Hasjquote:Op maandag 8 november 2010 22:56 schreef Beelzebufo het volgende:
Niet gebaseerd op énige ervaring (drinker, geen roker) vraag ik me het volgende af:
- In wiet zit THC, de werkzame stof waar het allemaal om te doen is. In hasj zit dat óók.
- Hasj laat zich makkelijker verwerken, je rolt er een soort naaldje van van dat je in een bestaande sigaret (kant en klaar te koop) insteekt en le voilá.
Wat maakt wiet dan zoveel beter ten opzichte van hasj??
www.aa-nederland.nlquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:44 schreef cvboer het volgende:
Ach gossie, heb ik een paar drugsgebruikers op hun tere witte zieltje getrapt?
quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:09 schreef pirlo444 het volgende:
hoe draai je een tulp veel intressanter
Gelukkig bedoel je, denk ik?quote:
Jazeker, ik denk dat alle drugsgebruikers die jouw post hadden gelezen nu zijn gestopt, wat dachten ze wel niet!?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:44 schreef cvboer het volgende:
Ach gossie, heb ik een paar drugsgebruikers op hun tere witte zieltje getrapt?
Deden ze dat maar, dan had ik een mooie daad verricht.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Jazeker, ik denk dat alle drugsgebruikers die jouw post hadden gelezen nu zijn gestopt, wat dachten ze wel niet!?
En wat heeft je sobere leventje jou tot nu toe opgeleverd dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:38 schreef cvboer het volgende:
[..]
Deden ze dat maar, dan had ik een mooie daad verricht.
op fok zitten allemaal recreatieve gebruikers, dat is heel iets anders dan een junkquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:38 schreef cvboer het volgende:
[..]
Deden ze dat maar, dan had ik een mooie daad verricht.
Zelf gedraaid, Nitrouz? mooi gemaakt.quote:
Hij is cv boer geworden. Heeft ie toch ff goed voor elkaar he, een baan waar ie plezier aan beleeftquote:Op woensdag 10 november 2010 00:00 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
En wat heeft je sobere leventje jou tot nu toe opgeleverd dan?
Voorgedraaid man, gehaald bij die nieuwe coffeeshop, genaamd Googlequote:Op woensdag 10 november 2010 17:24 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zelf gedraaid, Nitrouz? mooi gemaakt.Drugs is nou eenmaal niet mijn ding.
Niet erg netjes natuurlijk. Je kan niet alleen meeroken en zelf nooit kopen. Dat druist hard in tegen de wiet etiquette.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:23 schreef michielboy het volgende:
Ik ga hetzelf nog niet kopen,
Wel af entoe met vrienden meeroken,
Want het is zonde van mn geld;)
Haha met zo'n kerel winne we idd de oorlog nietquote:Op donderdag 4 november 2010 14:23 schreef beelz het volgende:
Pfff en dit moet ons land gaan verdedigen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |