Kanker mongola, waarom vraag je dan hoeveel een voorgedraaide kostquote:Op donderdag 11 november 2010 13:23 schreef michielboy het volgende:
Ik ga hetzelf nog niet kopen,
Wel af entoe met vrienden meeroken,
Want het is zonde van mn geld;)
lekker goedkoop he, van je vrienden profiterenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:23 schreef michielboy het volgende:
Is gwn puur puur daarbinnen dacht ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:45 schreef MASD het volgende:
[..]
Wat is nou precies het nut van zunne tulp?
ja zowiezo:Pquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:31 schreef mEATT het volgende:
[..]
lekker goedkoop he, van je vrienden profiteren
quote:Op woensdag 17 november 2010 17:29 schreef michielboy het volgende:
[..]
ja zowiezo:P
ik kan tog niet draaien, dus zelf kopen heeft geen nut, en ik kan tog geen voorgedraaide kopen
oja ik zoek nog leuke plaatjes met jonkos, of mensen die jonko roken, en dan hiphoppers ofzo,
Ah, de scavenger smoker.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:23 schreef michielboy het volgende:
Jij bent het leukste joch dat ik ooit gelezen heb, je moeder zwaait je uit 's ochtends naar school en ze geeft je een nachtkus.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:29 schreef michielboy het volgende:
[..]
ja zowiezo:P
ik kan tog niet draaien, dus zelf kopen heeft geen nut, en ik kan tog geen voorgedraaide kopen
oja ik zoek nog leuke plaatjes met jonkos, of mensen die jonko roken, en dan hiphoppers ofzo,
Zondag bij een maat de f1 kijken, eerste wat ie zei toen ik binnenliep: 'heb je wiet?... nee? heb je geld ga ik wel halen...' Takes it to a whole new levelquote:Op woensdag 17 november 2010 22:09 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ah, de scavenger smoker.
Je hebt er altijd wel eentje tussenzitten...
voorgedraaide is vaak troep .. beter ga je idd oefenen zoals Brulsnor zei en draai je er vervolgens 1 zelf.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:52 schreef michielboy het volgende:
ik ga binnenkort een voorgedraaide joint van een vriend kopen,
btw iemand leuke plaatjes?
Eerder andersomquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:33 schreef Jelleb18 het volgende:
[..]
1/4 tabak, 3/4 wiet en smoken maar
Tja, het liefst rook ik hem gewoon puur .. maar voor het laten branden doe ik meestal 1/4 tabak erinquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:36 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Eerder andersomAls beginner iig, of je moet een inbrander willen.
Ik doe zelf meestal half half met wiet. Maar ik rook over het algemeen enkel hasj, daar draai ik gewoon een langwerpig ding van en die gooi ik tussen het tabakquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:40 schreef Jelleb18 het volgende:
[..]
Tja, het liefst rook ik hem gewoon puur .. maar voor het laten branden doe ik meestal 1/4 tabak erin![]()
Ik ben idd goed in inbranders dan xD
Daarom laat ik vrienden hem altijd aansteken .. die doen het vrijwel altijd zonder inbrander.
Lol oke, dat rook ik bijna nooit .. ik verhit en verkruimel het altijd gewoon en stamp het er dan tussen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:50 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik doe zelf meestal half half met wiet. Maar ik rook over het algemeen enkel hasj, daar draai ik gewoon een langwerpig ding van en die gooi ik tussen het tabak
Dat hoort niet jongequote:Op vrijdag 19 november 2010 13:54 schreef Jelleb18 het volgende:
[..]
Lol oke, dat rook ik bijna nooit .. ik verhit en verkruimel het altijd gewoon en stamp het er dan tussen.
Gewoon oefenen manquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:11 schreef Zwappel het volgende:
Is er geen fatsoenlijke tutorial om ze zelf te rollen?
Jawelquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:11 schreef Zwappel het volgende:
Is er geen fatsoenlijke tutorial om ze zelf te rollen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |