Het is niet exclusief voor pubers.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:39 schreef MissVanity het volgende:
En wiet roken is natuurlijk heeeeeeel volwassen???
Klopt, ik ben geen puber. Ben ook pas wiet gaan roken na de pubertijd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is niet exclusief voor pubers.
Dat is sowieso een beetje onverantwoordelijk, ligt er natuurlijk ook maar net aan wat voor werk je doet, maar dan nogquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:47 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Klopt, ik ben geen puber. Ben ook pas wiet gaan roken na de pubertijd.
Ik kan er nu iets verstandiger mee omgaan.
(Niet stoned gaan werken en zo)
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:50 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik doe zelf meestal half half met wiet. Maar ik rook over het algemeen enkel hasj, daar draai ik gewoon een langwerpig ding van en die gooi ik tussen het tabak
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:54 schreef Jelleb18 het volgende:
[..]
Lol oke, dat rook ik bijna nooit .. ik verhit en verkruimel het altijd gewoon en stamp het er dan tussen.
Hasj hoor je niet te verhitten en verkruimelen?quote:
Ik vind het vooral leuk dat je er creatief van wordt. En daarbij is de smaak ontzettend goed.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is sowieso een beetje onverantwoordelijk, ligt er natuurlijk ook maar net aan wat voor werk je doet, maar dan nog![]()
Wiet is gewoon of all ages, prima spul
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:50 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
QFT. En natuurlijk windmolens, tulpen en shotguntips maken
QFTquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:28 schreef P8 het volgende:
Ik snap niet waarom veel mensen een hekel hebben aan shag in hun joint. Het draait makkelijker, het rookt fijner en het smaakt beter.
mits niet teveelquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:28 schreef P8 het volgende:
Ik snap niet waarom veel mensen een hekel hebben aan shag in hun joint. Het draait makkelijker, het rookt fijner en het smaakt beter.
Haha, net alsof pubers er niet mee om kunnen gaan enzoquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:47 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Klopt, ik ben geen puber. Ben ook pas wiet gaan roken na de pubertijd.
Ik kan er nu iets verstandiger mee omgaan.
(Niet stoned gaan werken en zo)
Gewoon puur is nog beterquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:15 schreef ebutyouyou het volgende:
http://jointjedraaien.nl/jointdraaien/jointje_rollen.php
verder heb je voorgedraaide joints van 2 euro tot 5 euro of zelf tot 8 euro maakt uit wat voor wiet enz.
hoe duur wiet is verschild ook per wiet maar vanaf ongeveer 7.50 per gram (goedkoopste dus)
verder oefenen met shag en longfloe
de joint zelf draaien doen met light sigaretten dan proef je de wiet meer! shag ofzo is veel sterker en overheerst de wiet (of onderdrukt iig)
sccs!
haha iemand die wss nog nooit geblowd heeft een pure laten rokenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:55 schreef sciter het volgende:
[..]
Haha, net alsof pubers er niet mee om kunnen gaan enzo
[..]
Gewoon puur is nog beter
quote:
Pineapple Express,quote:
doobie is gewoon een standaard joint .. ?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:31 schreef patrick1234 het volgende:
maak een doobie, dat is fucking simpel
leuk filmpjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |