Why? Stoer doen?
Welk woord is verzonnen danquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:52 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik vond het lichtelijk amusant, daarom semi-humoristisch. Maar waarom woorden verzinnen? Doe je het nou expres of denk je echt dat mensen dat zeggen? En even serieus: Jonko? Is dat nou zo erg? Zullen we het voortaan maar wietsigaret gaan noemen dan?
[..]
Omdat hij blowen een keertje wil proberen misschien? Zeg je ook altijd als je langs iemand met een sigaret loopt "stoer hoor"?Alsof je blowt omdat het zo stoer is.
Als het daarom ging zou hij wel iemand kennen die voor hem kan draaien denk je niet?
Tippa en tabacco zijn hard verzonnen, tenzij je natuurlijk refereert aan het Engelse "tobacco", maar aangezien dit nou niet echt veelgebruikte straattaal is neem ik aan dat je doelt op het meer gebruikte "tabakka" wat overigens qua context voor geen meter klopte. Maar ik geef toe hier:quote:
moest ik wel een beetje om lachen.quote:Je pakt jou gerotje uit jou tassie die je ALTIJD bij je hebt, hij hangt om je nek en je kan hem vinden rond je borst.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 08:34 schreef Deciever het volgende:
En wat motiveerd TS om een blowtje te roken op zn 15de?
Dit heb ik ooit ergens op het internet gelezen dus misschien is het niet waar; maar er bestaan dus mensen...die zogenaamde "vrienden" hebben...en samen met deze "vrienden" draaien ze dan een grote joint en roken deze samen op. Vaak praten ze ook nog met elkaar en hebben een leuke avond.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:03 schreef helldeskr het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen waarom er nu altijd zo'n enorm ritueel om die "jonko's " heen moet zitten ?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Heel goed. Afbreken die hersencellen.
Het was eigenlijk tobacco maar ik had het verkeerd gespeltquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:58 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Tippa en tabacco zijn hard verzonnen, tenzij je natuurlijk refereert aan het Engelse "tobacco", maar aangezien dit nou niet echt veelgebruikte straattaal is neem ik aan dat je doelt op het meer gebruikte "tabakka" wat overigens qua context voor geen meter klopte. Maar ik geef toe hier:
[..]
moest ik wel een beetje om lachen.
Tevens beschouw ik jouw vraag maar als antwoord op de mijne en je denkt dus echt dat mensen dat zeggen.
Smartshop heeft dat welquote:Op zondag 7 november 2010 23:20 schreef Edwindevries het volgende:
die zijn natuurlijk gewoon ooooooooveral verkrijgbaar
(), (. 17 25 , 1846 . 19 , 1918) , , (-) (, ) , , , , , .quote:Op maandag 8 november 2010 17:18 schreef Zwappel het volgende:
[..]
bedankt man wat een interessant stuk tekst ik vond het echt fantastisch, ik ga hier direct een verslag en samenvatting van schrijven
Draai ze gewoon niet. Gore troep. Gebruik je hersens nu ze nog werken.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:19 schreef michielboy het volgende:
hoe draai je een joint?
hoe duur zijn voorgedraaide joints? en hoe duur is een zakje wiet,+ vloetjes?
mzzl
duitse junkies? voor je het weet is hun rookwaar op en moete ze het hier gaan kapen, de bunkers hebben ze alvast!quote:
Meer dan duidelijk!quote:
Moraalanaalridderquote:Op maandag 8 november 2010 18:29 schreef cvboer het volgende:
[..]
Draai ze gewoon niet. Gore troep. Gebruik je hersens nu ze nog werken.
junkquote:
Hasjquote:Op maandag 8 november 2010 22:56 schreef Beelzebufo het volgende:
Niet gebaseerd op énige ervaring (drinker, geen roker) vraag ik me het volgende af:
- In wiet zit THC, de werkzame stof waar het allemaal om te doen is. In hasj zit dat óók.
- Hasj laat zich makkelijker verwerken, je rolt er een soort naaldje van van dat je in een bestaande sigaret (kant en klaar te koop) insteekt en le voilá.
Wat maakt wiet dan zoveel beter ten opzichte van hasj??
www.aa-nederland.nlquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:44 schreef cvboer het volgende:
Ach gossie, heb ik een paar drugsgebruikers op hun tere witte zieltje getrapt?
quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:09 schreef pirlo444 het volgende:
hoe draai je een tulp veel intressanter
Gelukkig bedoel je, denk ik?quote:
Jazeker, ik denk dat alle drugsgebruikers die jouw post hadden gelezen nu zijn gestopt, wat dachten ze wel niet!?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:44 schreef cvboer het volgende:
Ach gossie, heb ik een paar drugsgebruikers op hun tere witte zieltje getrapt?
Deden ze dat maar, dan had ik een mooie daad verricht.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Jazeker, ik denk dat alle drugsgebruikers die jouw post hadden gelezen nu zijn gestopt, wat dachten ze wel niet!?
En wat heeft je sobere leventje jou tot nu toe opgeleverd dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:38 schreef cvboer het volgende:
[..]
Deden ze dat maar, dan had ik een mooie daad verricht.
op fok zitten allemaal recreatieve gebruikers, dat is heel iets anders dan een junkquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:38 schreef cvboer het volgende:
[..]
Deden ze dat maar, dan had ik een mooie daad verricht.
Zelf gedraaid, Nitrouz? mooi gemaakt.quote:
Hij is cv boer geworden. Heeft ie toch ff goed voor elkaar he, een baan waar ie plezier aan beleeftquote:Op woensdag 10 november 2010 00:00 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
En wat heeft je sobere leventje jou tot nu toe opgeleverd dan?
Voorgedraaid man, gehaald bij die nieuwe coffeeshop, genaamd Googlequote:Op woensdag 10 november 2010 17:24 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zelf gedraaid, Nitrouz? mooi gemaakt.Drugs is nou eenmaal niet mijn ding.
Niet erg netjes natuurlijk. Je kan niet alleen meeroken en zelf nooit kopen. Dat druist hard in tegen de wiet etiquette.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:23 schreef michielboy het volgende:
Ik ga hetzelf nog niet kopen,
Wel af entoe met vrienden meeroken,
Want het is zonde van mn geld;)
Haha met zo'n kerel winne we idd de oorlog nietquote:Op donderdag 4 november 2010 14:23 schreef beelz het volgende:
Pfff en dit moet ons land gaan verdedigen...
Kanker mongola, waarom vraag je dan hoeveel een voorgedraaide kostquote:Op donderdag 11 november 2010 13:23 schreef michielboy het volgende:
lekker goedkoop he, van je vrienden profiterenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:23 schreef michielboy het volgende:
Is gwn puur puur daarbinnen dacht ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:45 schreef MASD het volgende:
[..]
Wat is nou precies het nut van zunne tulp?
ja zowiezo:Pquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:31 schreef mEATT het volgende:
[..]
lekker goedkoop he, van je vrienden profiteren
quote:Op woensdag 17 november 2010 17:29 schreef michielboy het volgende:
[..]
ja zowiezo:P
ik kan tog niet draaien, dus zelf kopen heeft geen nut, en ik kan tog geen voorgedraaide kopen
oja ik zoek nog leuke plaatjes met jonkos, of mensen die jonko roken, en dan hiphoppers ofzo,
Ah, de scavenger smoker.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:23 schreef michielboy het volgende:
Jij bent het leukste joch dat ik ooit gelezen heb, je moeder zwaait je uit 's ochtends naar school en ze geeft je een nachtkus.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:29 schreef michielboy het volgende:
[..]
ja zowiezo:P
ik kan tog niet draaien, dus zelf kopen heeft geen nut, en ik kan tog geen voorgedraaide kopen
oja ik zoek nog leuke plaatjes met jonkos, of mensen die jonko roken, en dan hiphoppers ofzo,
Zondag bij een maat de f1 kijken, eerste wat ie zei toen ik binnenliep: 'heb je wiet?... nee? heb je geld ga ik wel halen...' Takes it to a whole new levelquote:Op woensdag 17 november 2010 22:09 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ah, de scavenger smoker.
Je hebt er altijd wel eentje tussenzitten...
voorgedraaide is vaak troep .. beter ga je idd oefenen zoals Brulsnor zei en draai je er vervolgens 1 zelf.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:52 schreef michielboy het volgende:
ik ga binnenkort een voorgedraaide joint van een vriend kopen,
btw iemand leuke plaatjes?
Eerder andersomquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:33 schreef Jelleb18 het volgende:
[..]
1/4 tabak, 3/4 wiet en smoken maar
Tja, het liefst rook ik hem gewoon puur .. maar voor het laten branden doe ik meestal 1/4 tabak erinquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:36 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Eerder andersomAls beginner iig, of je moet een inbrander willen.
Ik doe zelf meestal half half met wiet. Maar ik rook over het algemeen enkel hasj, daar draai ik gewoon een langwerpig ding van en die gooi ik tussen het tabakquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:40 schreef Jelleb18 het volgende:
[..]
Tja, het liefst rook ik hem gewoon puur .. maar voor het laten branden doe ik meestal 1/4 tabak erin![]()
Ik ben idd goed in inbranders dan xD
Daarom laat ik vrienden hem altijd aansteken .. die doen het vrijwel altijd zonder inbrander.
Lol oke, dat rook ik bijna nooit .. ik verhit en verkruimel het altijd gewoon en stamp het er dan tussen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:50 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik doe zelf meestal half half met wiet. Maar ik rook over het algemeen enkel hasj, daar draai ik gewoon een langwerpig ding van en die gooi ik tussen het tabak
Dat hoort niet jongequote:Op vrijdag 19 november 2010 13:54 schreef Jelleb18 het volgende:
[..]
Lol oke, dat rook ik bijna nooit .. ik verhit en verkruimel het altijd gewoon en stamp het er dan tussen.
Gewoon oefenen manquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:11 schreef Zwappel het volgende:
Is er geen fatsoenlijke tutorial om ze zelf te rollen?
Jawelquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:11 schreef Zwappel het volgende:
Er is maar 1 manier: rol een tip, verkruimel wiet, gooi er tabak doorheen, doe de tip en de mix in een vloetje en draaien maar.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:11 schreef Zwappel het volgende:
Hierdoor wordt het draaien heus niet makkelijker hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:14 schreef Romanus het volgende:
Ten eerste stoppen met het een jonko noemen
Oke dan nu de antwoorden:quote:Op donderdag 4 november 2010 14:19 schreef michielboy het volgende:
hoe draai je een joint?
hoe duur zijn voorgedraaide joints? en hoe duur is een zakje wiet,+ vloeitjes?
mzzl
Nou als je alleen jonko zegt oke maar zet er dan niet achter = joint, dat snapt mijn achterwerk ook nog welquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:10 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Wat is er nou zo gek aan het woord jonko?
Iedere smoker die ik ken gebruikt dat woord negers, marokkanen, turken en blanken (zelfs de wat minder multiculti-vriendelijken).
Alleen hier gaan mensen weer haten.
Joint heet zoiets. Je woon in Nederland, praat dan ook zo.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:12 schreef Patje1987 het volgende:
Snaak is de juiste benaming, jeweets.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:21 schreef cvboer het volgende:
[..]
Joint heet zoiets. Je woon in Nederland, praat dan ook zo.
[..]
TS had al bevestigd dat hij een voorgedraaide ging halen..quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:54 schreef Belicoso het volgende:
Ik zou als ik jou was eerst de juiste spullen in huis halen; te denken valt hierbij aan grote vloei (zelf gebruik ik Smoking Gold/Black, maar deze vloei is erg smal; een beginner zou ik Smoking Blue o.i.d. aanraden), een blokje tippapier (dit papier vind ik persoonlijk erg prettig om een tip van te maken), tabak en uiteraard je wiet (als onervaren cannabisgebruiker zou ik niet zo snel starten met hasj).
Je draait de tip van het (tip)papier. Er zijn verschillende manieren om dit te doen. Belangrijk is dat je tip niet te dik en breed is. Hierdoor wordt de joint slecht rolbaar.
Vervolgens verkruimel je je wiet, zelf prefereer ik om met de hand te kruimelen, maar een grinder is ook erg prettig. Je mengt wat tabak en wat wiet. Zorg dat het goed verdeeld is; je wilt immers geen scheefbranders.
Leg je tip op de vloei, en laat hem een piepklein stukje over de rand uitsteken (om te voorkomen dat bij het in de mond stoppen van de joint het vloei over de tip heen gaat). Leg je mengsel van cannabis en tabak in het midden van het vloeipapier, over de horizontale lijn. Verdeel het een beetje gelijkmatig; maar laat het wel iets breder uitlopen naar het uiteinde. Zelf vind ik dat wat prettiger rollen.
Nu het rollen dan. Je pakt de vloei op. Vervolgens knijp je boven de tip het vloei strak dicht. Zorg dat er geen tabak en cannabis naast de tip komt; dit verslechtert de trek. Van de nog vrije hand, plaats je je duim en wijsvinger om het vloei heen. Rol met deze vingers de tabak en wiet strak maar gelijkmatig langs het vloei. Zorg dat je hem redelijk strak rolt: dit bevordert de trek.
Als je de inhoud goed verdeeld hebt over de vloei, rol je de vloei dicht. Doe dit door bij de tip te beginnen: plaats het losse stukje vloei achter de tip. Vervolgens ga je hiermee al draaiende verder. Zorg dat het geheel strak aansluit. Als het goed is hou je uiteindelijk bij de tip een driehoekje vloei over. Lik dit, en rol het verder op de joint. Nu pak je de joint goed vast bij de tip en stamp je hem op je tafel of aansteker. De cannabis en tabak gaan hierdoor dichter op elkaar zitten en dit maakt je joint wat steviger en beter te roken. Eventueel kun je met je sleutel de inhoud nog wat extra aandrukken. Mogelijk heb je een restant vloei aan de brandzijde van de joint; dit kun je zowel dichtdraaien als direct even snel wegbranden.
Het aansteken spreekt voor zich. Nota bene: oefening baart kunst. Na een stuk of 10 joints wordt je vanzelf wel beter.
Ik wens je veel succes met het rollen en veel plezier met het roken van je joint. Maar please, stop met het gebruiken van het woord 'jonko'.
Iemand willen verbeteren en dan een lulverhaal ophangen, goede zaakquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:57 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Altijd leuk om wijsneuzen domme fouten te zien maken.
Joint, komt van het Engelse "joined" en wordt wereldwijd gebruikt, snaak wordt alleen in Nederland gebruikt en is dus Nederlandser.
Jawel man, hij heb gelijk weetje. De boy weet dat je in een joint tabak en wierie joined weetje. Daarom is die shit ook een joint.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
Iemand willen verbeteren en dan een lulverhaal ophangen, goede zaak
Ja tis wat, wel 2 hele zinnen, mijn hele arsenaal uit de kast gehaald.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
Iemand willen verbeteren en dan een lulverhaal ophangen, goede zaak
Boks mattie jij snapt het.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:05 schreef MASD het volgende:
[..]
Jawel man, hij heb gelijk weetje. De boy weet dat je in een joint tabak en wierie joined weetje. Daarom is die shit ook een joint.
[..]
Want buiten nederland, belgie en canada gebruiken ze allemaal tabakquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:05 schreef MASD het volgende:
[..]
Jawel man, hij heb gelijk weetje. De boy weet dat je in een joint tabak en wierie joined weetje. Daarom is die shit ook een joint.
Precies, het is duidelijk zo.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
meer hoef ik niet te zeggen denk ik...
a moi!quote:Op maandag 22 november 2010 00:45 schreef boernbrok het volgende:
5 euro 1 gram hier. dat is 2,5 joint
draaien: leer peukjes draaien ofzo. koop gore evergreen max hooi en ga savonds de hele avond draaien
moi
Maar daar heb je pijpjes en hookahs.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:33 schreef fs180 het volgende:
[..]
Want buiten nederland, belgie en canada gebruiken ze allemaal tabak![]()
Die gekke buitenlanders draaien die jonko allemaal puur puur.quote:Op maandag 22 november 2010 15:18 schreef MASD het volgende:
[..]
Maar daar heb je pijpjes en hookahs.
Ehm, ze gebruiken in praktisch heel Europa tabak. Op plekken waar ze geen tabak gebruiken is een joint ook niet de standaard manier van wiet roken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:33 schreef fs180 het volgende:
[..]
Want buiten nederland, belgie en canada gebruiken ze allemaal tabak![]()
Ik vind dit echt mateloos :Squote:Op woensdag 24 november 2010 23:32 schreef yourfuturelover het volgende:
O en wil je nooit meer jonko zeggen want daar erger ik me mateloos aan:P
Wij hadden ook ooit een meisje in ons groepje die ook niet blowde maar die het wel fantastisch vond om te draaien voor onsquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:10 schreef pasopikbijt het volgende:
Trouwens TS, ik rook zelf niet eens maar ik kan wel draaien. Kwestie van vaak genoeg kijken hoe de anderen het doen en op een gegeven moment vragen of je het ook mag proberen. Dan gaan ze vanzelf tips geven als ze zien dat je het fout doet.
Als het chille hippies zijn tenminste, en geen stoere matties met matjes.
Ik vind het ook heel leuk jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:37 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Wij hadden ook ooit een meisje in ons groepje die ook niet blowde maar die het wel fantastisch vond om te draaien voor ons
OMIJNGOD WAT GRAPPIGquote:
Dat is geen shag ...quote:Op woensdag 24 november 2010 23:31 schreef yourfuturelover het volgende:
L&M shag is namelijk iets van 2 euro en kan je veel draaien xd
dankje.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:07 schreef yourfuturelover het volgende:
[..]
OMIJNGOD WAT GRAPPIG
eckte humor jonge eckte humor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel, jonko klinkt kinderachtig. En draaien met javaanse jongens, pak dan minstens halfzware drum ofzo, zonde van de wietquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:21 schreef MissVanity het volgende:
Ik vind persoonlijk een jonko makkelijker om te draaien dan shag.
Ik draai altijd met Javaanse jongens. Maar ik moet je wel waarschuwen dat die smaak nogal overheerst. Als je de wiet goed wil proeven kan je beter sigaretten gebruiken.
Maar shag is makkelijker draaien. Tabak uit een sigaret valt altijd uit je vloeitje.
Ik heb ontzettend lang moeten oefenen voordat ik het kon.
Maar nu ben ik de enige in mijn vriendenkring die nog draait
Ze noemen me ook wel de jonkoqueen.
Er is trouwens niks mis met het woord jonko.
Het is niet exclusief voor pubers.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:39 schreef MissVanity het volgende:
En wiet roken is natuurlijk heeeeeeel volwassen???
Klopt, ik ben geen puber. Ben ook pas wiet gaan roken na de pubertijd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is niet exclusief voor pubers.
Dat is sowieso een beetje onverantwoordelijk, ligt er natuurlijk ook maar net aan wat voor werk je doet, maar dan nogquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:47 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Klopt, ik ben geen puber. Ben ook pas wiet gaan roken na de pubertijd.
Ik kan er nu iets verstandiger mee omgaan.
(Niet stoned gaan werken en zo)
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:50 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik doe zelf meestal half half met wiet. Maar ik rook over het algemeen enkel hasj, daar draai ik gewoon een langwerpig ding van en die gooi ik tussen het tabak
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:54 schreef Jelleb18 het volgende:
[..]
Lol oke, dat rook ik bijna nooit .. ik verhit en verkruimel het altijd gewoon en stamp het er dan tussen.
Hasj hoor je niet te verhitten en verkruimelen?quote:
Ik vind het vooral leuk dat je er creatief van wordt. En daarbij is de smaak ontzettend goed.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is sowieso een beetje onverantwoordelijk, ligt er natuurlijk ook maar net aan wat voor werk je doet, maar dan nog![]()
Wiet is gewoon of all ages, prima spul
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:50 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
QFT. En natuurlijk windmolens, tulpen en shotguntips maken
QFTquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:28 schreef P8 het volgende:
Ik snap niet waarom veel mensen een hekel hebben aan shag in hun joint. Het draait makkelijker, het rookt fijner en het smaakt beter.
mits niet teveelquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:28 schreef P8 het volgende:
Ik snap niet waarom veel mensen een hekel hebben aan shag in hun joint. Het draait makkelijker, het rookt fijner en het smaakt beter.
Haha, net alsof pubers er niet mee om kunnen gaan enzoquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:47 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Klopt, ik ben geen puber. Ben ook pas wiet gaan roken na de pubertijd.
Ik kan er nu iets verstandiger mee omgaan.
(Niet stoned gaan werken en zo)
Gewoon puur is nog beterquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:15 schreef ebutyouyou het volgende:
http://jointjedraaien.nl/jointdraaien/jointje_rollen.php
verder heb je voorgedraaide joints van 2 euro tot 5 euro of zelf tot 8 euro maakt uit wat voor wiet enz.
hoe duur wiet is verschild ook per wiet maar vanaf ongeveer 7.50 per gram (goedkoopste dus)
verder oefenen met shag en longfloe
de joint zelf draaien doen met light sigaretten dan proef je de wiet meer! shag ofzo is veel sterker en overheerst de wiet (of onderdrukt iig)
sccs!
haha iemand die wss nog nooit geblowd heeft een pure laten rokenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:55 schreef sciter het volgende:
[..]
Haha, net alsof pubers er niet mee om kunnen gaan enzo
[..]
Gewoon puur is nog beter
quote:
Pineapple Express,quote:
doobie is gewoon een standaard joint .. ?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:31 schreef patrick1234 het volgende:
maak een doobie, dat is fucking simpel
leuk filmpjequote:
Truequote:Op donderdag 4 november 2010 14:34 schreef FruitenCo het volgende:
Als dit topic niet gesloten word dan is het slecht gesteld met fok
Bier is veel schadelijker dan een jointje.quote:Op zondag 28 november 2010 15:36 schreef biggieballs het volgende:
ik was net zo'n mongooltje als jij als 15 jarige en heb toen bijna me school verkloot, ben toen gestopt omdat me broer me voor was en het verkeerde voorbeeld gaf, zou even nadenken voordat je stoer doet met je jonko, drink gewoon een biertje
Dit.quote:
Ben blij dat je toegeeft dat je een mongool was. Niet omdat je wiet rookte, maar omdat je er niet mee om kon gaanquote:Op zondag 28 november 2010 15:36 schreef biggieballs het volgende:
ik was net zo'n mongooltje als jij als 15 jarige en heb toen bijna me school verkloot, ben toen gestopt omdat me broer me voor was en het verkeerde voorbeeld gaf, zou even nadenken voordat je stoer doet met je jonko, drink gewoon een biertje
Volledig mee eensquote:Op maandag 6 juni 2011 16:40 schreef janmannam het volgende:
eerst school opdrachten etc maken dan pas smoken
Smoken voor je examensquote:Op maandag 6 juni 2011 17:46 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Volledig mee eensEerst je huiswerk doen, daarna pas smoken. Het andersom doen levert wel eens briljant gemaakt huiswerk, maar 99% van de tijd doe je het gewoon niet en kom je uiteindelijk in de problemen
pvv'erquote:Op donderdag 4 november 2010 14:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Islamisering van onze samenleving!!``einz
quote:
quote:
quote:
dat was het beste filmpje ooit. Ik heb een half uur in een deuk gelegen ;pquote:Op donderdag 4 november 2010 20:38 schreef Raqualad het volgende:
Jonko.Laat me raden, je bent die gozer met die piepstem op Youtube die zei 'Dit is een jonko' en toen ging hoesten als een klein meisje?
djonkoquote:Op woensdag 24 november 2010 23:32 schreef yourfuturelover het volgende:
O en wil je nooit meer jonko zeggen want daar erger ik me mateloos aan:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja binnenstebuiten is inderdaad fijn. Maar met peuken draaien is smerig man, shag draait makkelijker voor een beginner en het is ook lekkerder.quote:
a matti gwn die blunt draaien en in 1 keer oprokenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:41 schreef Lessthanthree het volgende:
Een vriendin van me rookt af en toe wiet... Ik heb eens gevraagd of ik het mocht proberen, maar ze zei dat je er heel ziek van kunt worden als je het nooit doet.
Hoe waarschijnlijk is dat? Tips om goed voorbereid te zijn? Geen alcohol lijkt me logisch.
gewoon één hijsje nemen, en kwartier wachten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:41 schreef Lessthanthree het volgende:
Een vriendin van me rookt af en toe wiet... Ik heb eens gevraagd of ik het mocht proberen, maar ze zei dat je er heel ziek van kunt worden als je het nooit doet.
Hoe waarschijnlijk is dat? Tips om goed voorbereid te zijn? Geen alcohol lijkt me logisch.
Als ze het puur rookt dan zou ik rustig aan doen, als ze het met tabak erbij rookt dan gewoon rustig gaan zitten en gaan roken. Je wordt er echt niet zo snel ziek van.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:41 schreef Lessthanthree het volgende:
Maar je kan je nog wel even 5 uur lang erg ongemakkelijk voelen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:58 schreef Kiwisap... het volgende:
[..]
Als ze het puur rookt dan zou ik rustig aan doen, als ze het met tabak erbij rookt dan gewoon rustig gaan zitten en gaan roken. Je wordt er echt niet zo snel ziek van.
Áls je bad gaat dan is het kut. Maar dat gebeurd echt niet zo snel als je rustig aan doet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Maar je kan je nog wel even 5 uur lang erg ongemakkelijk voelen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:36 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
wtf stop jij nou een broccoli in je sigaret?
Ze rookt het wel met tabak. Idd een hijsje nemen en kwartier wachten lijkt me wel een goed idee.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:58 schreef Kiwisap... het volgende:
[..]
Als ze het puur rookt dan zou ik rustig aan doen, als ze het met tabak erbij rookt dan gewoon rustig gaan zitten en gaan roken. Je wordt er echt niet zo snel ziek van.
Kwartier wachten is best veel. Misschien moet je gewoon even aan haar vragen of ze voor de gelegenheid dat jij je eerste keer gaat roken wat zwakkere wiet kan kopen. Maar je moet gewoon doen waar jij je het prettigst bij voelt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:08 schreef Lessthanthree het volgende:
[..]
Ze rookt het wel met tabak. Idd een hijsje nemen en kwartier wachten lijkt me wel een goed idee.
Ik zal haar nog weleens vragen. Ze wou niet dat ik het deed, omdat d'r vader laatst een uur KO is geweest van 1 hijs (hij rookt blijkbaar zelden wiet).
Hmm, Is het niet maar net hoe "puur" en groot je de joint wilt maken?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:22 schreef Thomas B. het volgende:
[...]
Een gram wiet, waar je makkelijk vier jointjes uit kan draaien, kost iets van 7 a 8 euro.
[...]
is beterquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:44 schreef Nitrouz het volgende:
3 1 of 2 jonkos klappen, vreetkick, alles eruit kotsen, naar huis fietsen.
Hoe veel moeite is het nou om 15 min te wachten?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:04 schreef Kiwisap... het volgende:
[..]
Kwartier wachten is best veel. Misschien moet je gewoon even aan haar vragen of ze voor de gelegenheid dat jij je eerste keer gaat roken wat zwakkere wiet kan kopen. Maar je moet gewoon doen waar jij je het prettigst bij voelt.
Ze wil gewoon niet dat je van d'r wiet rooktquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:08 schreef Lessthanthree het volgende:
[..]
Ze rookt het wel met tabak. Idd een hijsje nemen en kwartier wachten lijkt me wel een goed idee.
Ik zal haar nog weleens vragen. Ze wou niet dat ik het deed, omdat d'r vader laatst een uur KO is geweest van 1 hijs (hij rookt blijkbaar zelden wiet).
'Flu' is griep.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:56 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Het is geen sjek maar shag!
(...)
Ten vierde.. flu is 80 cent tot 1,50 per pakjes (longflu dan he)
Ten vijfde: leer quoten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:56 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
...
Ten eerste.. Het is geen sjek maar shag! Ten tweede.. Voorgedraaide joints zijn 2,50 per stuk. Ten derde.. Zakjes wiet kan je per 5 euro kopen ( 5je 10tje 15tje 20je etc.) Ten vierde.. flu is 80 cent tot 1,50 per pakjes (longflu dan he)
Heel erg waarschijnlijk is dat ja, zie filmpjequote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:41 schreef Lessthanthree het volgende:
Natuurlijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:50 schreef Pleepot82 het volgende:
[..]
Hmm, Is het niet maar net hoe "puur" en groot je de joint wilt maken?
Dan gaan we je hier dus ook niet informeren.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:19 schreef michielboy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |