Ja daar stond ik ook al van te kijkenquote:
Dat verdelen doet hij expres, eerst rookt hij hem tot de helft op en daarna passt hij hem door.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja daar stond ik ook al van te kijkenEn dan ook nog extreem crappy verdeeld..
Ja die ken ik jaquote:Op donderdag 4 november 2010 17:00 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dat verdelen doet hij expres, eerst rookt hij hem tot de helft op en daarna passt hij hem door.
Weet ik. Maar ik krijg het er altijd bij als ik naar de shop gaquote:Op donderdag 4 november 2010 14:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Pakje vloei kost meestal 1 euro en tipboekje 50 cent ofzo.
Wat is dat toch met mensen die semi-humoristisch straattaal belachelijk willen maken en dan niet-bestaande woorden gaan zeggen?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:12 schreef Nitrouz het volgende:
Jij gaat eerst die tippa rolle pik, als die tippa gerolt is ga je die stuff pakken, je gaat die stuff kruimelen vriend, goed goed kruimelen.
Je pakt jou gerotje uit jou tassie die je ALTIJD bij je hebt, hij hangt om je nek en je kan hem vinden rond je borst. Jou gerotje ga je likken, en dan haal je die tabacco eruit vriend, die tabacco. Je pakt die tabacco en ook die ga je verkruimelen pik. Dan meng je de tabacco met de shit.
Jou pakje lange vloei ligt in jou tassie, jwt. Je pakt een vloeitje uit je pakje vloei. Jou tippa ligt achter jou oor te genieten van de buitenlucht, die stop je bij het uiteinde
de verkruimelde en gemengde shit gooi je op het vloeitje en je gaat goed draaien
jou jonko is klaar voor gebruik, steek de wirri aan en geniet van de lekkere spliff.
Het niet doen zou het goedkoopst en makkelijkst zijnquote:Op donderdag 4 november 2010 22:28 schreef michielboy het volgende:
Wat is het makkelijkst?
Want draaien lukt me echt niet,
En wat is het goedkoopste/makkelijkste?
Iedereen vind het leuk, behalve rechtse hippiesquote:Op donderdag 4 november 2010 21:39 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mensen die semi-humoristisch straattaal belachelijk willen maken en dan niet-bestaande woorden gaan zeggen?
Straattaal is belachelijkquote:Op donderdag 4 november 2010 21:39 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mensen die semi-humoristisch straattaal belachelijk willen maken en dan niet-bestaande woorden gaan zeggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:29 schreef sciter het volgende:
[..]
Straattaal is belachelijk
Niet draaien met tabak, gewoon puur, is veel gezonderNico is mijn beste vriend, man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat je ook kan doen is zo'n joint roller kopenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:28 schreef michielboy het volgende:
Wat is het makkelijkst?
Want draaien lukt me echt niet,
En wat is het goedkoopste/makkelijkste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |