Truequote:Op donderdag 4 november 2010 14:34 schreef FruitenCo het volgende:
Als dit topic niet gesloten word dan is het slecht gesteld met fok
Bier is veel schadelijker dan een jointje.quote:Op zondag 28 november 2010 15:36 schreef biggieballs het volgende:
ik was net zo'n mongooltje als jij als 15 jarige en heb toen bijna me school verkloot, ben toen gestopt omdat me broer me voor was en het verkeerde voorbeeld gaf, zou even nadenken voordat je stoer doet met je jonko, drink gewoon een biertje
Dit.quote:
Ben blij dat je toegeeft dat je een mongool was. Niet omdat je wiet rookte, maar omdat je er niet mee om kon gaanquote:Op zondag 28 november 2010 15:36 schreef biggieballs het volgende:
ik was net zo'n mongooltje als jij als 15 jarige en heb toen bijna me school verkloot, ben toen gestopt omdat me broer me voor was en het verkeerde voorbeeld gaf, zou even nadenken voordat je stoer doet met je jonko, drink gewoon een biertje
Volledig mee eensquote:Op maandag 6 juni 2011 16:40 schreef janmannam het volgende:
eerst school opdrachten etc maken dan pas smoken
Smoken voor je examensquote:Op maandag 6 juni 2011 17:46 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Volledig mee eensEerst je huiswerk doen, daarna pas smoken. Het andersom doen levert wel eens briljant gemaakt huiswerk, maar 99% van de tijd doe je het gewoon niet en kom je uiteindelijk in de problemen
pvv'erquote:Op donderdag 4 november 2010 14:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Islamisering van onze samenleving!!``einz
quote:
quote:
quote:
dat was het beste filmpje ooit. Ik heb een half uur in een deuk gelegen ;pquote:Op donderdag 4 november 2010 20:38 schreef Raqualad het volgende:
Jonko.Laat me raden, je bent die gozer met die piepstem op Youtube die zei 'Dit is een jonko' en toen ging hoesten als een klein meisje?
djonkoquote:Op woensdag 24 november 2010 23:32 schreef yourfuturelover het volgende:
O en wil je nooit meer jonko zeggen want daar erger ik me mateloos aan:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |