a matti gwn die blunt draaien en in 1 keer oprokenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:41 schreef Lessthanthree het volgende:
Een vriendin van me rookt af en toe wiet... Ik heb eens gevraagd of ik het mocht proberen, maar ze zei dat je er heel ziek van kunt worden als je het nooit doet.
Hoe waarschijnlijk is dat? Tips om goed voorbereid te zijn? Geen alcohol lijkt me logisch.
gewoon één hijsje nemen, en kwartier wachten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:41 schreef Lessthanthree het volgende:
Een vriendin van me rookt af en toe wiet... Ik heb eens gevraagd of ik het mocht proberen, maar ze zei dat je er heel ziek van kunt worden als je het nooit doet.
Hoe waarschijnlijk is dat? Tips om goed voorbereid te zijn? Geen alcohol lijkt me logisch.
Als ze het puur rookt dan zou ik rustig aan doen, als ze het met tabak erbij rookt dan gewoon rustig gaan zitten en gaan roken. Je wordt er echt niet zo snel ziek van.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:41 schreef Lessthanthree het volgende:
Maar je kan je nog wel even 5 uur lang erg ongemakkelijk voelen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:58 schreef Kiwisap... het volgende:
[..]
Als ze het puur rookt dan zou ik rustig aan doen, als ze het met tabak erbij rookt dan gewoon rustig gaan zitten en gaan roken. Je wordt er echt niet zo snel ziek van.
Áls je bad gaat dan is het kut. Maar dat gebeurd echt niet zo snel als je rustig aan doet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Maar je kan je nog wel even 5 uur lang erg ongemakkelijk voelen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:36 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
wtf stop jij nou een broccoli in je sigaret?
Ze rookt het wel met tabak. Idd een hijsje nemen en kwartier wachten lijkt me wel een goed idee.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:58 schreef Kiwisap... het volgende:
[..]
Als ze het puur rookt dan zou ik rustig aan doen, als ze het met tabak erbij rookt dan gewoon rustig gaan zitten en gaan roken. Je wordt er echt niet zo snel ziek van.
Kwartier wachten is best veel. Misschien moet je gewoon even aan haar vragen of ze voor de gelegenheid dat jij je eerste keer gaat roken wat zwakkere wiet kan kopen. Maar je moet gewoon doen waar jij je het prettigst bij voelt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:08 schreef Lessthanthree het volgende:
[..]
Ze rookt het wel met tabak. Idd een hijsje nemen en kwartier wachten lijkt me wel een goed idee.
Ik zal haar nog weleens vragen. Ze wou niet dat ik het deed, omdat d'r vader laatst een uur KO is geweest van 1 hijs (hij rookt blijkbaar zelden wiet).
Hmm, Is het niet maar net hoe "puur" en groot je de joint wilt maken?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:22 schreef Thomas B. het volgende:
[...]
Een gram wiet, waar je makkelijk vier jointjes uit kan draaien, kost iets van 7 a 8 euro.
[...]
Hasj en Wiet: Vragen & Antwoorden #44 "Deep Green Pleasure!"
is beterquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:44 schreef Nitrouz het volgende:
3 1 of 2 jonkos klappen, vreetkick, alles eruit kotsen, naar huis fietsen.
Hoe veel moeite is het nou om 15 min te wachten?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:04 schreef Kiwisap... het volgende:
[..]
Kwartier wachten is best veel. Misschien moet je gewoon even aan haar vragen of ze voor de gelegenheid dat jij je eerste keer gaat roken wat zwakkere wiet kan kopen. Maar je moet gewoon doen waar jij je het prettigst bij voelt.
Ze wil gewoon niet dat je van d'r wiet rooktquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:08 schreef Lessthanthree het volgende:
[..]
Ze rookt het wel met tabak. Idd een hijsje nemen en kwartier wachten lijkt me wel een goed idee.
Ik zal haar nog weleens vragen. Ze wou niet dat ik het deed, omdat d'r vader laatst een uur KO is geweest van 1 hijs (hij rookt blijkbaar zelden wiet).
'Flu' is griep.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:56 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Het is geen sjek maar shag!
(...)
Ten vierde.. flu is 80 cent tot 1,50 per pakjes (longflu dan he)
Ten vijfde: leer quoten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:56 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
...
Ten eerste.. Het is geen sjek maar shag! Ten tweede.. Voorgedraaide joints zijn 2,50 per stuk. Ten derde.. Zakjes wiet kan je per 5 euro kopen ( 5je 10tje 15tje 20je etc.) Ten vierde.. flu is 80 cent tot 1,50 per pakjes (longflu dan he)
Heel erg waarschijnlijk is dat ja, zie filmpjequote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:41 schreef Lessthanthree het volgende:
Natuurlijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:50 schreef Pleepot82 het volgende:
[..]
Hmm, Is het niet maar net hoe "puur" en groot je de joint wilt maken?
Dan gaan we je hier dus ook niet informeren.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:19 schreef michielboy het volgende:
(ik ben 15) dus mag nog niet naar een coffeeshop,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |