Ik vond het lichtelijk amusant, daarom semi-humoristisch. Maar waarom woorden verzinnen? Doe je het nou expres of denk je echt dat mensen dat zeggen? En even serieus: Jonko? Is dat nou zo erg? Zullen we het voortaan maar wietsigaret gaan noemen dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:44 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Iedereen vind het leuk, behalve rechtse hippies![]()
![]()
![]()
Omdat hij blowen een keertje wil proberen misschien? Zeg je ook altijd als je langs iemand met een sigaret loopt "stoer hoor"?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:34 schreef RianaLuna het volgende:
Je bent 15? En wil joints gaan roken? Why? Stoer doen?
Welk woord is verzonnen danquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:52 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik vond het lichtelijk amusant, daarom semi-humoristisch. Maar waarom woorden verzinnen? Doe je het nou expres of denk je echt dat mensen dat zeggen? En even serieus: Jonko? Is dat nou zo erg? Zullen we het voortaan maar wietsigaret gaan noemen dan?
[..]
Omdat hij blowen een keertje wil proberen misschien? Zeg je ook altijd als je langs iemand met een sigaret loopt "stoer hoor"?Alsof je blowt omdat het zo stoer is.
Als het daarom ging zou hij wel iemand kennen die voor hem kan draaien denk je niet?
Tippa en tabacco zijn hard verzonnen, tenzij je natuurlijk refereert aan het Engelse "tobacco", maar aangezien dit nou niet echt veelgebruikte straattaal is neem ik aan dat je doelt op het meer gebruikte "tabakka" wat overigens qua context voor geen meter klopte. Maar ik geef toe hier:quote:
moest ik wel een beetje om lachen.quote:Je pakt jou gerotje uit jou tassie die je ALTIJD bij je hebt, hij hangt om je nek en je kan hem vinden rond je borst.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 08:34 schreef Deciever het volgende:
En wat motiveerd TS om een blowtje te roken op zn 15de?
Dit heb ik ooit ergens op het internet gelezen dus misschien is het niet waar; maar er bestaan dus mensen...die zogenaamde "vrienden" hebben...en samen met deze "vrienden" draaien ze dan een grote joint en roken deze samen op. Vaak praten ze ook nog met elkaar en hebben een leuke avond.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:03 schreef helldeskr het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen waarom er nu altijd zo'n enorm ritueel om die "jonko's " heen moet zitten ?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Heel goed. Afbreken die hersencellen.
Het was eigenlijk tobacco maar ik had het verkeerd gespeltquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:58 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Tippa en tabacco zijn hard verzonnen, tenzij je natuurlijk refereert aan het Engelse "tobacco", maar aangezien dit nou niet echt veelgebruikte straattaal is neem ik aan dat je doelt op het meer gebruikte "tabakka" wat overigens qua context voor geen meter klopte. Maar ik geef toe hier:
[..]
moest ik wel een beetje om lachen.
Tevens beschouw ik jouw vraag maar als antwoord op de mijne en je denkt dus echt dat mensen dat zeggen.
Smartshop heeft dat welquote:Op zondag 7 november 2010 23:20 schreef Edwindevries het volgende:
die zijn natuurlijk gewoon ooooooooveral verkrijgbaar
(), (. 17 25 , 1846 . 19 , 1918) , , (-) (, ) , , , , , .quote:Op maandag 8 november 2010 17:18 schreef Zwappel het volgende:
[..]
bedankt man wat een interessant stuk tekst ik vond het echt fantastisch, ik ga hier direct een verslag en samenvatting van schrijven
Draai ze gewoon niet. Gore troep. Gebruik je hersens nu ze nog werken.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:19 schreef michielboy het volgende:
hoe draai je een joint?
ik zelf kan geen sjek draaien, dus dan lukt een joint draaien helemaal niet,
hoe duur zijn voorgedraaide joints? en hoe duur is een zakje wiet,+ vloetjes?
(ik ben 15) dus mag nog niet naar een coffeeshop,
geen stomme reacties graag,
mzzl
duitse junkies? voor je het weet is hun rookwaar op en moete ze het hier gaan kapen, de bunkers hebben ze alvast!quote:
Meer dan duidelijk!quote:
Moraalanaalridderquote:Op maandag 8 november 2010 18:29 schreef cvboer het volgende:
[..]
Draai ze gewoon niet. Gore troep. Gebruik je hersens nu ze nog werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |