(ik ben 15) dus mag nog niet naar een coffeeshop,quote:Op donderdag 4 november 2010 14:19 schreef michielboy het volgende:
hoe draai je een joint?
ik zelf kan geen sjek draaien, dus dan lukt een joint draaien helemaal niet,
hoe duur zijn voorgedraaide joints? en hoe duur is een zakje wiet,+ vloetjes?
(ik ben 15) dus mag nog niet naar een coffeeshop,
geen stomme reacties graag,
mzzl
Verdedigen tegen?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:23 schreef beelz het volgende:
Pfff en dit moet ons land gaan verdedigen...
Daat laatste vind ik echt onzin, bij een fatsoenlijke shop staat er gewoon bij wat en hoe veel erin zit. Ze worden praktisch onder je neus gedraaid.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:22 schreef Thomas B. het volgende:
cuteKijk maar eens in het Wiet-topic... daar werd het pas nog goed uitgelegd. En anders moet je even op youtube kijken want daar staan vast wel wat filmpjes. Een gram wiet, waar je makkelijk vier jointjes uit kan draaien, kost iets van 7 a 8 euro. Vloei kost niks want die krijg je erbij
En voorgedraaiden moet je niet roken, want je weet niet hoeveel en watvoor rommel erin zit. Bovendien zijn ze veel te duur.
Hasj en Wiet: Vragen & Antwoorden #44 "Deep Green Pleasure!"
Islamisering van onze samenleving!!``einzquote:
Zou kunnen. Maar als je kan draaien is het onzin om voorgedraaiden te kopen.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:27 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Daat laatste vind ik echt onzin, bij een fatsoenlijke shop staat er gewoon bij wat en hoe veel erin zit. Ze worden praktisch onder je neus gedraaid.
Pakje vloei kost meestal 1 euro en tipboekje 50 cent ofzo.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:22 schreef Thomas B. het volgende:
cuteKijk maar eens in het Wiet-topic... daar werd het pas nog goed uitgelegd. En anders moet je even op youtube kijken want daar staan vast wel wat filmpjes. Een gram wiet, waar je makkelijk vier jointjes uit kan draaien, kost iets van 7 a 8 euro. Vloei kost niks want die krijg je erbij
En voorgedraaiden moet je niet roken, want je weet niet hoeveel en watvoor rommel erin zit. Bovendien zijn ze veel te duur.
Hasj en Wiet: Vragen & Antwoorden #44 "Deep Green Pleasure!"
Shagquote:
Wat is er mis met shag?quote:
Ik snap het probleem met shag niet. Ik gebruik zelf natural american spirit, fijn spul daarvoorquote:
Is wel een beetje een verlepte jonko, maat.quote:
Laat dat lekker voor iedereen zijn eigen keuze zijnquote:
Ja daar stond ik ook al van te kijkenquote:
Dat verdelen doet hij expres, eerst rookt hij hem tot de helft op en daarna passt hij hem door.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja daar stond ik ook al van te kijkenEn dan ook nog extreem crappy verdeeld..
Ja die ken ik jaquote:Op donderdag 4 november 2010 17:00 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dat verdelen doet hij expres, eerst rookt hij hem tot de helft op en daarna passt hij hem door.
Weet ik. Maar ik krijg het er altijd bij als ik naar de shop gaquote:Op donderdag 4 november 2010 14:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Pakje vloei kost meestal 1 euro en tipboekje 50 cent ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |